Camping Altomira

• Animatie
Meer camping info

19 reviews over Camping Altomira

• 7Roel-Jaco03-11-2019

Prima camping voor een paar dagen.

Vriendelijke ontvangst. Terrassencamping. Goed restaurant. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken. Oude spoorlijn (fietspad) loopt boven/achter de camping. Het is wel even een klusje om de fietsen op het "spoor" te krijgen, dit kan vanaf de camping of buiten de camping en dan het pad omhoog. Rechtsaf is het oude spoor prima te fietsen, ga je linksaf dan is de enige juiste fiets een mountainbike.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Leo16-10-2019

Prima camping; niet voor gehandicapten

Op zich een prima camping. Vriendelijk ontvangst; spreken ook goed Engels. Als gehandicapte heb je er niks te zoeken. Het terrein is al steil voor een valide persoon, laat staan voor een rolstoel. De gehandicaptendouche, mag niet die naam hebben. Zó slecht! Alleen iets groter dan de andere douches en een handdouche. Maar verder helemaal niets. Het gedeelte waar Spanjaarden een vaste staanplaats hebben ziet er niet uit. Daar wil je niet tussen staan.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Bas Masseur18-08-2019

Uitstekende camping in een mooie omgeving

Wij hadden een erg comfortabel huisje, voorzien van ruime kamers en airco. De omgeving is prachtig, het personeel is erg vriendelijk, er is een heerlijk restaurant en er zijn fietsen te huur. Het zwembad is klein, maar wel gezellig.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    4Review27-07-2018

Valt tegen!

Wij zijn hier 2 weken geweest. Personeel aardig bij de receptie. Je wordt vriendelijk geholpen. Hygiëne in het huisje is slecht. Zwembad is bedroevend. Stinkt en een hoop wespen en vliegen. Erg klein! Heel weinig Nederlanders. Er zitten voornamelijk Spanjaarden. Ook Spanjaarden met een vast plekje die het hele jaar hier zitten. Restaurant is prima. Eten goed en de bediening is prima. Alleen Spaanse animatie. Geen Engels voor de kinderen. De omgeving is wel mooi. Je hebt er weinig in de buurt dus een auto is een must. Half uur van het strand. Dat is wel prachtig. Wij gaan hier niet nog een keer naar toe.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Nelly22-05-2016

Fijne, mooi gelegen camping.

Camping ligt ca. 60km.van Valencia. Mooie camping met goed en schoon sanitair. Aardig en behulpzaam personeel dat Engels spreekt. Er is een winkeltje en in Segorbe (4 km.) zijn supermarkten. Er kan gewandeld en gefietst worden. Doe vooral de wandeling naar de waterval (30 min.). Er is een goed restaurant. Het is een terrassencamping. De plaatsen bovenin hebben daardoor per plaats hoogteverschil. Het is moeilijk om de caravan of camper op een plaats te krijgen, ook met mover. Wij en 2 anderen hebben hiermee onze auto beschadigd aan de onderkant. Niet ernstig maar toch, dat kan niet de bedoeling zijn. Vanuit het leuke dorpje kan men de train naar Valencia nemen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Dooper11-03-2016

Mooie camping - veel slecht toegankelijke percelen

Vooral boven op de camping mooie percelen met mooie uitzichten. Goed verwarmd sanitair. Vriendelijke mensen bij de receptie. Wat dat betreft een aanrader. Máárrrr.... De meeste percelen hebben smalle, steile opritjes met scherpe hoeken. Soms wel ca 25%. Zonder sterke mover kun je je caravan op veel percelen niet plaatsen. Achteruit met de auto je caravan het perceel opduwen lukt vaak niet door de smalle weg en vele stenen obstakels. Een kras of deuk is zó gemaakt. Iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in maart 2016

• 7Erwin04-02-2016

doorreiscamping,een paar dagen is ok

terrascamping,is hier wel een aanrader dat je goed achteruit kan rijden om op uw plaats te parkeren,door de drempels is duwen geen optie.heel mooi verzicht op de bergen vanuit uw staanplaats. Een auto is een aanrader om wat uitstapjes te doen in de omgeving.vriendelijk ontvangst en alles direct geregeld.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Alleen gereisd in november 2015

• 7Sandra01-06-2015

Leuke camping

Wij zijn net terug en 9,6 is echt wel overdreven , idd geen water in het zwembad, wat volgend mij niet kan bij een 4/5 sterren camping en het sanitair was zeer basic en niet echt proper, personeel is super super vriendelijk en de ligging is zeer mooi

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9nicole20-01-2015

zeer goede camping

Inderdaad een zeer goede camping maar 10/10 vind ik wel overdreven. Een 9 is meer dan genoeg ! We waren er eind mei 2014 : het zwembad was nog niet open en de staanplaatsen vond ik ook niet zo gezellig ( op grint en zonder privacy). Het personeel is wel super aardig en het sanitair is zeer proper. Vanaf de camping leuke wandelingen te maken. Het dorp is wel gezellig (marktpleintje) maar stelt verder niet veel voor. Ideaal om Valencia te bezichtigen(met de trein vanuit Navajas). Wij komen hier zeker nog terug!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Luc en lieve Cools-Lantsoght09-11-2011

Wij kunnen niet voorbij rijden...

Hallo iedereen ! Vooreerst : de ontvangst is super!! Zo behulpzaam, altijd klaar voor iedereen.Ze doen een prachtige inspanning om Engels te praten. Een kleine, maar gezellig camping met een aparte sfeer ! Verzorgd, de ganse dag zie je mensen op onderhoud ! Gelegen:dicht bij het oude dorpje , op wandelafstand, de trein op 5 min.stappen,een fietsroute van meer als 70 km aan de achterdeur, een supermarktje in de camping en op 5 km rijden.( Segorbe).

Gereisd met partner in januari 2011

1 tip over Camping Altomira

• nicole, 20-01-2015

Ideaal om Valencia te bezichtigen(met de trein vanuit Navajas).

2 vragen over Camping Altomira

• f2hpvanderla, 21-12-2015

betalingswijze

accepteert camping Altomira - Navajas nog steeds campingcheques (Silvercard)

• Nelleke Bekker-vandertholen, 27-04-2014

camping altomira navajas

De beoordeling is fantastisch met een getal van 10. Zit er geen "addertje' onder het gras ? Is de camping al snel VOL in de maand mei voor enkele dagen tot een week ? Wie heeft ervaring met deze camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer