Vakantiehuis Casita Manana

• Goed: 7 - 8

Heerlijke ontspannen vakantie

Erwin
28-10-2016

Fijne accommodatie en van alle gemakken voorzien. Van het zwembad is veel gebruik gemaakt door onze kinderen. Caroline is een geweldige gastvrouw, erg behulpzaam. Het al eerder genoemde ontvangst ontbijt in eerdere recensies was fantastisch.Verschillende stranden in de omgeving bezocht, in Moraira kunnen deze erg druk zijn en er is keuze genoeg.

Geweldig vakantiehuis

Taco Kool en Marije Regeer
16-10-2016

Nadat we afgelopen zomer (2016) twee weken in appartement Gekko hebben gezeten, hebben we de vakantie afgesloten in Casita Mañana waar we een week verbleven. Het is een heerlijk huis met fijne afgesloten tuin. Het huis is, net als de rest van "het complex", super sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Zie verder onze recensie bij Gekko. Het is een echte aanrader!

Wat een liefdevolle omgeving van mooi en compleet huis tot lieve gastvrouw.

Leuke plek met allerlei mogelijkheden voor hele gezin. je hebt wel auto nodig waarvoor ook prima parkeerplek is.

Prima, wel auto en muggenspray nodig

gast
22-1-2016

Prima accommodatie. Je hebt wel een auto nodig om er te komen en om naar het strand en omgeving te gaan.

Moraira is een Engels dorp en verre van authentiek Spaans.

Je bent op bezoek bij mensen thuis, zwembad is gedeeld. Maar je hebt voldoende privacy door afgesloten terras. Wel veel muggen, dus muggenspray is een must. .

Redelijk nieuw huisje met alle voorzieningen. Kamers niet heel groot. Kamer met 2 stapelbedden lijkt mij persoonlijk wel wat krap voor 4 personen. Prima douche en fijn dat er 2 badkamers zijn.

geweldig mooie plek met goede inrichting

Peter en Klazien de pundert
4-3-2015

Wij waren in januari en februari in Casita Manana. We hebben erg genoten. De casita is goed ingericht en heeft veel ruimte. Ook de buitenruimte is geweldig We zaten er lekker beschut en vrij. Hadden een hondje bij ons die daar lekker kon rondlopen.

Gastvrouw Caroline is geweldig. Helpt je met alles en heeft goede tips.

Heerlijk ontspannen onder de spaanze zon

Paul Vereijken
12-11-2014

Wij hebben in het najaar van 2014 twee weken heerlijk genoten van casita Manana, de gastvrijheid van Caroline en de costa blanca. De Casita is heerlijk ruim, de bijbehorende buitenruimte geeft veel privacy en is ideaal voor kleine kinderen (onze zoon van 14 maanden). Er is veel speelgoed aanwezig waarmee hij zich prima kon vermaken. Het zwembad heeft ook een ondiep gedeelte waar hij heerlijk vrij kon spetteren. Moraira is een heerlijk plaatsje met veel leuke restaurantjes, barretjes en een fantastische ijssalon. Ook het compacte zandstrand is ideaal. Lekker rustig 's ochtend en gezellig druk in de middag. Wel is het (zeker met een kleintje) net te ver weg om te lopen. Daar is het bovendien vaak te warm voor (maar da's natuurlijk niet echt een nadeel ;-)). Vallencia, Allicante, benidorm, Altea (tip!) allen op- of binnen het uur te bereiken met de auto. Caroline is een fantastische gastvrouw. Ze staat altijd klaar voor tips en sugesties als je daar behoefte aan hebt.

Zeker een aanrader

ariane en monique
16-3-2014

Casita Manana is een heel leuk en comfortabel huis met zonnig terras op loopafstand van het centrum van Moraira. En toch superrustig gelegen. Ook het "echte spaanse" strand van El Portet is aan te lopen. Het huis is ruim en heeft een zonnig privé terras waar je geheel beschut kunt genieten van het zonnetje. In het voorjaar heel rustig, in de zomer gezellig druk. De eigenaar woont op hetzelfde terrein zodat je met alle vragen terecht kunt. Voldoende leuke dingen om te doen en te zien in de direkte omgeving, kortom zeker een aanrader!!!!

Perfect, nieuw gezinsappartement

Linda de Bruijn
30-9-2013

Appartement is mooi, vrij nieuw, schoon en goed ingericht. De buitenruimte is ideaal: 's avonds heerlijk buiten zitten in de naja en overdag lekker beschut zonnen en aan de grote tafel eten.

Strand en centrum zijn vijf minuten rijden met de auto. Lopen is ongeveer een halfuurtje en vraagt wat van de kuiten, vandaar onze 7 voor de ligging. De eerste ochtend word je door Caroline verwend met een heerlijk ontbijt en zij weet je alles te vertellen over de omgeving, waar je het beste kunt eten en wat andere aanraders zijn.

Paradijsje in Spanje!

Joyce
14-6-2013

Net terug van 2 weekjes Casita Manana en wat hebben we genoten, geweldig vakantiehuis dat van alle (zeer luxe) gemakken is voorzien. Deze mooie vakantiewoning ligt in een rustige villawijk. Het gezellige plaatsje Moraira ligt op ongeveer 3 autominuten rijden, hier geen lelijke hoogbouw, maar uitsluitend sfeervolle bebouwing die het karakter van het plaatsje benadrukken. Vlakbij het huis (ongeveer 1 km) een fijn strandje met leuk strandtentje. Dit strandje, El Portet genaamd, is ideaal voor kleine kinderen in verband met het zeer langzaam dieper worden van het water. Caroline is een fijne gastvrouw, ons dochtertje van bijna 4 jaar was zeker fan van haar, en wij ook, en niet in de laatste plaats dankzij het geweldige ontbijt op de eerste ochtend :-)! Wij hopen hier ooit nog eens terug te komen!

Heerlijk plekje

Casper
2-6-2013

Dit huisje is van alle gemakken voorzien en heel kindvriendelijk. De eigen tuin is ommuurd en je kan heerlijk buiten eten (met BBQ). De gastvrijheid van de familie Duncker is onovertroffen. Caroline heeft ons op alle leuke plekjes in de omgeving gewezen. Het zwembad is top en de kleine strandjes in de omgeving bieden de kinderen veel speelplezier. Moraira is nog authentiek en je kunt er prima eten en drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita Manana in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita Manana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casita Manana scoort een 9.15 uit 10 op basis van 33 reviews.