Sorteren

Reviews over Oliva

fijne plek

Hans Mets
    2-3-2018

Fijne camping en vriendelijk personeel. Mooie omgeving en strand en verrassend tussen de sinaasappel en manderijnenbomen door

Geweldig

Scheppers
    6-7-2017

Hele nette appartement, ruim en fris, met heerlijke bedden, keuken is vol uitgerust met alles. de tuin is voorzien van een buitenkeuken die helemaal compleet is en die ideaal is voor de warme zomeravonden... en een mooie schone zwembad! Het ligt in een mooie omgeving met mooie (zand) stranden! De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk!

Goede basis voor uitstappen en strandvakantie

AMM
    7-5-2015

Prima stranden in de buurt. Helaas in mei nog geen strandbedjes.

Vanuit Oliva kan je prima in een ruim uurtje naar bijvoorbeeld de prachtige stad Valencia, de mooie watervallen van Algar en iets dichterbij de leuke stad Denia oa. om te shoppen.

Prachtige stranden, volop ruimte

Plien1H
    12-8-2014

Mooie blauwe zee, fijne natuurlijke zandstranden en duinen. Wc en douches op het strand aanwezig. Strandtentjes aanwezig.

Oliva scoort een 7,9 uit 10, op basis van 44 reviews