Vakantiehuis Soleada Creueta

9.7Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Onil

Op vakantie geweest naar Soleada Creueta?

9.7Fenomenaal

5 reviews over Vakantiehuis Soleada Creueta

• 2018
    10Willy Bruins02-04-2018

Geen moment verveeld.

Alles was precies volgens onze verwachting. Het weer is iets kouder dan aan de kust. Door de de uitstekende verwarming in het huis goed uit te houden. 4 maanden overwinterd en met een bruin hoofd naar huis.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10eefke06-10-2015

aanrader

Alles wat je je maar wensen kunt is aanwezig en, niet onbelangrijk, super schoon. Omdat wij s 'avonds aankwamen had Annie op mijn verzoek gezorgd dat er drankjes koud stonden. De ontvangst met koffie, cake geeft aan dat Annie (Jaap was in Nederland) belangrijk vindt dat haar gasten een fijne vakantie hebben. Privacy staat bij haar hoog in het vaandel maar omdat wij het wel gezellig vonden contact te hebben heeft Annie met ons gebarbecued. Wij kiezen ieder jaar een andere bestemming maar dit huis heb ik in mijn favorietenmapje geplaatst voor het geval dat. Wij waren met 5 volwassen maar kinderen zullen het hier vast ook reuze naar hun zin hebben. Een leuk uitje, zeker voor kinderen, is het bezoeken van de covetes del moros in Bocairent. Wanneer u kiest om uw vakantie hier door te brengen zult u zeker geen spijt hebben, mocht u het leuk vinden een aardigheidje mee te nemen voor Jaap en Annie dan zullen tijgernootjes (bacon-kaas) of borrelnootjes (fiësta)dankbaar ontvangen worden.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Jos Metselaars05-10-2014

Fantastische plek

we hebben 14heerlijke dagen beleeft in onil.Jaap en Annie zijn geweldige gastheer en vrouw. Men kon zelfs groente uit eigen tuin benutten.alles was aanwezig, zelfs mountainbikes. In principe hoefde je dit terein niet te verlaten behalve voor je boodschappen te doen super! Wij zijn allemaal relaxt en ontspannen naar huis gegaan. Bedankt Jaap en Annie

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Fam Oomens25-07-2014

Geweldig huis!

Ontzettend genoten in dit heerlijke huis! Met 4 volwassenen en 2 kinderen. Voor ieder wat wils, Wifi, Zwembad, Trampoline, Jacuzzi...kortom alles wat in de omschrijving staat dat klopt!

Gereisd in januari 2014

• 7Jan en Anneke25-02-2014

niet geschikt voor de winter

een mooi huis buiten het dorp met veel ruimte, ver van de kust 35 km. 8 graden kouder dan aan de kust dus zeker niet geschikt voor overwinteren, huis is niet geïsoleerd. Wel wat mankementen aan het huis. Eigenaren aardige mensen maar erg op de centen gericht. Eerder terug gegaan door de kou en de huiselijke ongemakken.

Gereisd met partner in januari 2014

2 tips over Vakantiehuis Soleada Creueta

• Fam Oomens, 25-07-2014

Safari Aitana, Fuentes de Algar (Watervallen) of lekker naar het strand in San Juan.

• Jos Metselaars, 05-10-2014

Langere bedden. Op zaterdag erg leuke markt in Castalla maar ook een leuk stadje.Benidorm is ook leuk om te beleven.

0 vragen over Vakantiehuis Soleada Creueta

Vakantiehuis info