Villa Alicia

VillaWeer vandaag29°21°
Villa Alicia

24 reviews over Villa Alicia in het Nederlands

Uitstekende organisatie en een prachtige villa

Fam. Scipio
11-7-2018

Graag geven delen wij onze ervaring met de organisatie en villa Alicia. Allereerst de organisatie van Michiel en Patrica. Wat een hartelijke mensen zijn dat. Al meteen na het boeken van de vakantie waren de contacten erg goed waardoor wij veel vertrouwen kregen in de touroperator.

Over ons verblijf in de villa kunnen we niet anders zeggen dat we 100% tevreden zijn. We hebben dan ook echt genoten van de luxe villa. We komen zeker terug en nemen dan een van de andere mooie villa’s van hun. Michiel en Patricia, dank!

Goed adres om te verblijven

A.de Wit
10-3-2018

Schoon en uitstekende ligging

Heerlijk genieten

Madeleine
24-10-2017

Ruime villa met veel privacy, heerlijk zwembad en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht. Rustige omgeving, we hebben heerlijk geslapen.

Zo als wij gewend zijn was het weer geweldig

Fam pex
2-10-2017

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf is aanwezig .

Wij hebben al een aantal keren bij verhuurder villas gehuurd en dat was iedere keer weer top.

Heel schoon en netjes.

Genoten van een heerlijke week in Moraira.

Walter en Monique
21-9-2017

Casa Alicia ligt in een mooie rustige wijk en is van alle gemakken voorzien.

Warm ontvangst door Patricia en Michiel van touroperator.

Geweldig genoten!

van Stek
23-8-2017

Dit jaar een andere villa gekozen, al meerdere keren geweest via verhuurder.

Altijd alles goed geregeld, schoon en netjes... dit jaar niet anders...

Villa's hebben alle airco, mooi zwembad, mooie locatie...

Heerlijk verblijf

Luc Schoonbrood
3-8-2017

je voelt je in casa Alicia direct thuis! reeds meerdere malen geweest. geweldig huis met echt alles erop en eraan. Prima ligging, zeer goede verzorging door het team Spaanse Zon. Hun is echt niets teveel. Altijd weer jammer als we weg moeten. Ligging is geweldig. Rustig en toch vlakbij het stadje, super supermarkt vlakbij. echt genieten en top om helemaal tot rust te komen in een gemoedelijke sfeer. een absolute aanrader!

Heerlijke in Casa Alicia

Alex
15-6-2017

Onlangs verbleven in Casa Alicia. Naast twee weken fantastisch weer was het genieten in onze villa. Met name de overzichtelijke grote tuin met barbecue heeft ons positief verrast. Daarnaast hadden we tijdens ons verblijf een probleem met de vaatwasser, die gelukkig snel werd verholpen door Michiel (prima service!). Al met al hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeker de moeite waard!

Uitstekende lokatie

Sonja en Hans Meeues
5-4-2017

We hebben een heerlijke maand gehad in villa alicia alles wat je nodigis voor een prima verblijf is er aanwezig,

Gastvrij onthaal schoon goede bedden en voor de mensen die het vliegtuig nemen kun je gebruik maken van een goede service voor het huren van een auto deze staat dan klaar op het vliegveld

Kortom een Top lokatie

Fantastische locatie

R
28-11-2016

Volledig uitgeruste villa met alles wat je vakantie volledig maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alicia in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.