Villa Casa Lara

10 reviews over Villa Casa Lara in het Nederlands

Met oudere kinderen

Lothar klh
6-8-2018

Casa lara is een fantastische villa in Moraira in urb San Jaime. De villa is van alle gemakken voorzien, groot zwembad, bbq, mooie keuken.... maar de tafeltennis tafel was het helemaal volgens de kinderen-:)

De service van de verhuurder is top. Ze brengen je naar de villa toe (in plaats van eindeloos zoeken) Goede adviezen voor auto huur, regelmatig het zwembad reinigen.

Uitstekend

Fam. Mekking
28-6-2018

Geweldig ruim huis (Casa Lara) met diverse terrassen zowel in de zon of schaduw, fantastisch uitzicht en mooie omgeving

Uitstekende ontvangst en service van Patricia en Michiel kortom geweldige vakantie gehad en we komen zeker terug

Zeer ruim en compleet huis met 2 badkamers, mooi zwembad, tafeltennistafel en heerlijke ligbedden. Rondom het huis overal terrasjes, dus je kan altijd in de zon of in de schaduw zitten. Ontvangst erg goed en de problemen welke door blikseminslag waren veroorzaakt, waren binnen no time verholpen. Hierover werd ook erg goed gecommuniceerd. Echt een aanrader om dit huis te huren!

Geweldig

Wunderlich
28-8-2017

Mooi huis, goed verzorgd.

Heerlijk kindvriendelijk huis, aanrader.

Nicolette
10-8-2017

Dit huis ligt op een goede locatie vlakbij de supermarkt en 5 minuten rijden van het strand. Heerlijk overdekt terras en mooi zwembad met goede ligstoelen. Zeer vriendelijk ontvangst door de verhuurder. Het huis is van alle gemakken voorzien. De tweepersoonsbedden zijn wel wat aan de kleine kant (1.40).

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Fam. van Baaren
25-2-2017

Een mooie villa met alles erop en eraan, rustig gelegen in een mooie wijk met uitzicht en op loopafstand van de zee en het dorp. Doe daar het mooie weer bij en dan is het plaatje compleet. Een Nederlandse eigenaar die altijd bereikbaar is, mocht er iets zijn.

droomvakantie!

Luc Schoonbrood
27-8-2015

Voor het zoveelste jaar in Moraira in een van de villa's van de Spaanse zon. Ditmaal Casa Lara, waar het ons werkelijk aan niets ontbroken heeft, meerdere terrassen, heerlijk zwembad met zongelegenheid en top terras voor met adembenemend uitzicht waar je overdag en 's-avonds uren kunt wegzwijmelen. Casa Lara heeft een ruime keuken 2 badkamers (top ivm de kids) en is van werkelijk alle gemakken voorzien. Kortbij strand en centrum en droomwinkel Pepelasal. Wij kunnen geen reden bedenken om volgend jaar niet weer terug te komen. Dank ook aan Harry voor tips over restaurants en uitgaan. het was heerlijk !! Dank!

Al weer zo'n juweeltje

Ron
16-5-2015

Dit is minimaal de 10e keer dat we een villa van verhuurder bezoeken, voor de eerste keer dat we zelf in Casa Lara zitten. De villa heeft verschillende terrassen, waardoor je 's ochtends, 's middags en 's avonds gewoon altijd wel buiten in de zon kunt eten, er is altijd wel ergens zon. Het zwembad is mooi groot en ligt ook heerlijk in de zon. Ligging is perfect in de wijk San Jaime, restaurants en supermarkt liggen op loopafstand. Villa ligt naast Casa Alica, dus als je met 2 families gaat is dat ideaal (toch nog privacy op momenten dat je wil). Service van Harry is zoals altijd prima, de juiste tips als het om restaurants gaat, gewoon naar luisteren, hij heeft altijd gelijk.

Ruime villa!

Fam. Rensenbrink
24-8-2014

Als buurman van Casa Alicia is deze villa ook super gelegen! Wij hadden zelf Casa Alicia gehuurd maar onze vrienden verbleven in Casa Lara. Zo hadden we elk onze privacy en was het toch super gezellig!

Hopelijk gaan we snel weer eens terug naar Moraira want we missen de zon nu al!

Heerlijke villa

Rene
16-10-2010

We zijn helaas alweer terug van een heerlijke vakantie in Casa Lara te

Moraira. We zijn hier eerder geweest en hebben dus bewust gekozen voor dit

fijne huis. Een welkome verrassing was toen we erachter kwamen dat het huis

een kleine metamorfose heeft ondergaan. Onder andere de keuken en woonkamer

ogen moderner en huiselijker, ook de badkamer is veranderd, precies goed!

Het weer was ook weer geweldig, de hele dag op het terras liggen en als je

zin hebt in een verfrissing dan neem je even een duik. De supermarkt is

binnen een paar minuten met de auto te doen of voor de sportievelingen

onder ons, is het een goede ochtendwandeling. Nu gaan we weer vakantiedagen

‘sparen’ om hopelijk in het najaar hier weer te kunnen gaan genieten in

deze prachtige villa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Lara in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.