Bed and Breakfast La Promesa

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast La Promesa
9,1

11 reviews over Bed and Breakfast La Promesa in het Nederlands

Heerlijk tot rust gekomen!

L dekker,
17-6-2018

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen. Een aanrader voor koppels die er samen even tussenuit willen!

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk verblijf gehad, volop genoten

Wim en Margreet,
27-12-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid van John en Jolanda. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en genoten van de paella en het wijntje op de laatste avond. We hebben genoten van de prachtige ligging van de B&B. Het koken in de buitenkeuken, waar je tussen de palmbomen en mandarijnenbomen over de stad heen, richting de zee, kijkt. Van de zon die opkomt en de zon die ondergaat. Een ware paradijselijk plek. We hadden prachtig weer. Strakblauwe hemel en heerlijke temperaturen voor ons Hollanders. We zijn met de trein naar Valencia gegaan. Een prachtige stad en zeker een bezoek waard. En als je gaat maak de fietstoer van 3 uur door de stad. Een echte aanrader. De omgeving is mooi. Maar huur wel een auto, want anders kom je niet ver. Kortom, we komen zeker nog wel een keer terug. Bedankt voor de mooie week John en Jolanda.

Gereisd met partner in oktober 2017

Zo heerlijk rustig, fantastisch!

E. Zuijderhoudt,
30-11-2017

Begin mei 2017 hebben wij een paar dagen verbleven bij La Promesa. Bij aankomst werden we aangenaam verrast, het was nog mooier dan de foto’s doen vermoeden. Alles zag er zeer verzorgd en gezellig uit, de kamer was perfect schoon en het bed prima. Buiten zijn er meerdere terrassen waar je kunt zitten en het uitzicht is prachtig. Aan de rand van de boomgaard bij het zwembad kan je lekker relaxen op de ligbedden, al dan niet onder de parasol. ‘s Ochtends konden we buiten genieten van een uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en weten veel van de omgeving. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk plekje in de zon😎

Mies Kloeg,
27-11-2017

Het adres is niet makkelijk te vinden, maar als je er bent, is het een oase van rust. Mooi zwembad, heerlijke tuin rustige comfortabele kamers en heerlijk ontbijt. Aan te bevelen! 👍

Gereisd met partner in april 2017

Heel goed verzorgd

Marianne,
8-6-2017

Heel behulpzame eigenaars, niets teveel. Prijs/ kwalitiet heel goed! Fijn dat je de badlakes mee naar het strand mocht nemen,

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke dagen gehad!

De zusjes,
6-6-2017

John en Jolande zijn 2 hele lieve, behulpzame mensen. Niets is hun teveel. De B & B is erg netjes, schoon en verzorgd. Wij hadden gekozen om 2x ontbijt bij te boeken en ook dit was goed verzorgd en een prima prijs-kwaliteit verhouding! Mijn zus en ik hebben 3 geweldige dagen gehad!

Bedankt John en Jolande voor de goede zorgen.

Lieve groet van Marianne en Renée

Gereisd met vrienden in juni 2017

Sjoerd van der Bles
22-9-2016

We vonden alles uitstekend, prima in orde

Gereisd met partner in september 2016

nog :)

temmerman
24-2-2016

wij waren hier vorig jaar, 2015, ook en vonden het zo fantastisch...mooie kamer, super goed bed, beter dan in ons 4 sterrenhotel, lekker ontbijt, rustig en lieve mensen...voor mij is dit zeker voldoende...dus nu in januari terug geweest, nog steeds super daarom zeker tot de volgende keer lieve mensen.....

Gereisd met partner in januari 2016

Ligt heel privé tegen heuvel met mooie tuin en zwembad. Keurige kamers. Eén grenst er aan het zwembad en de ander aan een patio. Grote, gemeenschappelijke woonkeuken met uitgebreide apparatuur en houtkachel.

Paar kilometer van centrum en strand.

Aanrader: wandeling naar de historische wijk van Oliva.

Oliva is een authentiek Spaans stadje met een leuke markt en gezellige restaurantjes.

Gereisd met partner in december 2015

Leuke vakantie!

A.G.J. Groot
3-9-2015

De meneer en mevrouw van het bed en breakfast waren erg gastvrij. Alles was keurig geregeld en erg schoon. Heerlijk zwembad en mooi uitzicht vanaf het huis op de stad, waar als je het verkent, veel kleine winkeltjes en tentjes zijn. het strand is een kleine zes minuten met de auto of een kwartier met de fiets. erg veilige stad met s'avonds nog veel mensen op straat. Al met al een mooi verblijf gehad.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Promesa in Oliva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Promesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.