Villa Casa La Vina

Villa Casa La Vina
9,7

3 reviews over Villa Casa La Vina in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk huis, echt een aanrader

van overveld
5-6-2011

Ontzettend genoten. Als je thuis bent een heerlijke rust maar wel overal zo dicht bij. Heel dicht bij moraira. In 10 min met auto in Calpe. Zoveel leuke en mooie kleine strandjes dicht bij. Lekker onder de palmbomen luieren met mooi zeezicht. Alles is aanwezig, tot aan een citruspers toe bijvoorbeeld.

Hier gaan wij zeker weer naar toe.

fantastisch

fam de ligt
7-5-2010

Wij hebben het zo ontzettend naar onze zin gehad in jullie huis!We zijn nu bijna twee weken thuis, maar hebben nog steeds heimwee...Alles was goed geregeld.De sleutelhouder bracht ons netjes naar het huis.We hoefden niet te zoeken en dat is erg prettig na een lange reis.De bedden waren opgemaakt en alles was prima in orde.De kinderen konden zo het zwembad inspringen. En dan het onbijten met een geweldig uitzicht, het luieren in de heerlijke stoelen onder de palmboom,BBQen en eten aan de gezellige picknicktafel. Ook de plaats zelf is heel gezellig.Veel restaurantjes en cafe's.De markt op vrijdag en genoeg te bezichtigen. Kortom, ik denk dat wij zeker weer eens terug zullen keren naar Casa La Vina!!!! Bedankt voor de goede service! Mvg,Fam.de Ligt.

Geweldige vakantie

R van Boxel
7-5-2010

Wij waren in Casa la Vina van 5 september tot en met 12 september 2009 en hebben een geweldig verblijf gehad! We kwamen laat in de avond aan en de sleutelbeheerder Mijndert wachtte ons op op de afgesproken plaats. Dat liep allemaal perfekt. In het huis aangekomen werd alles keurig uitgelegd en kon onze vakantie beginnen. Het huis is echt zo mooi als op de foto’s. Het is helemaal compleet met alles erop en eraan ; voldoende serviesgoed, bestek, pannen, glaswerk e.d. Ook de koelkast(en) en diepvriezer waren zeer aangenaam. De douche was ook heerlijk warm met een lekkere straal. Het zwembad was ook perfekt en werd goed onderhouden door de gezellige zwembadman Ron. Er waren voldoende ligstoelen aanwezig om de hele dag in te kunnen liggen. Wat ook erg prettig was is dat het zwembad en de ruimte om het huis heerlijk in de zon ligt. De hele dag door is er wel een zonnige plek te vinden en als je in de schaduw wilt zitten kan dat natuurlijk ook : onder de palmboom, heel gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa La Vina in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa La Vina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.