Villa Casa Rosana

Villa
Villa Casa Rosana
9,7

20 reviews over Villa Casa Rosana in het Nederlands

voor zolang als ze ons willen hebben !

willy en monique de rouck,
5-11-2018

Het is het 4de jaar dat wij onze 3weken vakantie doorbrengen in casa Rosana van verhuurder en we vinden het er echt een stukje hemel op aarde, prachtige casa met alles, werkelijk alles erop en eraan, mooie tuin, goed ligging, kortom wij willen er Nooit meer weg. Bovendien en Niet te onderschatten zijn de "mensen" van verhuurder super behulpzaam, vriendelijk en gemotiveerd. Niks is hun teveel. Als je een super vakantie wenst, aarzel geen moment, deze casa en service, ligging én klimaat zijn een Zekerheid! veel geluk ermee....

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader voor families!

Stefan,
5-11-2018

Heerlijke, ruime en luxe villa met uitstekende service van de beheerder!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig huis om in te verblijven.

Lucie Theunisse-Teunen,
10-7-2018

We zijn al weer een week thuis, maar we denken nog steeds terug aan ons verblijf in Moraira - Casa Rosana. Prachtig huis met een geweldig uitzicht, overal waar je staat zie je de zee en uitzicht op de rots van Calpe. Wij waren met 4 personen en hadden ruimte genoeg zowel binnen als buiten. Mooie grote keuken waar echt van alles in stond (niet afgepast voor 4) maar voor meerdere vakantiegangers. Het zwembad, werd 2 keer per week schoongemaakt, was heerlijk (29*C) en genoeg ruimte om te zonnen en lekker te zitten.

Er is ook een grote BBQ-ruimte, helaas moet je dan 2 trapjes af. De auto kan binnen de muren van het terrein geparkeerd worden. Het verblijf was In één woord geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wat een zeezicht

Fam. Kissen,
4-7-2018

Heerlijk weekje genoten van Villa Rosana. Wat een fantastisch zeezicht heeft deze woning.

De temperatuur was prima. Geen weer om te zwemmen, maar er is in en rondom Moraira genoeg te zien en te beleven.

Dank voor de goede zorgen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Lekker weer, ruime tuin...Top vakantie

Van der Blauw,
14-5-2018

Mooie villa met supermooi zeezicht. Ruime woning die voorzien is van alle gemakken. We verbleven er 3 weken, maar het hadden er ook 6 kunnen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Volop genoten van de villa met fantastische view

Dick Mooiman,
22-1-2018

Terras ligt altijd in de zon en meestal beschut. Fraai uitzicht op de rots van Calpe met de baai er voor.

Alles is voorhanden. Grote TV met Fox Sport 1.

Uitstekende service en zeer schoon.

Gereisd met partner in december 2017

Nazomeren in Moraira

Van Beek,
11-11-2017

Dit jaar voor het eerst genoten van de Spaanse nazomer. Eind september zijn we vriendelijk ontvangen door het team en is het gebruik van villa uitgelegd.

Vervolgens hebben we 6 weken genoten van de Spaanse zon en de villa. De villa is van alle gemakken en heeft zelfs cv. Dat laatste hadden wij zeker niet nodig gehad. Wij hebben bijna dagelijks genoten van ca. 25 graden en nog heerlijk in het zwembad gelegen. Moraira zelf is ook in september/oktober nog een levendig dorpje, waar voldoende te doen is. We hebben al geboekt voor volgend jaar...dus tot dan!

Gereisd met partner in oktober 2017

Prachtig verblijf op een toplocatie

Fam Maat,
24-8-2017

Moraira is een prachtige plek om te verblijven. De villa Rosana is boven alle verwachtingen. Wij huren altijd villa's tijdens vakanties maar deze staat echt wel bovenaan. Een warme ontvangst van de beheerders was het begin. De villa was helemaal in orde, alles brandschoon. Er was een kleine voorraad aanwezig in de keuken zoals koffie, kruiden etc. De villa zelf is fantastisch! Airco, diverse zithoekhoeken en terasjes, buitenkeuken, veel toilettten en natuurlijk een prachtige tuin met 100% privacy en een heerlijk groot zwembad.

Aan het einde van de weg is een supermarkt en vele vele vele eetgelegenheden.

Dit alles maakt het een vakantie boven alle verwachtingen! Michiel en Patricia zijn echt geweldige beheerders die je een warm welkom geven. Ook tijdens het verblijf kun je gerust een beroep op hen doen. Wat wij erg prettig vonden was het tips en trics boekje dat klaar lag. Heel beknopt stond daar nog eens alles in over de villa maar ook over de omgeving (zoals wanneer er markt was en waar).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch huis met prachtig zeezicht

Nicolette,
10-8-2017

Prachtig huis op goede locatie gelegen met mooi zwembad. Vanuit het huis en de tuin overal zeezicht. Hartelijk ontvangen door de verhuurders. Goede bedden, mooie moderne keuken en heel schoon bij aankomst. Schaduwplek bij het zwembad. Op het terras bij de woonkamer in de ochtend weinig schaduw. Kortom een heerlijk huis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Thuis (ver) weg van huis

Anja,
3-8-2017

Al vele jaren huren wij een villa van Spaanse zon en het maakt in principe niet uit welke villa je huurt, ze hebben allen privacy, rust en comfort, zaken die wij erg belangrijk vinden.

Alles is qua inrichting en gemak aanwezig zoals je thuis gewend bent, zodat het samen met bovenstaande al jaren echt een 'Home away from home' voor ons is.

Deze zomer was het 1 week Naranja en 1 week Rosana voor ons, omdat wij pas betrekkelijk laat konden reserveren.

Het uitzicht vanuit de woonkamer bij Rosana is werkelijk prachtig, zelf voor een uitslaper als ik was het elke morgen een feest om op te staan en met een kop koffie in de hand hiervan te genieten!

Patricia en Michiel ontvangen je allerhartelijkst en geven je het gevoel van vertrouwd en welkom te zijn. Mochten er zich tijdens je verblijf hulpvragen voordoen, dan zijn ze snel ter plekke, ze wonen immers zelf ook in Moraira.

Gelukkig mogen we in februari weer een weekje gaan genieten van alles wat Spaanse Zon en Moraira te bieden heeft, we kunnen niet wachten!

Hasta Luego!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Rosana in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Rosana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.