Vakantiehuis Casita Manana

Paul Vereijken , 12-11-2014

* 's ochtend koffie bij El Cafeti

* Gelateria Venezia: de beste ijssalon aan de costa blanca

* Uitstapje naar Allicante, Valencia en Altea

* Dronken engelsen spotten in Benidrom en dan snel weer terug naar het paradijselijke moraira

* lekker op tijd naar het strand (wordt iedere ochtend aangeharkt!)

Linda de Bruijn, 30-9-2013

Ontdek ook de stranden van Denia, Xabia en El Portet!

Pizza's bij Vespa's (ook mogelijk om mee te nemen) en de gegrilde kip bij Pollo's (naast de kleine Masymas).

Reginald de Schepper, 30-1-2013
Haal Caroline en Marc binnen voor een aperitief en je ontdekt dat onze noorderburen tot the finest van de Nederlanders behoren - zonder zich op te dringen is een mooie vriendschap snel in de maak.

Jos en Nicole, 14-10-2012

Een bezoek aan de oude binnenstad van Altea is zeker de moeite waard.

Het stenen strand bij Cumbre del Sol is een bezoekje waard.

helmonds50, 10-8-2012
Leuke strandjes grote en kleine. Leuk dorpje met winkeltjes en eettentjes voor ieder wat wils. Kan vanuit hier overal naar toe is heel centraal. Genoeg te bezichtigen en te doen. Perfecte plaats in Spanje
helmonds, 10-8-2012
Leuke marktjes, hele leuke tentjes om koffie te drinken en eten. Leuk dorpje met winkeltjes. Grote en kleine strandjes. Leuke kustweg om zo andere plekken te bezoeken. Moraira ligt zeer centraal om het een en ander te bezoeken voor ieder wel wat te doen. Zeer zeker een aanrader.

Mick de Reuver, 22-7-2012

Er zijn 2 zandstranden bij Moraira, 1 grotere en 1 heel kleine (El Portet). Met name deze laatste is een heerlijk baaitje met een heel geleidelijk aflopend zandstrand (top voor de kleintjes). Leuk om daar een kano te huren en een tochtje te maken.

Het dierenpark MundoMar bij Benidorm (40 min rijden) is erg leuk met een geweldige dolfijnenshow. Vraag Caroline om kortingskaarten. Scheelt aanzienlijk in prijs!

Martijn Beversluis, 10-6-2012
Ga met Mark en Yannick een uitdagende wandeling maken langs de smokkelaarsroute. Wel goede klimschoenen meenemen! Wij gingen 's ochtends doorgaans naar het sfeervolle strand genaamd El Portet. Na een lekkere cafe con leche zochten we een plekje op het strand op waarna de kinderen heerlijk in de branding speelden. 's middags gingen we huiswaarts voor de lunch en siesta. Daarna een verfrissende duik in het zwembad en als afsluiter een heerlijke paella van de gastvrouw zelve!
monique rockland, 22-5-2012
Strandje bij El Portet, Paella eten aan het strand, super !
Justin Renate, 6-12-2011
Restaurante El Raco De L'arros | Moraira. Dit kleine en typisch Spaans restaurant heeft heerlijke Paella en erg vriendelijk personeel.