Villa Alicia

Villa
Villa Alicia

27 reviews over Villa Alicia in het Nederlands

Aanrader door ligging, zwembad en staat!

Maarten,
25-10-2018

Villa Alicia is een vakantiehuis waar je je direct thuis voelt. De ligging is goed, je hebt voldoende privacy, maar hebt niet het gevoel ingebouwd te zijn. Met de 3 slaapkamers kan je het met 6 personen bezoeken, maar hebt dan echt goed weer nodig. De relatief kleine binnenruimte laat zien dat je vooral buiten leeft op een van de 3 terrassen. De villa is compleet met airco's, horren, complete keuken en zelfs buiten BBQ.

Vanuit de villa loop je snel naar de supermarkt (5 min lopen) of pak je de auto voor een 5 min ritje naar het strand (centrum Moraira). Daar zit overigens een heerlijk Frans bakkertje. En in de buurt zijn lekkere restaurants genoeg. Onze tip: Tasca 42.

Het contact met de verhuurders is vlot en gaat soepel. Tot slot hadden we bij vertrek enkele tips gegeven, waar 2 weken later op teruggekomen is door de verhuurders én waar ze opvolging aan gegeven hebben: Klasse!

Genoten!

Michelle,
25-9-2018

Het is een heerlijk huis, met een hele ruime buitenplaats. Veel privacy! Er is veel in huis (wasmachine met wasmiddel, handdoeken, alle keukenmateriaal die je kunt bedenken), dus je hoeft weinig mee te nemen. De supermarkt is op loopafstand (wel bult af en op). Er is genoeg te doen in de buurt. Kort om; wij hebben een super leuke vakantie gehad!

Heerlijk om zeker nog een keer heen te gaan

Petra den hartog,
25-9-2018

We hebben hier een heerlijke week in september gehad. Het weer was top en de villa was zeer netjes! Echt een aanrader om hier met kinderen heen te gaan. Het zwembad heeft een ondiep (lees 1,20meter) gedeelte met een flauwe trap ideaal voor de kleinere kinderen om te kunnen staan en een diep gedeelte voor de nodige bommetjes in het water! Het strand is ook heerlijk. Op een paar minuten afstand en niet zo groot waardoor het overzichtelijk is. Ook een leuke rots partij om te kunnen snorkelen. Strand tent erbij voor een lekker ijsje of broodje. Het centrum van moraira heeft vele eettentjes waar je met kinderen hartelijk ontvangen word. Wat wij ook heel fijn vonden is dat het ‘s avonds heerlijk rustig is ( geen herrie van discotheken of iets dergelijks) kortom een heerlijke vakantie! Echt een aanrader. Kleine tip huur een auto.

Uitstekende organisatie en een prachtige villa

Fam. Scipio,
11-7-2018

Graag geven delen wij onze ervaring met de organisatie en villa Alicia. Allereerst de organisatie van Michiel en Patrica. Wat een hartelijke mensen zijn dat. Al meteen na het boeken van de vakantie waren de contacten erg goed waardoor wij veel vertrouwen kregen in de touroperator.

Over ons verblijf in de villa kunnen we niet anders zeggen dat we 100% tevreden zijn. We hebben dan ook echt genoten van de luxe villa. We komen zeker terug en nemen dan een van de andere mooie villa’s van hun. Michiel en Patricia, dank!

Goed adres om te verblijven

A.de Wit,
10-3-2018

Schoon en uitstekende ligging

Heerlijk genieten

Madeleine,
24-10-2017

Ruime villa met veel privacy, heerlijk zwembad en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht. Rustige omgeving, we hebben heerlijk geslapen.

Zo als wij gewend zijn was het weer geweldig

Fam pex,
2-10-2017

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf is aanwezig .

Wij hebben al een aantal keren bij verhuurder villas gehuurd en dat was iedere keer weer top.

Heel schoon en netjes.

Genoten van een heerlijke week in Moraira.

Walter en Monique,
21-9-2017

Casa Alicia ligt in een mooie rustige wijk en is van alle gemakken voorzien.

Warm ontvangst door Patricia en Michiel van touroperator.

Geweldig genoten!

van Stek,
23-8-2017

Dit jaar een andere villa gekozen, al meerdere keren geweest via verhuurder.

Altijd alles goed geregeld, schoon en netjes... dit jaar niet anders...

Villa's hebben alle airco, mooi zwembad, mooie locatie...

Heerlijk verblijf

Luc Schoonbrood,
3-8-2017

je voelt je in casa Alicia direct thuis! reeds meerdere malen geweest. geweldig huis met echt alles erop en eraan. Prima ligging, zeer goede verzorging door het team Spaanse Zon. Hun is echt niets teveel. Altijd weer jammer als we weg moeten. Ligging is geweldig. Rustig en toch vlakbij het stadje, super supermarkt vlakbij. echt genieten en top om helemaal tot rust te komen in een gemoedelijke sfeer. een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alicia in Moraira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.