Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

28 Reviews over Casa Pauline

• 10Wilma A23-04-2019

Een Fantastische Plek!

Teruggekomen van een paar prachtige weken in Casa Paulina Moraira, je kunt er eindeloos wandelen en fietsen of gewoon zitten op het terras en genieten. Hier kom je tot rust! Rob en Lena, heel gastvrije eigenaars, proberen het je in alle opzichten naar de zin te maken: iedere dag een lekker verrassend ontbijt, vriendelijk personeel, mooie ruime kamers, goede bedden, elke dag schoonmaak van de kamers met frisse handdoeken zelfs een strandlaken was aanwezig.

In de buurt op 5 minuten loopafstand kun je heerlijk dineren in een van de vele restaurants, vooral de visspecialiteiten zijn excellent!

Rob en Lena, en niet te vergeten Clasie, bedankt voor de hartelijke ontvangst en het fijne verblijf. Het was fantastisch! We komen graag terug. Tot de volgende keer!

• 10folkert jan boersma04-01-2019

Gezelligheid kent geen tijd!

Beste lezers, Eigenlijk wil ik deze oase van gezelligheid niet aan u doorgeven maar doe daar Lena en Rob (de eigenaren) erg tekort mee. Hier kun je leren wat gastvrijheid is. Een en al vrolijkheid, een en al kennis van de wijde omgeving. Of het nu om wandelen, winkelen of fietsen gaat, deze twee weten werkelijk op ieder front het juiste advies te geven. Daarnaast is er iedere avond (zover ik weet) een borrel waar de gasten elkaar beter kunnen leren kennen, geen verplichting overigens. Dan is er nog Klaasje, de huishond. Geweldig beest, doet geen vlieg kwaad en is al om gezelligheid. O ja, de waardering... Ontbijt = Super, gezelligheid = Super, Kamers = Super, Hygiëne = Super. Wij zeggen dit niet snel maar.... wanneer kunnen we weer?

• 10Riet en Pim Perquin04-06-2018

Echt een aanrader !

Wij hebben, samen met een bevriend echtpaar 11 dagen doorgebracht in Casa Pauline. We hadden de twee appartementen op de begane grond gereserveerd. Een heerlijk verblijf hebben we daar gehad. Het ontbrak ons aan niets in deze ruime appartementen. Heerlijke bedden, ruime aparte woonkamer met uitgebreide keuken, groot terras met tafel, stoelen, parasol, ligbedden, etc. Kortom alles was compleet en keurig schoon. Ook het ontbijt (bij te boeken) was heerlijk. Elke dag een variatie aan fruit, "eigen gebakken" vers brood, diverse soorten kaas en vleeswaren, yoghurt, jam, etc. Daarnaast een lekker eitje naar keuze: gekookt, gebakken, wel of niet met spek, roept u maar, voldoende koffie en thee. Nee, er was werkelijk niets te klagen!!! Daarnaast het enthousiaste echtpaar, Rob en Lena, die vakkundig deze Casa runnen. Zij doen dit op een professionele, maar zeer ontspannen wijze. Dat geeft je rust en zekerheid. Kortom, echt een aanrader !!!

• 10Monique en Frans29-06-2017

Een rustpunt aan de drukke Costa Blanca

Casa Pauline is rustig gelegen en toch overal dichtbij. Lena en Rob hebben een fantastische b&b. Prima appartement, dat zeer goed schoongehouden wordt. Een overheerlijk, dagelijks verrassend, ontbijt en een gezellige borrel in de vooravond. Je voelt je er direct thuis. Kortom een ideale plek voor een heerlijke vakantie

• 9MyriamC07-04-2017

Charmant verblijf

De locatie van Casa Pauline kon niet beter zijn: slechts 5 minuutjes wandelen tot het strand en 15 minuten naar het centrum en de gezellige boulevard. Ons appartementje op de 2de verdieping was netjes en zeer functioneel, compleet met keukenhoek, tafel en twee stoelen, badkamer met ruime douche en een extra slaapkamer(tje). Wij hadden een mooi uitzicht op de zee en een ruim terras met voldoende stoelen. Iedere morgen was er een uitgebreid ontbijtbuffet in de gezellige ontbijtkamer of buiten in de tuin. Groot genoeg voor 2 personen maar echt wel te klein om comfortabel met 2 + 2 kinderen te verblijven. Het enige negatieve punt dat ik kan bedenken is dat de kamer niet voldoende kon verduisterd worden. Maar dat hebben we opgelost door een stuk alu-folie tegen het raam te kleven. Wat ook vervelend was, de poort (die werkt met een chip) doet het niet altijd. Zo hebben wij daar toch wel een tijdje aan de deur gestaan toen we wilden inchecken, omdat we de poort niet open kregen. De telefoon werd ook niet opgenomen wat erg vervelend was. Het gaf niet direct een welkom-gevoel.

• 9Ben en Ellen06-02-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer gastvrije ontvangst; uitgebreid ontbijt met vers fruit en goede koffie; heel lichte sfeervolle studio; beschut balkon op Z.O met tuin- en zeezicht; complete keukenuitrusting; goede bedden en dekbedden; mooie badkamer met ruime douche (gel, shampoo, fohn..alles is er)

• 9Harry&Joke05-10-2016

Wat een topvakantie hadden wij in Casa Pauline

Geweldige accommodatie in mooi overzichtelijk dorp Moraira! . Super gastvrouw en gastheer! Heerlijk ontspannen ontbijt. Fijne en gezellige borrelavonden! En op loopafstand: strand, centrum en veel ontspanning! Gewoon top!

• 9Joyce08-08-2016

Super!

Geweldig mooi appartement met zicht op zee. 2 minuten lopen van een klein zandstrand. 10 minuten lopen naar het stadje waar meerdere restaurantjes zijn.

De eigenaren van Casa Pauline zijn gastvrij en als je wilt kan je elke ochtend bij ze ontbijten in de mooie tuin. Het appartement is erg mooi en netjes. Strandlakens en stoelen en bedjes zitten ook bij de prijs in. Volgend jaar gaan we weer. Echt een aanrader!

• 10Yvette Teunissen06-06-2015

Tweede thuis!

De eigenaren zijn zeer gastvriendelijk en hebben een grote schat aan info over de omgeving en over de gebeurtenissen daarin!prima lokatie met goede bedden en badkamers , super schoon !

• 10karinenandre15-03-2015

Pracht plek om te verblijven

De studio's zijn compleet en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima. Rob en Lena zijn uiterst behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Het ontbijt is super met iedere ochtend een eitje naar keuze. Dus alle reden om terug te komen.

Aparthotel Casa Pauline info

• AirconditioningBeschikbaar