We hebben een aantal aanbieders voor Oliva voor je op een rij gezet:

vakanties Oliva

We hebben een aantal aanbieders voor Oliva voor je op een rij gezet:

Reviews over Oliva

Heerlijk tot rust gekomen!

L dekker,
    17-6-2018

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen. Een aanrader voor koppels die er samen even tussenuit willen!

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk verblijf gehad, volop genoten

Wim en Margreet,
    27-12-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid van John en Jolanda. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en genoten van de paella en het wijntje op de laatste avond. We hebben genoten van de prachtige ligging van de B&B. Het koken in de buitenkeuken, waar je tussen de palmbomen en mandarijnenbomen over de stad heen, richting de zee, kijkt. Van de zon die opkomt en de zon die ondergaat. Een ware paradijselijk plek. We hadden prachtig weer. Strakblauwe hemel en heerlijke temperaturen voor ons Hollanders. We zijn met de trein naar Valencia gegaan. Een prachtige stad en zeker een bezoek waard. En als je gaat maak de fietstoer van 3 uur door de stad. Een echte aanrader. De omgeving is mooi. Maar huur wel een auto, want anders kom je niet ver. Kortom, we komen zeker nog wel een keer terug. Bedankt voor de mooie week John en Jolanda.

Gereisd met partner in oktober 2017

Zo heerlijk rustig, fantastisch!

E. Zuijderhoudt,
    30-11-2017

Begin mei 2017 hebben wij een paar dagen verbleven bij La Promesa. Bij aankomst werden we aangenaam verrast, het was nog mooier dan de foto’s doen vermoeden. Alles zag er zeer verzorgd en gezellig uit, de kamer was perfect schoon en het bed prima. Buiten zijn er meerdere terrassen waar je kunt zitten en het uitzicht is prachtig. Aan de rand van de boomgaard bij het zwembad kan je lekker relaxen op de ligbedden, al dan niet onder de parasol. ‘s Ochtends konden we buiten genieten van een uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en weten veel van de omgeving. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk plekje in de zon😎

Mies Kloeg,
    27-11-2017

Het adres is niet makkelijk te vinden, maar als je er bent, is het een oase van rust. Mooi zwembad, heerlijke tuin rustige comfortabele kamers en heerlijk ontbijt. Aan te bevelen! 👍

Gereisd met partner in april 2017

Gemoedelijk!

Roelien,
    27-9-2017

Echte Spaanse camping, rommelig maar gemoedelijk! Aardige, hulpvaardige eigenaars en een prima restaurant. De camping ligt aan een uniek en prachtig, schoon strand met zand. Voor wie van een kleinschalige camping houdt zonder animatie een ideale camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Oliva scoort een 8,4 uit 10, op basis van 44 reviews