We hebben een aantal aanbieders voor Moraira voor je op een rij gezet:

vakanties Moraira

We hebben een aantal aanbieders voor Moraira voor je op een rij gezet:

Reviews over Moraira

Zon, zee, haven en terrasjes.

Henk Heek,
    6-4-2019

Een leuke gemoedelijke rustige badplaats / vissersdorp aan de costa blanca. Geen hoogbouw. De sfeer is gemoedelijk en voor ons de plaats aan de costa blanca. Leuke terrasjes en een haven. Geen stampwerk zoals dat is in de grotere plaatsen maar lekker gemoedelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hoop dat het er niet te druk wordt na deze review!

huub en jacqueline kluijtmans,
    1-4-2019

We waren in Moraira een paar maanden in de winter. Een heerlijk oord! Natuurlijk waren er wel een paar restaurants gesloten maar er was nog voldoende vertier. We boften enorm met het weer en we konden iedere dag op terrasjes zitten. Moraira is een gezellige plaats, overzichtelijk en klein. je voelt je er al heel gauw thuis. Leuke restaurants cq terrrasjes en een gezellige boulevard en strand. Volgend jaar weer ! Hasta pronto Moraira!

Gereisd met partner in januari 2019

Blijft mooi.....

Henk en Truus,
    1-12-2018

Moraira is een gezellige badplaats. Zowel in als buiten de plaats een groot aantal betaalbare restaurants. Moraira zelf is niet groot, maar heeft een mooi strand en elke vrijdagochtend een heel gezellige en erg drukke markt. De laatste jaren (m.n.in de directe omgeving) zeer veel last (september / oktober.....)van muggen (24/7)

Gereisd met partner in september 2018

Relaxing mooi!

Nicci & friends.,
    12-10-2018

Vele mooie vaak nog on-ontdekte plekjes. Vele mooie baaien, marktjes, eetzaakjes met verse produkten, eerlijk gezegd teveel om op te noemen. Ik zeg: gewoon een keer naar toe gaan om het zelf te mogen beleven/ontdekken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk, rustig, genieten!

Marianne,
    12-7-2018

een verademing tussen alle 'toeristensteden. Kleinschalig, geen hoge flatgebouwen, een heerlijk stukje boulevard, mooie jachthaven en veel restaurantjes. Ik kan eigenlijk niets negatiefs over Moraira bedenken. Volgend jaar, voor ons, opnieuw Moraira.

Gereisd met partner in juni 2018
Moraira scoort een 8,6 uit 10, op basis van 325 reviews