Villa Alicia

VillaWeer vandaag20°13°
Villa Alicia

24 reviews over Villa Alicia in het Nederlands

Goed adres om te verblijven

A.de Wit, 10-3-2018

Schoon en uitstekende ligging

Heerlijk genieten

Madeleine, 24-10-2017

Ruime villa met veel privacy, heerlijk zwembad en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht. Rustige omgeving, we hebben heerlijk geslapen.

Zo als wij gewend zijn was het weer geweldig

Fam pex, 2-10-2017

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf is aanwezig .

Wij hebben al een aantal keren bij verhuurder villas gehuurd en dat was iedere keer weer top.

Heel schoon en netjes.

Genoten van een heerlijke week in Moraira.

Walter en Monique, 21-9-2017

Casa Alicia ligt in een mooie rustige wijk en is van alle gemakken voorzien.

Warm ontvangst door Patricia en Michiel van touroperator.

Geweldig genoten!

van Stek, 23-8-2017

Dit jaar een andere villa gekozen, al meerdere keren geweest via verhuurder.

Altijd alles goed geregeld, schoon en netjes... dit jaar niet anders...

Villa's hebben alle airco, mooi zwembad, mooie locatie...

Heerlijk verblijf

Luc Schoonbrood, 3-8-2017

je voelt je in casa Alicia direct thuis! reeds meerdere malen geweest. geweldig huis met echt alles erop en eraan. Prima ligging, zeer goede verzorging door het team Spaanse Zon. Hun is echt niets teveel. Altijd weer jammer als we weg moeten. Ligging is geweldig. Rustig en toch vlakbij het stadje, super supermarkt vlakbij. echt genieten en top om helemaal tot rust te komen in een gemoedelijke sfeer. een absolute aanrader!

Heerlijke in Casa Alicia

Alex, 15-6-2017

Onlangs verbleven in Casa Alicia. Naast twee weken fantastisch weer was het genieten in onze villa. Met name de overzichtelijke grote tuin met barbecue heeft ons positief verrast. Daarnaast hadden we tijdens ons verblijf een probleem met de vaatwasser, die gelukkig snel werd verholpen door Michiel (prima service!). Al met al hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeker de moeite waard!

Uitstekende lokatie

Sonja en Hans Meeues, 5-4-2017

We hebben een heerlijke maand gehad in villa alicia alles wat je nodigis voor een prima verblijf is er aanwezig,

Gastvrij onthaal schoon goede bedden en voor de mensen die het vliegtuig nemen kun je gebruik maken van een goede service voor het huren van een auto deze staat dan klaar op het vliegveld

Kortom een Top lokatie

Fantastische locatie

R, 28-11-2016

Volledig uitgeruste villa met alles wat je vakantie volledig maakt.

Fijne plek

Elly, 29-12-2015

Prima plek met grote buitenruimte, privé zwembad, buiten BBQ en meerdere terrassen. Rustige ligging op loopafstand van grote supermarkt (via sterk hellende weg). Auto nodig om in het centrum te komen en uitstapjes in de omgeving te maken.Wij vinden het huis uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen (die moeten kunnen zwemmen) en minder geschikt voor 4-6 volwassenen. Er is 1 grote slaapkamer + 1 ruime badkamer .Verder 2 kleine slaapkamers,wel met 2 persoons bedden maar met matras van slechts 1.33 breed. De 2e badkamer is klein , een zgn. "pijpenla" met wastafel, toilet en douche op rij. Matrassen en bankstel zijn wat ons betreft aan vervanging toe. Zeer complete keukeninventaris + serviesgoed. Ook nog een tweede koelkast met ruim vriesvak en wasmachine in de casita (soort schuur). Huis was heel schoon bij aankomst. Hoogtepunt : onze bezoeken aan Valencia : aan het oude gedeelte en aan de Stad van Kunst en Wetenschap ontworpen door Calatrava . Kortom een hele fijne vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alicia in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Alicia scoort een 9.02 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: