Appartement Calamora

5 reviews over Appartement Calamora in het Nederlands

Geweldig

Rob de Man
5-10-2017

Nette straat geen vuil op straat alles met veel zorg afgewerkt en gemaakt en goed onderhouden

Werkelijk een heerlijke vakantie!

Hans de Bruin
9-5-2016

Moraira is echt de mooiste plaats aan de Costa Blanca...geen hoogbouw en alles super netjes. Echt nog een authentiek vissersplaatsje. Wij hebben voor een appartement in het centrum gekozen omdat mijn dochtertje (2) nog tussen de middag slaapt, en wij wel erg van het strand houden, leek ons dit wel praktisch zo alles op loopafstand. wij kunnen dan om beurten even terug naar het appartement om de kleine te laten slapen. Wij zijn terechtgekomen bij calamora-moraira van Robert en Joyce. Werkelijk super service, snel en correct! Wij konden een kinderpakket en strandpakket kiezen voor een paar tientjes extra. Hierdoor werd reizen met een kleintje wel heel comfortabel. Een kinderbedje, box, kinderstoel, speelgoed, een potje, strandstoelen, badlakens...alles was er! Super! Het zwembad bij het appartement met kinderbadje met een hek er omheen was ook erg handig, Fleur heeft echt genoten.

Een geweldig appartement

Rob de Man
8-4-2016

We hebben dit alles als zeer positief ervaren en zeer net appartement compleet ingericht met wifi en alle nederlandsche TV zenders dit alles dicht bij het strand en het leuke dorp met vele restaurantjes een aanrader voor ieder die een leuke vakantie wil hebben

Fantastisch appartement

Rien Geers
25-8-2015

Het luxe appartement ligt in het centrum maar toch rustig. Het is prima ingericht voor 4 personen. Beach- of kinderpakket is een aanrader. Direct om de hoek bevindt zich supermarkt en talloze restaurants op korte afstand.

Het (drukke) strand ligt slechts op 200 m afstand. Uiteraard meerdere strandjes in de buurt.

fantastisch, wat een luxe!

Ronald
27-7-2015

Het appartement was heel nieuw en mooi ingericht. Ook het hele complex was on-Spaans netjes en schoon. Verder was in het appartement alles wat we nodig hadden...een vaatwasser, magnetron, wasmachine...alles! Ook was het ideaal dat het appartement midden in het centrum ligt...je kan alles lopen! naar het strand en de winkeltjes... Omdat we aan de achterkant zaten met zwembadzicht hadden we ook helemaal geen last van herrie. We hebben wel eens meer in het centrum ergens gezeten en daar was het tot midden in de nacht een lawaai van jewelste. Ook het boeken ging heel makkelijk, en we kregen heel goede informatie van Robert en Joyce, de eigenaren...ook goede tips. Zij zijn al heel vaak naar Moraira geweest en weten er alles over te vertellen. wat vooral handig is dat je er voor maar € 15,- een strandpakket kan bijboeken...daar zitten 3 strandstoeltjes en 4 badlakens in...super! dan hoef je dat niet mee te nemen, en het scheelt met het huren van bedjes op het strand.

Robert, eigenaar, 6-8-2015
Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Ik hoop jullie volgend jaar weer te mogen begroeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Calamora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Calamora in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Calamora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.