Sorteren

vakanties Oliva

Reviews over Oliva

Heerlijk tot rust gekomen!

L dekker
    17-6-2018

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen. Een aanrader voor koppels die er samen even tussenuit willen!

Potential zum Renovieren

Anton
    21-2-2018

Sehr schöner Platz direkt am Meer nur mit einer Düne die die Sicht aufs Meer verhindert. Für Camper sehr zu empfehlen. Die Appartments sind leider sehr in die Jahre gekommen viel kaputt und äusserst sporadisch eingerichtet, Warmwasser nur Zeitweise, Küche leider sehr schlecht ausgestattet 2 flammen Herd und Pfannen aus dem Mittelalter. Keine Kaffeemaschine, kein Wasserkocher einfach das nötigste. Wir hatten Schimmel im Schlafzimmer der einfach überstrichen worden ist, im Clo hat es nach Schimmel und Abwasser gerochen das ganze Erscheinungsbild abgelebt, müsste dringend Saniert werden. Internet ist sehr schlecht selbst neben der Antenne stehend konnte ich keine Mail verschicken. Leider haben auch am Strand nicht alle Hundebesitzer den Anstand die Hinterlassenschaften ihres Hundes mitzunehmen, ansonsten ist der Strand sauber. Alles in allem guter Platz mit verbesserungs Potential.

Heerlijk verblijf gehad, volop genoten

Wim en Margreet
    27-12-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid van John en Jolanda. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en genoten van de paella en het wijntje op de laatste avond. We hebben genoten van de prachtige ligging van de B&B. Het koken in de buitenkeuken, waar je tussen de palmbomen en mandarijnenbomen over de stad heen, richting de zee, kijkt. Van de zon die opkomt en de zon die ondergaat. Een ware paradijselijk plek. We hadden prachtig weer. Strakblauwe hemel en heerlijke temperaturen voor ons Hollanders. We zijn met de trein naar Valencia gegaan. Een prachtige stad en zeker een bezoek waard. En als je gaat maak de fietstoer van 3 uur door de stad. Een echte aanrader. De omgeving is mooi. Maar huur wel een auto, want anders kom je niet ver. Kortom, we komen zeker nog wel een keer terug. Bedankt voor de mooie week John en Jolanda.

Zo heerlijk rustig, fantastisch!

E. Zuijderhoudt
    30-11-2017

Begin mei 2017 hebben wij een paar dagen verbleven bij La Promesa. Bij aankomst werden we aangenaam verrast, het was nog mooier dan de foto’s doen vermoeden. Alles zag er zeer verzorgd en gezellig uit, de kamer was perfect schoon en het bed prima. Buiten zijn er meerdere terrassen waar je kunt zitten en het uitzicht is prachtig. Aan de rand van de boomgaard bij het zwembad kan je lekker relaxen op de ligbedden, al dan niet onder de parasol. ‘s Ochtends konden we buiten genieten van een uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en weten veel van de omgeving. Kortom, een aanrader!

Heerlijk plekje in de zon😎

Mies Kloeg
    27-11-2017

Het adres is niet makkelijk te vinden, maar als je er bent, is het een oase van rust. Mooi zwembad, heerlijke tuin rustige comfortabele kamers en heerlijk ontbijt. Aan te bevelen! 👍

Oliva scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 reviews