Aparthotel Casa Pauline

Aparthotel info

Meer aparthotel info

28 reviews over Aparthotel Casa Pauline

• 10inge erik venema14-03-2015

Heerlijke plek om daar te logeren

Een heerlijke rustige plek en omgeving. Vlak bij het strand en centrum. Wij komen hier regelmatig terug omdat deze plek je een goed gevoel geeft en je altijd welkom voelt. Super service,kamer mooi ingericht met werkelijk aan alles is gedacht. Zelfs de shampoo en zeep staat klaar.Heerlijk beschut balkon, keukenblok, airco, verwarming want zelfs in de winter komen wij hier graag.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10vanden bergh17-07-2014

prachtige ervaring

mooi gelegen appartmentgebouw,studio met zeer mooie en nette inrichting. ontbijt zeer goed geserveerd,mooi terras met zeezicht. zeer rustig gelegen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Gemma23-12-2013

Een superverblijf

Wat hebben we genoten van en in Casa Pauline. Een warm en hartelijk welkom door Rob en Lena en Klaassie (de lieve en kindvriendelijke hond). Alles was tot in de puntjes verzorgd. Van prachtige gezellige eigentijdse kamers, een heerlijk bed, mooie en schone douche (lekker ruim), balkon met zitjes en uitzicht op zee, een kinderbedje voor de baby. Je kunt het zo gek niet noemen, maar alles wat je tijdens je verblijf nodig hebt, is gewoon aanwezig. Het is zeker meer dan een gewoon appartement. En wanneer onze dag dan ook nog begon met een geweldig lekker en uitgebreid ontb(eitje), in een sfeervolle omgeving, kon deze al niet meer stuk. Het appartement is dichtbij zee op loopafstand, rustige buurt en heeft een prachtige tuin. Heel hartelijk dank Rob en Lena en we komen heel graag nog een keertje terug. Gemma.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10paulbolda29-06-2013

Een dikke vette hoofdletter G. voor Casa Pauline.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Anke en Paul29-06-2013

Een dikke vette hoofdletter G

Een dikke vette hoofdletter G. voor Casa Pauline. En die staat voor GASTVRIJ en GEZELLIG. Wat een prima plek om je vakantie door te brengen. Deze maand (juni 2013) zijn wij hier twee weken voor het eerst geweest en met zeer veel genoegen kijken wij hierop terug. De eigenaren Rob en Lena laten dagelijks blijken dat dienstverlening en klantvriendelijkheid voor hun gasten hoog in hun vaandel staan. Altijd opgewekt en klaar staan voor de gasten. Gewoon super. Daarnaast een prachtige tuin, nette ruime schone kamers en ’s morgens een super ontbijt. Echt dat was elke ochtend een feestje. Tot slot de vrijblijvende borrel, dagelijks van 18.00 tot 20.00 uur in de tuin, was een prima ongedwongen start voor het eten in de vele restaurantjes in de mooie stad Moraira. Een plek om zeker terug te komen. Anke en Paul

Gereisd met partner in juni 2013

• 10nicolette06-07-2012

Eindelijk mijn droomplek gevonden

Casa Paulina.....zo blij dat ik deze plek heb ontdekt!! Na veel verre reizen eens "gewoon" dicht bij de deur op vakantie gegaan Bij het bekijken van de site werd ik al blij en dat werd alleen maar beter toen ik er aankwam. Hartelijk ontvangst en de studio op de 1e etage was echt top. Van alle gemakken voorzien, shampoo, doucheschuim, badlaken voor het strand, fohn, noem het maar op en het was er. Bed lag heerlijk, badkamer is mooi en lekker ruim en keukentje kan prima in gekokkereld worden. Topper was toch wel het balkon, prachtig begroeid met bouganville en uitzicht op zee. Strand is prima aan te lopen en Moraire centrum is lekker wandelingetje. Rob en Lena doen het begrip gastheer en vrouw eer aan, zo hoort het te zijn. Nooit te beroerd om een vraag te beantwoorden, de weg te wijzen of een gezellig praatje te maken tijdens het borreluurtje 's avonds in de tuin. Aanrader is het ontbijt 's ochtens op het terras, vers fruit, warme broodje en het perfect gekookte eitje van Rob :))

Alleen gereisd in juni 2012

• 9catharina reynolds22-06-2012

Verrukkelijke plek

Fraai ingerichte ruimten, die goed worden onderhouden met uitzicht op zee. Ontbijten op je balkon in de morgen of desgewenst bij de charmante gastheer/vrouw. Strand binnen loopafstand, dorp Moraira ook, dus wat wil eens mens nog meer. Trips te over van Altea tot Denia. Loop ook eens langs het eindeloze strand van Oliva of eet een visje in El Portet. De zaterdagmarkt in Jalon is een leuk uitstapje berg inwaarts. Keus genoeg voor een uiterst aangename vakantie.. Wij komen hier al jaren!! Alleraardigste bevolking, zeker wanneer je een beetje Spaans spreekt...

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Jan en Janneke14-06-2012

geweldig plekje!

Super lokatie ,ruime,zeer schone, appartementen(met keukentje) met de service van een hotelkamer.Door de kleinschaligheid ontstaat er een persoonlijke benadering.Gezellige tuin rondom de Casa,wij hebben hier elke ochtend genoten van ons ontbijt.In de omgeving is veel te zien/,te doen.Leuke stadjes en een prachtig binnenland. We komen zeer zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10mevrouw Teunissen van Dinter24-05-2012

Helemaal goed en niet te duur

Gewoon goed en schoon, geen zwembad maar t strand is op 200 mrt.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9D. Jacobs, Waalre21-10-2011

prima adres. Gunstig gelegen.

Casa Pauline is een uitstekend adres. Wij zijn hier nu 6 of 7 keer geweest en gaan volgend jaar beslist weer terug.

Gereisd met partner in september 2011

Aparthotel Casa Pauline info