Villa Casa Delfin

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie

Jisha
3-5-2014

Dit huis is heerlijk om een weekje tot rust te komen. Het zwembad is lekker groot , en het huis is goed verzorgd. De locatie is ook goed; met de auto ben je in drie minuten op het strand om te genieten van alles wat Moraira te bieden heeft.

Korte maar heerlijke vakantie

heer Venema
20-5-2012

Eenvoudig ingerichte maar zeer rustig gelegen villa. Gelegen op kleine afstand van centrum en stranden van Moraira.

Fraaie ruime villa op 2km van centrum Moraira

Marco Tromp
3-3-2010

De villa is echt een aanrader. Van alle gemakken voorzien en op 2km van het centrum van het gezellige Moraira. Vanaf vliegveld Alicante is de villa binnen een uur te bereiken. Een prima adres voor een heerlijke vakantie. Zowel in het hoogseizoen als in voor- of najaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Delfin in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Delfin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.