Vakantiehuis Bonalba Golf

2 reviews over Vakantiehuis Bonalba Golf in het Nederlands

Mooie golfbaan

heer van den Heuvel
20-6-2012

We hebben op golfbaan Bonalba zelf een vrijstaand huis gehad en komen nu jaarlijks terug om oude vrienden te ontmoeten en om op de golfbaan nog een paar rondjes te spelen.

Bonalba - een oase bij Alicante

Carmen
20-3-2012

Bonalba is een urbanisatie die om een golfbaan gebouwd is en aanvoelt als een echt Spaans stadje. Ondanks de droge omgeving is er op Bonalba één en al groen, een lust voor het oog, dankzij de golfbaan. Tevens zijn er terrasjes, barretjes en een supermarktje. Met de auto ben je zo in de omliggende dorpen en steden zoals Mutxamel (lieflijk), El Campello (geweldige boulevard) en Alicante (grotere stad met leuke straatjes, barretjes, winkels en stranden).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonalba Golf in Mutxamel (Alicante), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonalba Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.