Bed and Breakfast Casa Delphine

Meer bedandbreakfast info

1 review over Bed and Breakfast Casa Delphine

• 8Dennis16-11-2008

Relax

In september heerlijk een paar dagen in Casa Delphine geweest. Paul & Linda zijn een engels stel em erg vriendelijke mensen die het je graag naar de zin willen maken. Het is een prachtig huis met uitzicht op sinaasappelbomen en er is een ruim zwembad. Daarnaast is er een zeer goed restaurant wat ook voor buitenaf bereikbaar is. Soms treden Paul & Linda zelf op en is er een BBQ. In de omgeveving is genoeg te doen voor een paar dagen en strand is niet al te ver weg. Enige nadeel is een gedeelde badkamer.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008