Hostel Hostal la Muralla

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal la Muralla voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Hostal la Muralla in het Nederlands

Het Hostel Muralla ligt centraal (binnen de oude stadsmuren) en biedt een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het is schoon, de kamers zijn ruim en de badkamer is goed. Het ontbijt stelt niet veel voor (geen broodjes, maar een soort beschuit-achtige toast uit grote zakken en wat voorverpakte zoetigheden), maar verder is het prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hostal la Muralla in Morella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hostal la Muralla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Hostal la Muralla scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.