Camping Kiko Park

22 reviews over Camping Kiko Park in het Nederlands

Nooit meer terug hier

Trudy Vries
6-11-2017

Ontvangst goed. Dicht op elkaar. Krappe ingang. Vaak slechte luchtkwaliteit doordat ze in het achterland vanalles verbranden. Op een ochtend moeten vluchten voor de rook. Design sanitair maar vaak vies en met de afwasbakken kun je niets doen omdat ze te klein zijn. Stadje Oliva en Gandia vallen tegen. Smerig!! Wel heel mooi strand en het zwembad is ook mooi. Maar veel te druk, massatoerisme. Gaan hier niet meer terug. Ook slecht internet

Gereisd Met partner in september 2017

mooie ligging, slecht internet en sanitar

margret
24-10-2016

internet, waar je veel geld voor moet betalen, functioneert 90% van de tijd niet. het sanitair is niet van deze tijd, heel erg oud, en wordt ook niet echt goed schoongemaakt. het is dat het aanbod van goede campings in spanje laag is, anders zou kiko park zeer waarschijnlijk niet zo goed bezocht worden.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heerlijk

De Vakantiegangers
9-8-2016

Heerlijk aan zee met breed strand, fijne grote plaatsen, mooi zwembad, goed supermarktjes, restaurantje(s), prachtig strandbarretje.

Wel een beetje druk op de camping en standplaatsen in rijtjes naast en tegenover elkaar. Achter en rond de camping is een een beetje een rommelig gebied, maar dat past wel bij het zuidelijke spanje. Verder niets te klagen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Viel tegen

Theo&Gerda
25-6-2016

Mooie ligging aan het strand maar de camping had maar beperkte acsi plaatsen, dus die paar plaatsen waren bezet, dus betaalde we 23 euro, en we moesten ook nog stroom bijbetalen, op alle andere campings niet? Er was maar 1toiletgebouw ingebruik de ander werd gerenoveerd. De ontvangst op de receptie was onvriendelijko.wij zijn geen klagers maar hoorde onderweg het zelfde verhaal. Wifi was ook duur, wij boelde ons befrogen zeker omdat ze nog volop aan het werk waren.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldige camping direct aan zee

Gonda
28-6-2013

Wij hebben 2 weken op Kiko Park gestaan. Als je aankomt zijn er links en rechts van de receptie plaatsen. Links zijn kleine en rechts de grote plekken. Nodig zijn spijkers voor de harde ondergrond en véél verlengsnoer i.v.m. weinig punten voor stroom. In straatje voor de receptie is een restaurantje "Juanmi" waar je voor weinig geld, erg lekker kunt eten. Verder kun je er lekker fietsen, langs het strand en naar Oliva zelf. Venecia, bij Gandí is erg toeristisch maar wel leuk om naartoe te fietsen en een ijsje te eten. Sanitair wordt goed schoongehouden. In de weekenden is het drukker met Spanjaarden met grote families maar wij vonden dat wel gezellig. Mooi zwembad en ook een spa waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Prima camping. Heel gezellig was ook het San Juan feest, langste dag en begin van de zomer worden dan gevierd met grote vuren op het strand en brandende lampionnen die opgelaten worden. Strandbar met cocktails en mooi restaurant, mooi gelegen met uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in juni 2013

Direct aan een mooi strand

Geert
26-5-2013

Aan een jachthaven direct achter duinen bij een mooi wit strand gelegen. Afhankelijk van waar je gaat staan kleine tot ruime staanplaatsen. Keurig sanitair, goed schoon gehouden. Het dorp Oliva ligt op 1 km afstand en heeft op vrijdag een grote streekmarkt. In de omgeving verder niet zo veel bijzonders te beleven. Populair bij overwinteraars en langstaanders in voor- en najaar.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk aan het strand

gerda238
23-8-2011

de ligging van de camping is prima, direct aan het strand. Sanitair kon at beter schoon gehouden worden. Heel veel honden en geen voldoende controle daarop. Restaurant erg duur en 's-middags gesloten. Geen winkels in de buurt,kleine winkel bij de camping.

Gereisd Met partner in juni 2011

prima om te overwinteren

Reuvers
14-12-2010

Een mooie camping waar wij al vele jaren komen om te overwinteren. Legio mogelijkheden om in de omgeving de bergen in te gaan. Jammer dat van overheidswege de vroeger zo prachtig beplante en verstevigde duin/dijk is afgegraven en thans een hoge berg zand is geworden. De vraag rijst dan ook of de veiligheid bij storm uit zee nog te garanderen valt aan de A zijde van de camping. Dat het duin niet meer te belopen is heeft helaas als consequentie, dat de camping een soort hondentoilet is geworden. Dat zegt ook wat over de mentalitiet van de hondenbezitters. Ligging-gezelligheid-bereikbaarheid van winkels en inzet van het personeel is optimaal. Tot ziens dus !

Gereisd Met partner in september 2010

Nette camping,ideale ligging direct aan het strand

Jasper
24-9-2010

Ook in het naseizoen een goed gevulde camping. Veel overwinteraars, diverse nationaliteiten, veelal 50-ers. De plaatsen waren redelijk tot goed, in september zonder te boeken minimale keuze uit plaatsen. De camping bestaat uit twee delen, wij stonden niet aan de kant van het zwembad. Dat deel is vooral rijkelijk gevuld met campers in alle maten (je bleef je verbazen). Als tentcampeerders kwamen we redelijk uit met de auto op de plek, maar met een caravan is het volgens mij wel proppen (en een mover is niet onbelangrijk). Het is een rustige camping, met door struiken afgebakende plaatsen. Sanitair is prima en wordt 3x per dag schoongemaakt. Het strand is op 'kruipafstand', schoon en niet overvol. Ideaal dus!

De prijs.....wij betaalde voor twee volwassenen, tent (zonder stroom) en auto €24,50 per nacht (laagseizoen). Wij hadden dan wel de kleinste plaats. Omgeving heeft verder niet veel bijzonders te bieden. In Oliva voldoende (keuze) uit noodzakelijke winkels. Yvonne & Jasper

Gereisd Met partner in september 2010

Keurige camping aan het strand

Roelof_en_Elke
6-9-2010

Zonder reservering verbleven wij van 28 augustus tot 4 september op deze camping. Bij aankomst was er ruime keuze uit verschillende grootten staanplaatsen maar alleen de Gran Comfort-plaatsen hebben echt schaduw (met behulp van gespannen doek). Hier viel dus ook onze keuze op. De vriendelijke en hulpvaardige dames achter de receptie spreken ook Engels, Duits en Frans. De GC-plekken zijn groot, schaduwrijk, schoon en hebben eigen water. Ook het sanitair was schoon, net als het zwembad (gratis). Verder is er de mogelijkheid tot betaalde wellness. Vanaf de camping loop je zo het nette strand op. Het restaurant hoorde qua prijsstelling niet echt bij de camping en de omringende dorpen hadden, ook culinair, weinig te bieden. Deze omgeving heeft nauwelijks mooie, oude stadjes. Tips: Valencia en Cap de la Nau (Javea - strand La Grandella). Voor kinderen was er weinig te doen; geen speelgelegenheid en geen animatie. Foto's volgen evt. later.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiko Park in Oliva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiko Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.