vakanties Moraira

Reviews over Moraira

voor zolang als ze ons willen hebben !

willy en monique de rouck,
    5-11-2018

Het is het 4de jaar dat wij onze 3weken vakantie doorbrengen in casa Rosana van verhuurder en we vinden het er echt een stukje hemel op aarde, prachtige casa met alles, werkelijk alles erop en eraan, mooie tuin, goed ligging, kortom wij willen er Nooit meer weg. Bovendien en Niet te onderschatten zijn de "mensen" van verhuurder super behulpzaam, vriendelijk en gemotiveerd. Niks is hun teveel. Als je een super vakantie wenst, aarzel geen moment, deze casa en service, ligging én klimaat zijn een Zekerheid! veel geluk ermee....

Aanrader voor families!

Stefan,
    5-11-2018

Heerlijke, ruime en luxe villa met uitstekende service van de beheerder!

Fantastische villa

Mart, Marja & Naomi,
    2-11-2018

Fantastische villa

Zeer compleet

Prachtig uitzicht

Al met al een geweldige week gehad!!

Fan-tas-tisch

Mirjam,
    2-11-2018

Casa Patricia en de service van verhuurders zijn ons prima bevallen.

Een heerlijke omgeving waar we met de brommer (125cc ;-)) heerlijk hebben rond gereden.

Wellicht tot volgend jaar

Aanrader door ligging, zwembad en staat!

Maarten,
    25-10-2018

Villa Alicia is een vakantiehuis waar je je direct thuis voelt. De ligging is goed, je hebt voldoende privacy, maar hebt niet het gevoel ingebouwd te zijn. Met de 3 slaapkamers kan je het met 6 personen bezoeken, maar hebt dan echt goed weer nodig. De relatief kleine binnenruimte laat zien dat je vooral buiten leeft op een van de 3 terrassen. De villa is compleet met airco's, horren, complete keuken en zelfs buiten BBQ.

Vanuit de villa loop je snel naar de supermarkt (5 min lopen) of pak je de auto voor een 5 min ritje naar het strand (centrum Moraira). Daar zit overigens een heerlijk Frans bakkertje. En in de buurt zijn lekkere restaurants genoeg. Onze tip: Tasca 42.

Het contact met de verhuurders is vlot en gaat soepel. Tot slot hadden we bij vertrek enkele tips gegeven, waar 2 weken later op teruggekomen is door de verhuurders én waar ze opvolging aan gegeven hebben: Klasse!

Moraira scoort een 8,6 uit 10, op basis van 324 reviews