Villa Mimosa

6 reviews over Villa Mimosa in het Nederlands

Heerlijk voor de rust.

Marinus
14-10-2018

Twee weken hier geweest. Mooie woning. Ruimte, zwembad, alles aanwezig, prachtig uitzicht. Heerlijk om te relaxen en niets te doen. Dorp Moraira is lopend te bereiken, maar net iets te ver. Wel een leuk dorp met supermarkten, restaurant, etc. Verschillende leuke baaitjes in de omgeving.

Jimmy
31-7-2018

Het was super, netjes en verzorgd aangekomen! Een contact persoon die tijdens de vakantie elke dag bereikbaar was, we komen hier zeker terug! Bedankt voor de top vakantie in een prachtige villa!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Pareltje

Hugo
10-6-2018

Met ons gezin (2 volwassenen en 2 jongens van 3 en 5) zijn we naar deze villa geweest. Alles is zo ontzettend schoon en netjes, echt nederland in Spanje. Heerlijk om overdag aan zwembad te zitten en te genieten van de rust en uitzicht. Door de luiken voor de ramen sliepen we echt een gat in de dag. Verder hadden we gewoon Nederlandse tv en WiFi, lekker zorgeloos., moraira ligt op 10 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

We hebben genoten!

Wendy
9-6-2018

Het was een heerlijk verblijf in en rondom het huis! We waren met twee kleine kinderen van 4 en 6. Voor hun was het zwembad natuurlijk geweldig, maar even een stukje rijden met de auto naar el portet en daar heb je een prachtig strand! Waar je ook lekker Spaans kunt lunchen, aanrader. We hebben verschillende uitstapjes gemaakt. Ook leuke wandelingen in de buurt. Vooral ook fijn dat alles aanwezig is. Ontbrak ons aan niets!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Een geweldige vakantie met ons gezin!

Peter
2-6-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze 2 jongens van 16 en 18. Super handig dat er gratis wifi is en Nederlandse tv. Als het warm was zetten we de airco aan. De meubels zijn nieuw en comfortabel! geweldige zwembad hebben we veel gebruik van gemaakt! Heerlijk barbequen in de buiten keuken en opeten onder de grote veranda. Savonds waren we vaak te vinden in het dorp op een van terrasje met uizicht op zee. Op een half uurtje rijden heb je watervallen die zeker een bezichtiging waard zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader deze villa!

Dick
14-5-2018

Comfortabele, sfeervolle villa met een mooie ligging, vooral vanaf het ruime terras -bij het fijne zwembad - uitzicht op de zee en de omgeving. Prima ruime plek met veel privacy; buren zie of hoor je amper. Ook in februari zit je hier in de zon al te genieten van het spaanse klimaat. Als het 's-avonds al afkoelt zet je de airco op verwarmen en is het heel comfortabel. Wij waren hier met z'n tweeën, maar er is plaats voor 6 personen; 3 slaapkamers en 2 badkamers. In de keuken alles wat je thuis ook hebt. Een auto is hier wel noodzakelijk. In de directe omgeving is veel mooie natuur te vinden en prachtige spaanse dorpjes. Zo bezochten wij de mooie Jalónvallei - een aanrader. In Moraira zelf veel restaurantjes met lekker eten voor een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in februari 2018

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mimosa in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.