Hotel Oliva Nova Golf Beach & Golf

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°11°
Hotel Oliva Nova Golf Beach & Golf

We hebben een aantal aanbieders voor Oliva Nova Golf Beach & Golf voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Oliva Nova Golf Beach & Golf in het Nederlands

Heerlijk gehad in appartement.

AMM
7-5-2015

We hadden een appartement geboekt en bij aankomst bleek dat het balkon helaas nogal in de schaduw lag. We vroegen of er een mogelijkheid was dat we een ander appartement kregen, dat bleek geen enkel punt te zijn, we kregen sleutels mee en mochten gaan kiezen uit andere appartementen! We kozen een lekker, schoon, mooi en compleet appartement uit met een heerlijk zonnig balkon.Ook bij vertrek was er een prima service: we vlogen pas 's middags laat naar Nederland en wilden later dan de 10:00 uitchecktijd uit het appartement. Ook dat bleek totaal geen punt te zijn. Echt fijn.

Geweldige vakantie gehad!

Chantal en Ken
7-9-2014

We hebben en fantastische vakantie gehad ! We hadden Viatouroperator een appartement met privé zwembad gereserveerd dat was echt geweldig . Het personeel was ook zeer vriendelijk. Het ligt wat afgelegen dus je heb wel een auto nodig maar met het appartement dat wij hadden hadden we een privé parkeerplaats onder het appartementen complex . We kunnen niks anders zeggen dan dat we er zeker nog naar toe terug gaan alleen dan wel met het vliegtuig en dat we daar een auto huren want het was een zeer lange reis er naar toe en terug van bijna 2000 km . Maar wij raden het zeker weten aan !!!!!

In 12 jaar Spanje nog nooit meegemaakt.

Plien1H
12-8-2014

Prachtige omschrijving van het appartement door eigenaar Graham Lineker:

- Engelsen verantwoordelijk voor meet&greet waren te laat op afspraak

- alleen gootsteen was kapot zei ze, verder geen informatie

- beveiliging voordeur was stuk

- airco apparaten beschimmeld

- appartement was niet schoongemaakt, poep op de bril en tandpasta in wasbak

- keuken en keukenkastjes baggervet

- afzuigkap was al geruime tijd kapot, monteur kwam na ons vertrek

- 1 x tot 04.30 op straat gestaan omdat slot voordeur niet meer werkte.

- beddengoed niet fris en vol met zwarte haren, eerste gewassen.

- kledingkast was niet bruikbaar, alles stonk wat erin lag

- geen zonwering op balkon en voor de ramen, zon kwam vanaf 16.00 uur rechtstreeks in het appartement, werd dus bloedheet.

-schuifpui slot was stuk, zelf geregeld

- buren vertelden ons dat we gewoon onder het gebouw konden parkeren. De eigenaar en beheerder vertelden ons niets

Appartement staat vrijwel hele jaar leeg. Na 3 wkn nog steeds geen borg terug

Heerlijk even energie bijtanken

Gert Bernardus
14-10-2011

Rustig strand en een heerlijk zwembad. Lekker even bijkomen in alle rust. Prettig hotel met prima ontbijt gelegen aan zee en een fantastische golfbaan met veel water hindernissen. Ook in oktober nog 32 graden, lekker hoor!

Heerlijk relaxen met een lunch in de zon!

Marga Venema
10-2-2009

Zeer goed resort met strand en golf op loopafstand. Ook voor een korte vakantie een heerlijk plekje om even bij te tanken. Top golf clubhuis met een prettige kaart om even een hapje te eten.

2007

Mooi en net hotel met zeer ruime kamers (suites).

Ligt een beetje afgelegen daarom is een huurwagen wel aan te raden.

De keuken was in januari 2007 niet al te best.

Mooi en net hotel

Istvan
13-1-2007

Mooi en net hotel.

Zeer ruime kamers (suites)met goede service.

Het resort is wat afgelegen van de omgeving,er is in de buurt weinig belevenis.

Keuken is geen 4 sterren hotel waard ook al doen ze hun uiterste best.

Algemene indruk: zeer rustig, steeds prachtig weer ook in januari,zeer netjes, een huurwagen is noodzakelijk om wat uitstapjes te maken.

2006

Het hotel is erg mooi, ligt enkele minuten rijden naar Oliva. Auto is wel noodzakelijk. Zwembad en strand zijn prachtig. Voor (kleine) kinderen heel erg prima. Wij waren er buiten het seizoen (hoog seizoen juli/aug) en daarom waren er veel faciliteiten niet in gebruik. Kinderanimatie/strandbar/bar zwembad gesloten. Er zijn twee restaurants, waarvan één niet toegankelijk is voor kinderen.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de golffaciliteiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oliva Nova Golf Beach & Golf in Oliva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oliva Nova Golf Beach & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.