Villa Calle Malaga 17

2 reviews over Villa Calle Malaga 17 in het Nederlands

Ronduit geweldig !

Kathleen Vermeiren
27-4-2011

Rustig gelegen met mooie vergezichten over zee en bergen. Prima privé zwembad aan de achterzijde met zicht op zee. Heel veel terassen zonder niveauverschil. Slaapkamers met eigen badkamer. Supermarkt en restaurantjes op wandelafstand is een pluspunt.

Rustig ontspannen

Kathleen Vermeiren
23-4-2010

Rustige ligging met mooie vergezichten op zowel de zee als de bergen vanaf de grote terrassen aan het zwembad. Privé zwembad zonder inkijk. Supermarkt op wandelafstand is pluspunt. Nieuwe keuken en kleine maar hadnige badkamers. 3 slaapkamers waar het 's nachts heel rustig is doordat er geen doorgaand verkeer voor de deur komt. Moraira zelf is een rustig dorp met genoeg restaurants naar ieders keuze en in deverse prijscategorieën. Uitstapjes bij de vleet maar een auto is wel handig om de drukke kustweg achter je te laten en je blik wat meer op het bergachtige binnenland te richten. Leuke bestemming !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Calle Malaga 17 in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Calle Malaga 17 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.