Aparthotel Casa Pauline

Meer aparthotel info

28 reviews over Aparthotel Casa Pauline

• 8ineke27-04-2011

Prima, goed betaalbare appartementen

Voor de tweede keer bij Casa Pauline verbleven, met 5 personen (2 appartementen). Bij onze late aankomst hing de sleutel met welkomsbriefje aan de deur. Nieuwe ontbijtgelegenheid gezellig, vers fruitje en op verzoek eieren met bv spek. Strandstoelen te leen (al hadden we die helaas niet nodig) en omdat het Pasen was, lag er een chocolade verrassing op onze kussens. Alles in het appartement is ruim voorradig, goede bedden en gezellig ingericht. RTL4 ontvangst. Zeer goed betaalbaar, prima!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9Scotty12-08-2010

Super

Geweldige apartementen, zeer schoon en netjes. De ligging tot het centrum is prima, 10 minuten lopen. Het strand ligt aan de overkant van de weg...kortom een prima locatie.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Ineke21-05-2010

Leuk plekje van Nederlandse eigenaren.

We werden in januari hartelijk ontvangen, ondanks dat we maar 1 nacht bleven. We kregen ontbijt op de kamer (binnenkort is er een ontbijtzaaltje/gedeelte). Mooi uitzicht. Het was in januari 19 graden, er zaten zelfs mensen te zonnen op het balkon.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9willem en yvette29-01-2010

gewoon gezellig daar,blijven terug komen

mensen het is daar geweldig,je kan doen en laten wat je wil. locatie perfect verblijf geweldig alles bij de hand ,prima studio, en apparte menten.kortom ik zeg doen. vanuit holland ben je er zo.

moet je gedaan hebben in je leven!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Kim23-06-2009

Super

We zijn net terug uit spanje. En het appartement was geweldig. De service was goed en de zelfgemaakte Paella heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10Marieke en Michel04-08-2008

ons tweede (t)huis

We komen hier al 7 jaar, meestal 2x per jaar. Helemaal geweldig. Complex is niet te groot en dat vinden wij een dikke plus. Of je nu komt voor de rust of de gezelligheid, alles is mogelijk. Strand en centrum op loopafstand. Wij hebben al een aantal vrienden meegenomen naar Casa Pauline. Ze zijn allemaal enthousiast en komen ook ieder jaar weer terug. Complimenten voor Rob en Lena!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8CabrioEd22-07-2008

Heerlijk genieten! Zomer en winter!

Wie niet houd van een te massale toeristische vakantie kan bij Casa Pauline terecht. Ik zelf kom hier zelf in de zo'n tien jaar zeer regelmatig. Casa Pauline wordt gerund door een Nederlands stel die alles er aan doen om iedere gast het naar zijn zin te maken. Wilt u aandacht dan kan dat. Wilt u dit niet dan kan dat zeer zeker ook. De appartementen en de studios zijn bijzonder netjes en sfeervol ingericht en zeer goed onderhouden. Ik zou zeggen neem een kijkje op de website en laat u meevoeren door de romantische tuin. Als u een zorgeloos onderkomen zoekt voor uw zelfstandige vakantie bent u hier op het juiste adres

Gereisd met partner in juli 2008

Aparthotel Casa Pauline info