Villa Naranja

Villa
Villa Naranja
9,5

17 reviews over Villa Naranja in het Nederlands

Harry Herma Patricia Michiel bedankt!!!!!

Marcel S
11-8-2018

Wij komen al sinds 2013 hier, altijd super.

Dit jaar weer met veel zin naar Moraira , echter wat een geweldige vakantie moest worden viel compleet in het water. Zaterdags aangekomen en zondags werd een vriend van ons die ook mee was getroffen door een hartinfarct , in een klap onze welverdiende vakantie voorbij. De hulp en steun van Harry, Herma, Patricia en Michiel was geweldig. Ze hebben ons geholpen met allerlei zaken die je dan moet regelen ( vertalen naar het ambulancepersoneel , bellen met het Spaanse ziekenhuis , extra autohuur, een praatje een appje en een langer verblijf dan gepland in villa Naranja, kortom deze familie wist gewoon wat we op dat moment nodig hadden. Harry Herma Patricia Michiel nogmaals ontzettend bedankt. En trouwens de andere jaren zijn altijd super geweest een echte aanrader!!!

Heerlijk, zonnig, genieten!

Marianne
12-7-2018

Een heerlijk plekje aan de rand van de golfbaan. Het huis is brandschoon, de casa is compleet ingericht, niets ontbreekt. Ik kan niets negatiefs bedenken. Wij gaan volgend jaar zeker opnieuw naar een villa.

Heel goed!

Fam. Willemsen
25-10-2017

Wij hebben genoten van Casa Naranja! Patricia en Michiel ontvangen je allerhartelijks. De service is super zelfs de rollator stond klaar!

We zijn hier deze zomer voor de 5e of 6e keer in deze villa geweest. Het blijft genieten, de rust, de ligging, alles toch dichtbij, genoeg restaurantjes in de buurt om te lopen, naar centrum kan je wel naar de auto, supermarkt ook heel dichtbij. Huisje ligt aan rand golfbaan, aan doodlopende weg (rustig), prachtig uitzicht. Inrichting is ook prima, alles bij de hand en de service is zoals altijd bij touroperator prima verzorgd, ook nu bij Michiel en Patricia.

Thuis ver van huis

Anja
3-8-2017

Al vele jaren huren wij een villa van Spaanse zon en het maakt in principe niet uit welke villa je huurt, ze hebben allen privacy, rust en comfort, zaken die wij erg belangrijk vinden.

Alles is qua inrichting en gemak aanwezig zoals je thuis gewend bent, zodat het samen met bovenstaande al jaren echt een 'Home away from home' voor ons is.

Deze zomer was het 1 week Naranja en 1 week Rosana voor ons, omdat wij pas betrekkelijk laat konden reserveren.

Patricia en Michiel ontvangen je allerhartelijkst en geven je het gevoel van vertrouwd en welkom te zijn. Mochten er zich tijdens je verblijf hulpvragen voordoen, dan zijn ze snel ter plekke, ze wonen immers zelf ook in Moraira.

Gelukkig mogen we in februari weer een weekje gaan genieten van alles wat Spaanse Zon en Moraira te bieden heeft, we kunnen niet wachten!

Hasta Luego!

Voelt als thuiskomen

Fam. Stokkink
11-7-2017

Wij komen hier al sinds 2013 en totaal zijn we er 6 keer geweest, de villa's van spaansezon zijn fantastisch en van alle gemakken voorzien. Supermooie omgeving, restaurantjes, barretjes en een supermarkt om de hoek.

Hier komen wij terug!

Rob
29-6-2017

Ik was zelf in eerste instantie niet overtuigd. Een hotel boeken leek mij een betere optie. Omdat Moraira qua hotels niet heel veel keus heeft, zijn we uiteindelijk naar een villa gaan kijken. Via internet ben ik in contact gekomen met Harry. Zij enthousiasme en snelle reacties deden ons besluiten de "gok" te wagen. Uiteindelijk met redelijke spanning naar Spanje vertrokken, niet exact wetende wat er komen gaat. Maar...niets dan lof voor Harry en zijn team. Jeetje...wat een fantastische villa en wat een prachtig uitzicht over de golfbaan van Moraira. Na een goeie week te hebben verbleven in Casa Naranja, heb ik nog een poging gedaan om vakantie te verlengen van 2 naar 3 weken, maar helaas. Die mogelijkheid was er niet meer. Achteraf begrijp ik dat ook wel. Die casa moet haast wel heel het seizoen verhuurt zijn.

We hebben genoten van de villa, het zwembad, de tropische temperaturen en al het moois wat Moraira te bieden heeft. We hebben al geboekt voor volgend jaar! Dan gaan we de omgeving van Moraira verkennen.

Een heel gezellige villa met veel ruimte en rust

Dick Mooiman
25-5-2017

We hebben vijf weken genoten van een heel verrassende villa. Ruim, gezellig en comfortabel ingericht. Rustig gelegen aan de golfbaan. Heel veel privacy. Mooi uitzicht op de heuvels en het groen. De hele dag zon op het terras. De villa is gelegen in een van de betere urbanisaties in Moraira. Wat we fijn vinden is dat gezellige terrassen, restaurants en het strand op loopafstand zijn. Ook een heel goede supermarkt is vlakbij. De service die verhuurder ons biedt vinden we meer dan uitstekend. Patricia en Michiel zorgen iedere keer weer dat de villa spik en span voor ons klaar staat. Ook tijdens ons verblijf staat Michiel steeds weer klaar om service te bieden als er iets aan de hand is. Super!!! We kunnen niets opnoemen wat we niet goed vinden.We komen graag weer terug.

gewoon doen

ron
4-1-2017

mooie rustige omgeving op loopafstand van alles wat je wilt hebben.

Aangenaam verblijf, prima service.

Sita en Peter
27-10-2016

Uitstekende schone en luxe bungalow van alle gemakken voorzien. We kunnen niet bedenken wat er niet is. Keuken is zeer compleet ingericht. Er is zelfs Nederlandse tv aanwezig. Klimaat mbv CV, airco, gaskachel. Naranja heeft leuk uitzicht op de naastgelegen golfbaan waarvan je geen hinder ondervindt. Geen zeezicht. Omgeving is erg rustig aan doodlopende straat. Het hele terrein van de bungalow is afsluitbaar middels een hek. Prima service van de Nederlandse verhuurder. Erg flexibel ook. Wij hebben ook een auto gehuurd bij Spaanse zon en dat is erg makkelijk. Geen kleine lettertjes of verassingen. Gewoon auto aanpakken op vliegveld en in de loop van de week betalen. Terugbrengen ook zonder gedoe. De omgeving is netjes, afvalcontainers op loopafstand en op korte afstand is een luxe supermarkt. Verbruikte energie (gas/electra) wordt achteraf ingehouden op de borg, staat ook op de website. Geen verassingen. In de omgeving is genoeg te doen, auto is wel handig. Wij komen graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Naranja in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Naranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.