Bed and Breakfast La Promesa

BedAndBreakfastWeer vandaag29°22°
Bed and Breakfast La Promesa

12 reviews over Bed and Breakfast La Promesa in het Nederlands

Heerlijk tot rust gekomen!

L dekker
17-6-2018

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen. Een aanrader voor koppels die er samen even tussenuit willen!

Heerlijk verblijf gehad, volop genoten

Wim en Margreet
27-12-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid van John en Jolanda. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en genoten van de paella en het wijntje op de laatste avond. We hebben genoten van de prachtige ligging van de B&B. Het koken in de buitenkeuken, waar je tussen de palmbomen en mandarijnenbomen over de stad heen, richting de zee, kijkt. Van de zon die opkomt en de zon die ondergaat. Een ware paradijselijk plek. We hadden prachtig weer. Strakblauwe hemel en heerlijke temperaturen voor ons Hollanders. We zijn met de trein naar Valencia gegaan. Een prachtige stad en zeker een bezoek waard. En als je gaat maak de fietstoer van 3 uur door de stad. Een echte aanrader. De omgeving is mooi. Maar huur wel een auto, want anders kom je niet ver. Kortom, we komen zeker nog wel een keer terug. Bedankt voor de mooie week John en Jolanda.

Zo heerlijk rustig, fantastisch!

E. Zuijderhoudt
30-11-2017

Begin mei 2017 hebben wij een paar dagen verbleven bij La Promesa. Bij aankomst werden we aangenaam verrast, het was nog mooier dan de foto’s doen vermoeden. Alles zag er zeer verzorgd en gezellig uit, de kamer was perfect schoon en het bed prima. Buiten zijn er meerdere terrassen waar je kunt zitten en het uitzicht is prachtig. Aan de rand van de boomgaard bij het zwembad kan je lekker relaxen op de ligbedden, al dan niet onder de parasol. ‘s Ochtends konden we buiten genieten van een uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en weten veel van de omgeving. Kortom, een aanrader!

Heerlijk plekje in de zon😎

Mies Kloeg
27-11-2017

Het adres is niet makkelijk te vinden, maar als je er bent, is het een oase van rust. Mooi zwembad, heerlijke tuin rustige comfortabele kamers en heerlijk ontbijt. Aan te bevelen! 👍

Heel goed verzorgd

Marianne
8-6-2017

Heel behulpzame eigenaars, niets teveel. Prijs/ kwalitiet heel goed! Fijn dat je de badlakes mee naar het strand mocht nemen,

Heerlijke dagen gehad!

De zusjes
6-6-2017

John en Jolande zijn 2 hele lieve, behulpzame mensen. Niets is hun teveel. De B & B is erg netjes, schoon en verzorgd. Wij hadden gekozen om 2x ontbijt bij te boeken en ook dit was goed verzorgd en een prima prijs-kwaliteit verhouding! Mijn zus en ik hebben 3 geweldige dagen gehad!

Bedankt John en Jolande voor de goede zorgen.

Lieve groet van Marianne en Renée

Sjoerd van der Bles
22-9-2016

We vonden alles uitstekend, prima in orde

nog :)

temmerman
24-2-2016

wij waren hier vorig jaar, 2015, ook en vonden het zo fantastisch...mooie kamer, super goed bed, beter dan in ons 4 sterrenhotel, lekker ontbijt, rustig en lieve mensen...voor mij is dit zeker voldoende...dus nu in januari terug geweest, nog steeds super daarom zeker tot de volgende keer lieve mensen.....

Ligt heel privé tegen heuvel met mooie tuin en zwembad. Keurige kamers. Eén grenst er aan het zwembad en de ander aan een patio. Grote, gemeenschappelijke woonkeuken met uitgebreide apparatuur en houtkachel.

Paar kilometer van centrum en strand.

Aanrader: wandeling naar de historische wijk van Oliva.

Oliva is een authentiek Spaans stadje met een leuke markt en gezellige restaurantjes.

Sitio muy acogedor

Paco
5-9-2015

Fui con mi pareja y pasamos un estancia muy agradable..el matrimonio que nos acogio muy amables y atentos..un sitio muy tranquilo donde ir a desconectar..la habitacion que nos dieron tenia mucho encanto...en fin..repetiremos aunque yo con alguna clase de inglés jeje..excepcional

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Promesa in Oliva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Promesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Promesa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 12 reviews.