Reviews over Olocau (Valencia)

Fantastisch!

José Hamilton,
    16-5-2018

Een heerlijk huis! Rustig en mooi gelegen, maar toch ook met de auto snel in Valencia.

Prachtig,ruim terras met veel privacy.

Zeer gastvrije eigenaresse.

We hebben enorm genoten!

Mooi en ruim appartement, schoon en mooi ingericht

Jan en Bets Spruit,
    5-6-2017

Een bijzondere mooie plek in de natuur. Gastvrije ontvangst. Een plaats om van de rust te genieten. Hier vanuit kun je mooie uitstapjes maken. Auto nodig.

verrassend aangenaam verblijf, gastvrijheid top

marijke hansen,
    2-11-2016

Gastvrijheid optimaal en in vergelijk met een ander verblijf stak het er met kop en schouder bovenuit. Minpunt je hebt een auto nodig zelfs voor een simpele boodschap. Maar voor de rest prima!

Heerlijke schone plek met een mooi uitzicht

Lucie Lintsen,
    1-5-2016

Je komt hier werkelijk tot rust. Vooral mijn man kon hier heerlijk uit de voeten op zijn racefiets.

Heerlijk Vakantie

Bie Claessen,
    28-9-2015

Wij genoten van twee heerlijke vakantieweken!

We hadden een heel charmante gastvrouw. Die ook nog eens lekker kookte voor ons , op afspraak , tegen betaling, toen mijn zusje met haar partner op bezoek kwam!

Een auto is wel nodig en een goede verbinding met de metro heb je in Betera!

Mooie streek!

Spijtig dat de WIFI er niet goed werkt!

Olocau (Valencia) scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews