Appartement Mariposa (Las Fuentes)

8.6Fantastisch

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Moraira

8.6Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Mariposa (Las Fuentes) voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Mariposa (Las Fuentes)

• 10Marisa28-10-2016

Heerlijk vakantiehuis in mooie omgeving!

We hebben weer erg genoten in vakantiehuis Mariposa! Mooie rustige plek met prachtig uitzicht! Ons favoriete vakantieadres! Weer hartelijk ontvangen door gastvrouw Leigh-Ann en alles was weer goed geregeld. We mochten zelfs de laatste dag gebruik maken van het huis van Herman, de vriendelijke eigenaar! De nieuwe afwasmachine maakt de keuken compleet en het huis is van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Peter & Margreet Scheffers15-10-2016

Heerlijke ervaring rijker

Begin oktober hebben wij, samen met Bert & Adri 14 dagen doorgebracht in Mariposa. Voor ons een eerste ervaring met dit deel van de Costa Blanca. Wat een verademing t.o.v. het westelijke deel. Geweldige strandjes, mooie vergezichten en Moraira wat een heerlijke stadje. Eettentjes te kust en te keur. Ook onze golfuitrusting nog gebruikt en enkele golfbanen bezocht. Op enkele km's afstand liggen een tweetal 9 holes banen. Niet moeilijk, maar wel leuk om ze tijdens een vakantie eens te lopen. Op grotere afstand liggen meerdere 18 holes banen. Maar neem dan wel een navigatieapparaat mee! Het appartement is mooi gelegen en echt van alles voorzien, wat je ook maar nodig hebt. Je moet echter niet slecht ter been zijn, want Las Fuentes heeft nogal wat trappen. In de garage extra bergruimte met veel strandspullen. Kortom voor ons was het een heerlijke ervaring rijker.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Ineke10-09-2016

Vakantiebelevenis

Eigenlijk veel te kort 1 week. Dus volgend jaar zeker langer. Wat een heerlijk huis en prachtige omgeving. En bij huis op voor- of achter terras of bij het fantastische zwembad geniet je iedere dag. De garage geeft niet alleen een veilig gevoel, maar zorgt er ook voor dat de auto lekker koel blijft.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Peter en Esther07-09-2016

Heerlijke vakantie in Mariposa!!

Heerlijke vakantie gehad met zoontje van 1 in Mariposa, Las Fuentes! In het vakantiehuis zijn alle benodigde faciliteiten ruimschoots aanwezig, inclusief spullen en speelgoed voor op het strand. Voor vertrek uitgebreide informatie van de eigenaren ontvangen over de omgeving, het vakantiehuis en tips voor restaurantjes, uitstapjes en stranden, erg handig. Het zwembad bij de residentie is erg rustig, en heerlijk vertoeven. Diverse stranden zijn met de auto in 5-10min. te bereiken. Diverse supermarkten (Lidl en Carrefour) liggen op een paar minuten afstand met de auto, inclusief een (voordelige) chinese winkel waar zowat alles te verkrijgen is. Het vakantiehuis heeft een prachtig uitzicht van zowel het balkon aan de voorkant (uitzicht op bergen en zee, heerlijk avondzonnetje) als de achterkant (uitzicht op bergen, fontein en residentie en heerlijk ochtendzonnetje). Zowel de eigenaren zelf als de gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, erg fijn contact mee gehad. Hebben slechts een klein puntje aan te merken, naar onze smaak zijn de matrassen wat aan de harde kant, maar dat hebben we prima op kunnen lossen door er wat meer dekbedden op te leggen, is echter ook persoonlijk. Wij zullen het vakantiehuis zeker aanraden aan iedereen, en mogelijk gaan we zelf ook nog eens terug voor een heerlijke vakantie in Mariposa, Herman en Ineke bedankt voor alle goede zorgen!

Herman Loykens, eigenaar, 05-10-2016

Dank voor de mooie review. Wij zijn blij dat jullie zo tevreden zijn. Want daar doe je het toch voor! Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen in ons Mariposa

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8De Rooij25-07-2016

We hebben een heerlijke week gehad in Mariposa.

Mariposa ligt in een kleine goed onderhouden urbanisatie met een heerlijk zwembad. 's Avonds genieten van de krekels en 's morgens heerlijk in het zonnetje ontbijten. Met de auto is Moraira maar 5 min. rijden en daar is volop vertier in de vorm van stand, boulevard, winkels en restaurants. Wij hebben het dan ook geweldig naar ons zin gehad en keren zeker terug.

De Rooij, eigenaar, 05-10-2016

Ik wil u bedanken voor uw review, maar wil graag toelichting op het door u gegeven cijfer voor de inrichting. Wij horen alleen maar p[ositieve berichten over de inrichting en daarom willen wij graa uw punt van kritiek vernemen. Wij leren graag om nog beter te worden. Alvast dank en vriendelijke groet,

Herman Loykens

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Max19-07-2016

Super om te genieten van zwembad en strand

Je moet wel redelijk goed ter been zijn, omdat lopen naar de woning nogal wat energie vraagt. Maar voor de auto en/of de fietsen is een prachtige garage beschikbaar, dus naar het strand (20 minuten lopen) of dorp per auto (5 minuten) is aan te raden.. Het zwembad met duikplank en rondom mooi terras was onze favoriet in het complex, maar ook de tennisbaan en de minigolf en de winkel met vers stokbrood in het Sol Park (beiden 5 minuten lopen) werd frequent bezocht. Het leuke dorp is natuurlijk ook prachtig, maar voor ons wa het strand en de gezellige terrassen toch meer het dagelijkse uitstapje. Dit alles aangevuld met gewoon luieren in de zon bij het zwembad of op een van de terrassen bij de woning of (de EK voetbal was in onze vakantieperiode aan de gang) 's-avonds TV kijken, ja dan is de vakantie veel te snel voorbij!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9ouder echtpaar22-11-2014

Mariposa staat voor genieten

We hebben twee heerlijke weken mogen genieten van appartement Mariposa. Het appartement is slechts 2 km. verwijderd van Moraira en is heerlijk rustig gelegen.Aan de hand van tips van de eigenaar hebben we leuke trips met de auto gemaakt maar ook heerlijke wandelingen. Moraira is een leuk dorp wat nog niet verpest is door hoogbouw. In de kleine straatjes zijn leuke winkeltjes en het aanbod van restaurants en terrassen is voldoende. De weekmarkt op vrijdag is gezellig maar de antiekmarkt op zaterdag in Xaló is ook een aanrader. we komen vast een keer terug.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Peter en Marjan28-09-2014

Wat een heerlijk appartement!

Wij hebben het in Mariposa heerlijk gehad. Zeer compleet ingericht, werkelijk van alle gemakken voorzien. Ook was het appartement goed schoon. Tuin, zwembad en urbanisatie zien er zeer verzorgd en schoon uit. Eigenaren reageren zeer adequaat op vragen, verzoeken en suggesties. De garage is een uitkomst bij hoge temperaturen. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Linda Simjouw25-08-2014

Mooie rustige urbanisatie

Mooi appartement voorzien van airco door de gehele woning. Een heel groot, mooi en goed onderhouden zwembad in een mooie tuin. Heerlijke balkons vooral het balkon aan de achterzijde biedt een mooi uitzicht en privacy. Eigenaren hebben alles fantastisch geregeld, communicatie per mail verloopt soepel en ook het ontvangst en de uitleg van het appartement ter plekke is geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Hans29-08-2011

locatie geeft het thuisgevoel

Prima appartement compleet ingericht en door de eigenaar goed wordt onderhouden. Het straalt rust uit en toch is er voldoende activiteit rond het zwembad. de omgeving is mooi met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Een auto tot je beschikking hebben is een vereiste.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

1 tip over Appartement Mariposa (Las Fuentes)

• Linda Simjouw, 25-08-2014

Urbanisatie is heel rustig en dus misschien niet echt heel geschikt voor jonge kinderen, verder geen nadelen.

1 vraag over Appartement Mariposa (Las Fuentes)

• loykens, 27-07-2010

wie was er?

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die in Moraira geweest zijn en dan in het bijzonder van hen die gebruik gemaakt hebben van een van de woningen in Las Fuentes.

Peter en Marjan, 28-09-2014

Het is ons zo goed bevallen dat we voor volgend jaar weer geboekt hebben!

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4