Sorteren

Reviews over Montanejos

Aanrader

Brigitte
    30-4-2018

Erg leuke camping. Een verademing om weer eens op een echte camping te verblijven waar niet alleen campers en caravans staan. De ligging is prachtig en rustig. Het sanitair is eenvoudig maar voldoet aan alle eisen. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Op de camping kan prima gegeten worden.

Wij hebben er heerlijk gestaan en prachtige wandelingen gemaakt. Het dorp ligt op 10 minuten lopen van de camping. Bakker, slager, groentewinkel, supermarkt en diverse restaurants en bars zijn in Montanejos. En niet te vergeten de vele warmwaterbronnen waarin gezwommen kan worden. Een echte aanrader!

la granja de montanejos

jorje gutierrez
    21-7-2015

hola a todos. nosotros estuvimos la semana pasada con autocaravana. el asceso esta recient asfaltado. esta en plena montaña. vistas panorámicas.se ve que es una familia que hace poco que lo an montado. trato familiar. buena gente. volveremos.

Montanejos scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews