Aparthotel Casa Pauline

9,5

24 reviews over Aparthotel Casa Pauline in het Nederlands

Een rustpunt aan de drukke Costa Blanca

Monique en Frans, 29-6-2017

Casa Pauline is rustig gelegen en toch overal dichtbij. Lena en Rob hebben een fantastische b&b. Prima appartement, dat zeer goed schoongehouden wordt. Een overheerlijk, dagelijks verrassend, ontbijt en een gezellige borrel in de vooravond.

Je voelt je er direct thuis. Kortom een ideale plek voor een heerlijke vakantie

Charmant verblijf

MyriamC, 7-4-2017

De locatie van Casa Pauline kon niet beter zijn: slechts 5 minuutjes wandelen tot het strand en 15 minuten naar het centrum en de gezellige boulevard.

Ons appartementje op de 2de verdieping was netjes en zeer functioneel, compleet met keukenhoek, tafel en twee stoelen, badkamer met ruime douche en een extra slaapkamer(tje). Wij hadden een mooi uitzicht op de zee en een ruim terras met voldoende stoelen.

Iedere morgen was er een uitgebreid ontbijtbuffet in de gezellige ontbijtkamer of buiten in de tuin.

Groot genoeg voor 2 personen maar echt wel te klein om comfortabel met 2 + 2 kinderen te verblijven.

Het enige negatieve punt dat ik kan bedenken is dat de kamer niet voldoende kon verduisterd worden. Maar dat hebben we opgelost door een stuk alu-folie tegen het raam te kleven.

Wat ook vervelend was, de poort (die werkt met een chip) doet het niet altijd. Zo hebben wij daar toch wel een tijdje aan de deur gestaan toen we wilden inchecken, omdat we de poort niet open kregen. De telefoon werd ook niet opgenomen wat erg vervelend was. Het gaf niet direct een welkom-gevoel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ben en Ellen, 6-2-2017

Zeer gastvrije ontvangst; uitgebreid ontbijt met vers fruit en goede koffie; heel lichte sfeervolle studio; beschut balkon op Z.O met tuin- en zeezicht; complete keukenuitrusting; goede bedden en dekbedden; mooie badkamer met ruime douche (gel, shampoo, fohn..alles is er)

Wat een topvakantie hadden wij in Casa Pauline

Harry&Joke, 5-10-2016

Geweldige accommodatie in mooi overzichtelijk dorp Moraira! . Super gastvrouw en gastheer! Heerlijk ontspannen ontbijt. Fijne en gezellige borrelavonden! En op loopafstand: strand, centrum en veel ontspanning! Gewoon top!

Super!

Joyce, 8-8-2016

Geweldig mooi appartement met zicht op zee. 2 minuten lopen van een klein zandstrand. 10 minuten lopen naar het stadje waar meerdere restaurantjes zijn.

De eigenaren van Casa Pauline zijn gastvrij en als je wilt kan je elke ochtend bij ze ontbijten in de mooie tuin.

Het appartement is erg mooi en netjes. Strandlakens en stoelen en bedjes zitten ook bij de prijs in.

Volgend jaar gaan we weer.

Echt een aanrader!

Tweede thuis!

Yvette Teunissen, 6-6-2015

De eigenaren zijn zeer gastvriendelijk en hebben een grote schat aan info over de omgeving en over de gebeurtenissen daarin!prima lokatie met goede bedden en badkamers , super schoon !

Pracht plek om te verblijven

karinenandre, 15-3-2015

De studio's zijn compleet en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima. Rob en Lena zijn uiterst behulpzaam en staan altijd voor je klaar.

Het ontbijt is super met iedere ochtend een eitje naar keuze.

Dus alle reden om terug te komen.

Heerlijke plek om daar te logeren

inge erik venema, 14-3-2015

Een heerlijke rustige plek en omgeving. Vlak bij het strand en centrum. Wij komen hier regelmatig terug omdat deze plek je een goed gevoel geeft en je altijd welkom voelt. Super service,kamer mooi ingericht met werkelijk aan alles is gedacht. Zelfs de shampoo en zeep staat klaar.Heerlijk beschut balkon, keukenblok, airco, verwarming want zelfs in de winter komen wij hier graag.

prachtige ervaring

vanden bergh, 17-7-2014

mooi gelegen appartmentgebouw,studio met zeer mooie en nette inrichting.

ontbijt zeer goed geserveerd,mooi terras met zeezicht.

zeer rustig gelegen.

Een superverblijf

Gemma, 23-12-2013

Wat hebben we genoten van en in Casa Pauline. Een warm en hartelijk welkom door Rob en Lena en Klaassie (de lieve en kindvriendelijke hond). Alles was tot in de puntjes verzorgd. Van prachtige gezellige eigentijdse kamers, een heerlijk bed, mooie en schone douche (lekker ruim), balkon met zitjes en uitzicht op zee, een kinderbedje voor de baby. Je kunt het zo gek niet noemen, maar alles wat je tijdens je verblijf nodig hebt, is gewoon aanwezig.

Het is zeker meer dan een gewoon appartement. En wanneer onze dag dan ook nog begon met een geweldig lekker en uitgebreid ontb(eitje), in een sfeervolle omgeving, kon deze al niet meer stuk. Het appartement is dichtbij zee op loopafstand, rustige buurt en heeft een prachtige tuin.

Heel hartelijk dank Rob en Lena en we komen heel graag nog een keertje terug. Gemma.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Casa Pauline in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Casa Pauline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Casa Pauline scoort een 9.47 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: