Géén boekingskosten

Meer villa info

28 Reviews over Xenofilia V

• 10Leo van Riel30-01-2019

Fijne, zonnige plek !

Villa Xenofilia V heeft alles voor een fijne vakantie, goed gelegen, maar voor het strand en boodschappen is een auto nodig. We waren met 12 personen, grootouders, kinderen en kleinkinderen (tussen 7 en 22 jaar). Prima bedden, genoeg handdoeken en keukenspullen voor een grote groep. Ook de de medewerker van het verhuurkantoor heeft alles uitstekend verzorgd.

• 10Elaine Musgrove06-11-2018

Fabulous accessable luxury villa

We have had 2 memorable holidays with all the family at this wonderful villa and will definitely return for more. It really is a luxury villa which is fully equipped with everything you need during your stay. It is fully accessable for wheelchair users and has lots of disability equipment. My disabled partner is able to access everywhere in his wheelchair and there is also a wheelchair for the pool. The villa is the the perfect location for walking into town. We arranged the hire of a minibus with the owner which enabled us to visit beaches and dine out. We also made use of the pizza oven/ BBQ. There are many fabulously stocked supermarkets nearby and plenty of takeaway restaurants for pizzas or paella.

• 10Roman Aranin27-08-2018

потрясающая вилла, доступная для инвалида

очень комфортная современная Вилла где даже в бассейн можно заехать прямо на коляске удобно расположена в тихом месте морайра без шума но в тоже время рядом и пляжем и с ресторанчиками

• 10Corine van Koppen29-05-2018

Prachtige aangepaste villa, fantastische vakantie!

Fantastische en super goed aangepaste villa met veel mogelijkheden voor aanvullende (individuele) noodzakelijke wensen. Mijn man heeft een hoge dwarslaesie (C6) en is volledig rolstoelafhankelijk. We hebben hier 14 dagen gelogeerd met onze (volwassen) kinderen en hun partners. Eindelijk een plek waar we onbezorgd met zijn allen op vakantie konden. Absoluut een plaats om naar terug te gaan! Wij zijn in de meivakantie geweest en het was heerlijk weer en niet te warm, maar warm genoeg om te zwemmen en de hele dag buiten te zijn. Ook de omgeving is (met wat hulp) prima te verkennen met een rolstoel. De (wandel)paden zijn op grote delen geasfalteerd.

• 10Fam. Jansen-Michiels05-05-2017

Prachtige aangepaste villa!

We hebben al 2 keer mogen genieten van deze prachtige aangepaste villa. Onze zoon heeft een mentale en fysieke beperking en vind het aangepaste zwembad echt de Max! Zeer ruim huis met vele hulpmiddelen ter beschikking. Mooie locatie, goed gelegen, rolstoelvriendelijk huis, luchthavenvervoer met aangepast bus, goede communicatie onderling. Voor ons geen stressvakantie meer sinds we Villa Xenofilia en Villas Imagen leerden kennen. Echt TOP!

• 10Jan15-03-2015

Geweldige voor mindervaliden aangepaste villa

Villa Xenofilia V is een volledig voor mindervaliden aangepaste vakantie villa net buiten Moraira. Het goed onderhouden huis is eenvoudig toegankelijk voor rolstoelers. Het zwembad is door middel van een rampa (schuin aflopende toegang) ook voor rolstoel-afhankelijke personen geschikt. Zij het met eventueel hulp van een begeleider. De uitrusting van de villa is zonder meer bijzonder compleet te noemen. Er is onder meer een bijzonder ruime rolstoel toegankelijke doucheruimte die grenst aan de hoofdslaapkamer. Bij het huis kun je gebruik maken van speciale voorzieningen zoals een zwembadrolstoel, een douche (rol)stoel, er is een hoog-laag bed en via de verhuurder kan bij boeking eventuele additionele wensen op het gebied van zorg besproken/geregeld worden. De ligging is ook fantastisch, je kunt de hele dag door van de zon genieten en als dat teveeel van het goede is kun je heerlijk onder het overdekte gedeelte van het terras zitten. Kortom een geweldig huis om vakantie te vieren

• 10samira10-11-2014

Geweldig!!

Met een groep van 7 personen weekje doorgebracht. Zeer mooie uitzicht en ligging. Villa van alle gemakken en luxe voorzien, goede bedden, zeker aan te raden voor minder validen! Beheerder (Ron), vriendelijk ontvangen en stond altijd klaar voor hulp en adviezen...

• 9B.J.M.Van Leeuwen22-10-2014

Onvergetelijke week

De herfstvakantie met ons hele gezin ( dertien personen) hier doorgebracht.Geweldig huis met ruime kamers en even zo ruime douches in bijna elke kamer.Geweldige living met grote keuken,openslaande deuren naar groot terras met prachtig zwembad.De hele week prachtig weer waardoor we elke avond de barbecue gebruikten, wat een genot!Het strand is op loopafstand en erg kindvriendelijk.Centrum en supermarkten vlakbij en met de beschikbare fietsen binnen enkele minuten te bereiken.Ron, de beheerder stond voor elke vraag open en regelde alles snel.De prijs vind ik redelijk mede gezien het aantal mensen.Een plek om te genieten, te ontspannen en zeker de moeite waard voor herhaling!

• 10barry de haan21-10-2014

werkelijk fantastisch

de accomodatie is werkelijk fantastisch. het huis kent veel luxe en alles is op en top geregld. een uitstekend ingerichte keuken, de bedden zijn top en de badkamers ruim met prima douche gelegenheid. het verwarmde zwembad is perfect om met beginnende zwemmertjes in te vertoeven. er zijn heerlijke bedden langs het zwembad en het overige buiten meubilair is ook prima verzorgd. uitstekende supermarkt in de buurt. het plaatsje Moraira is relaxed en het strand uitstekend. dit te bereiken op 20 minuten loop afstand. al met al een top week gehad. veel dank, een aanrader voor grote gezinnen.

• 10Erik & Ivy15-10-2014

Een geweldige villa voor een super vakantie!

Een geweldige mooie, luxe, relaxte villa. Het zwembad is super genieten. Ligging is ook top. Ron was zeer behulpzaam en op alles voorbereid: kinderstoeltjes, wipstoeltje e.d. Een top villa voor een super vakantie. Genieten!! Zeker voor herhaling vatbaar. De weken voor volgend jaar zijn inmiddels alweer geboekt!

Villa Xenofilia V info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)