Villa Casa Nispero

1 review over Villa Casa Nispero in het Nederlands

dit nooit meer

J.H. Rietdijk
18-8-2016

huis zag er bij aankomst keurig uit, maar schijn bedriegt. ruime woning die nodig moest worden schoon gemaakt, wat ons verbaasde daar er € 125.00 voor werd gevraagd.koelkast, keukenkastjes waren beschadigt. douche wanden waren vies of kapot. ventilator in woonkamer werkte niet in verband met ontbreken van afstandsbediening. Airco's hingen er wel maar mochten niet gebruikt worden, tegels in het zwembad ontbraken in grote getale en lieten ook tijdens ons verblijf los. al met al voor de prijs die zij daar voor vragen een grandioos desillusie

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• AdresCalle Nispero 8 E- 03724(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Nispero in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Nispero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.