Villa Patricia

25 reviews over Villa Patricia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima villa op top lokatie

Sheila&Wilfred
10-5-2018

Dit was ons 3e verblijf in de maanden Maart en April in een van de prima villa's van verhuurder dit was onze 2e keer in Casa Patricia en bij aankomst voelden wij ons weer meteen thuis mede door de allerhartelijkste ontvangst door Patricia en Michiel!

De Villa ligt heerlijk rustig en is op loopafstand van de zee en centrum en heeft voor elk moment van de dag wel ergens een zonzeker en windvrij plekje, wat in het vroege voorjaar echt vaak noodzakelijk is, en is van alle gemakken voorzien.

De service van Michiel is echt fantastisch en zelfs de kleinste onvolkomenheden werden onmiddelijk verholpen. Kortom een echte aanrader en naar onze mening op een van de beste lokaties in Moraira

Top vakantie

J van Baaren
6-3-2018

Dit jaar wederom genoten en zo de winter goed doorgekomen. Casa Patricia en de service van verhuurder zijn ons prima bevallen

Prima 8 persoons villa

Fam. Martens
15-6-2017

Met 8 personen hebben we gebruik gemaakt van Casa Patricia. De 4de slaapkamer is wat klein ten opzichte van de andere slaapkamers, maar is voorzien alle gemakken waaronder airco. Moraira is vrij centraal gelegen waardoor we gemakkelijk uitstapjes hebben kunnen maken naar de omliggende dorpjes. Vooral Altea en de Watervallen van Algar zijn een aanrader. Wij maakte gebruik van vliegveld Valencia en hebben na de vakantie in Moraira nog 2 dagen doorgebracht in Valencia. Valencia is ook echt een aanrader. Echt een mooie en grote stad met veel bezienswaardigheden.

Top huis op uitstekende lokatie

Sheila & Wilfred
18-5-2017

Casa Patricia is een complete en zeer comfortabele villa met ruime tuin en prima zonligging.

Alles wat je in je verblijf nodig hebt is ruim aanwezig.

Dit is ons 2e verblijf in een van de villas van touroperator (vorige Casa Rosanna) en onze derde, wederom Casa Patricia, hebben we al geboekt want wij voelen ons hier echt thuis mede door de gastvrijheid van het touroperator team!

Oude reviews (archief)

Werkelijk fantastisch verblijf

Rene Roord
25-8-2016

Goed; Schitterend zwembad, fijne ligstoelen erbij, barbecue mogelijkheid, ligging met uitzicht, tv, schoon, dichtbij mooi plaatsje Moraira

Niet goed; Er valt niets te verzinnen

Luxe vakantie

Monique
12-7-2016

De drie weken in Casa Patricia zijn werkelijk voorbij gevlogen. Het was de 2e keer in Moraira. Ook de 2e keer in een huisje en nog steeds verveelt het niet, in tegendeel, het voelt zo vertrouwd en eigen dat ik steeds weer terug wil. Met wifi in het huis is het ook makkelijk om nog het eea voor werk te moeten op afstand. Voor zover ik kan nagaan is alles aanwezig, ik heb niets gemist voor een heerlijke luxe en volledige vakantie. Mocht er al een vraag zijn, dan heeft Harry het in no-time opgelost, zelfs op een zondagmiddag. We zijn al aan het kijken wanneer we weer kunnen komen.

Parkeerplaats

Elsa
    11-7-2016

Super mooie villa, goede ligging en eigen parkeerplaats voor de auto achter het hek. Dit is toch fijn als je vanuit NL bent komen rijden en de auto op eigen terrein wilt parkeren. Het was de eerste keer reizen met een baby, maar dit ging allemaal goed. Dan is het fijn dat je een huis hebt gehuurd waardoor je echt je eigen gang kunt gaan en niemand zich aan ons stoort.

Het plaatsje Moraira is ook heel erg mooi, geen hoogbouw, mooie stranden en vele restaurants en barretjes. Hier kun je nog lekker eten voor weinig geld (vergeleken met nederland...).

Een echte vakantie

Nathasja
    11-7-2016

Vakantie in de spaanse zon in een villa van verhuurder maakt een vakantie compleet. Ontbijten in de zon op het terras, zwemmen en zonnen in het zwembad. Cocktails maken en drinken aan de rand van je eigen zwembad en vervolgens de BBQ aansteken om vervolgens nog uren buiten te blijven borrelen. Ten slotte in slaap vallen in de comfortabele bedden. Dit was een echte vakantie!

Geweldig!

Femke
    11-7-2016

Korte omschrijving van ons verblijf: zon, zwembad, BBQ en borrelen op het eigen terras. Geweldig!

Toppers!

Anouska
    11-7-2016

Afgelopen zomer doorgebracht in Patricia, wat een fijn huis is dit! Ik zou er zo kunnen gaan wonen, alles is dicht bij elkaar, heel overzichtelijk. Vlakbij het centrum maar toch ver genoeg om er geen overlast van te hebben qua drukte. Ik hoop dat niemand dit pareltje ontdekt zodat wij altijd, als ons werkschema het toelaat, een reis kunnen boeken! Harry, Herma jullie zijn toppers!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Patricia in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Patricia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Patricia scoort een 9.14 uit 10 op basis van 25 reviews.