Villa Patricia

29 reviews over Villa Patricia in het Nederlands

Fan-tas-tisch

Mirjam,
2-11-2018

Casa Patricia en de service van verhuurders zijn ons prima bevallen.

Een heerlijke omgeving waar we met de brommer (125cc ;-)) heerlijk hebben rond gereden.

Wellicht tot volgend jaar

Niels,
17-8-2018

Super locatie, mooie villa en nederlands beheer!

Al meerdere jaren achter elkaar naar Moraira geweest en ook alle keren een villa van verhuurder gehuurd, dit jaar Patricia.

Fantastisch uitzicht en van alle gemakken voorzien.

Geweldig!!

Annette,
11-7-2018

Deze prachtige villa is ruim en van alle gemakken voorzien. Wij waren met 8 personen en hadden ruimte genoeg en konden heerlijk genieten van het zwembad. Alles is goed onderhouden en de villa is brandschoon. De ligging is lekker rustig, maar het centrum en strand op loopafstand. Supermarkten in de buurt en het gezellige centrum van Moraira. Wij hadden een huurauto, waardoor we veel gezien hebben in de omgeving. Een echte aanrader. Vanaf de luchthaven Alicante, is het een uurtje rijden, maar heel goed te doen. Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door Patricia en Michiel. De service is fantastisch en Michiel stond meteen voor ons klaar, nadat het zwembad bruin was geworden van een "Saharazand" regenbui. In deze villa kun je heerlijk vakantie vieren. Een echte aanrader!!

Overheerlijk

Rene Roord,
9-7-2018

Prachtige villa met heerlijk zwembad geeft na de 10e keer ons een gevoel van thuiskomen, relaxt vakantie vieren met toch je eigen woning. Ik kan het in combinatie met het stadje Moraira en de nabij liggende zee, iedereen aanraden.

Zeker een aanrader.

Jolanda Gosselt,
5-7-2018

Mooie villa van alle faciliteiten voorzien. Mooie ligging met geweldig uitzicht . Bij aankomst verwelkomd en naar de villa begeleid, goede service.

Prima villa op top lokatie

Sheila&Wilfred,
10-5-2018

Dit was ons 3e verblijf in de maanden Maart en April in een van de prima villa's van verhuurder dit was onze 2e keer in Casa Patricia en bij aankomst voelden wij ons weer meteen thuis mede door de allerhartelijkste ontvangst door Patricia en Michiel!

De Villa ligt heerlijk rustig en is op loopafstand van de zee en centrum en heeft voor elk moment van de dag wel ergens een zonzeker en windvrij plekje, wat in het vroege voorjaar echt vaak noodzakelijk is, en is van alle gemakken voorzien.

De service van Michiel is echt fantastisch en zelfs de kleinste onvolkomenheden werden onmiddelijk verholpen. Kortom een echte aanrader en naar onze mening op een van de beste lokaties in Moraira

Top vakantie

J van Baaren,
6-3-2018

Dit jaar wederom genoten en zo de winter goed doorgekomen. Casa Patricia en de service van verhuurder zijn ons prima bevallen

Prima 8 persoons villa

Fam. Martens,
15-6-2017

Met 8 personen hebben we gebruik gemaakt van Casa Patricia. De 4de slaapkamer is wat klein ten opzichte van de andere slaapkamers, maar is voorzien alle gemakken waaronder airco. Moraira is vrij centraal gelegen waardoor we gemakkelijk uitstapjes hebben kunnen maken naar de omliggende dorpjes. Vooral Altea en de Watervallen van Algar zijn een aanrader. Wij maakte gebruik van vliegveld Valencia en hebben na de vakantie in Moraira nog 2 dagen doorgebracht in Valencia. Valencia is ook echt een aanrader. Echt een mooie en grote stad met veel bezienswaardigheden.

Top huis op uitstekende lokatie

Sheila & Wilfred,
18-5-2017

Casa Patricia is een complete en zeer comfortabele villa met ruime tuin en prima zonligging.

Alles wat je in je verblijf nodig hebt is ruim aanwezig.

Dit is ons 2e verblijf in een van de villas van touroperator (vorige Casa Rosanna) en onze derde, wederom Casa Patricia, hebben we al geboekt want wij voelen ons hier echt thuis mede door de gastvrijheid van het touroperator team!

Werkelijk fantastisch verblijf

Rene Roord
25-8-2016

Goed; Schitterend zwembad, fijne ligstoelen erbij, barbecue mogelijkheid, ligging met uitzicht, tv, schoon, dichtbij mooi plaatsje Moraira

Niet goed; Er valt niets te verzinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Patricia in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Patricia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.