Camping Los Naranjos

1 review over Camping Los Naranjos in het Nederlands

Prachtig rustig gelegen camping

fransblok
29-10-2017

Deze camping met een eerlijke vriendelijke ontvangst bied een prachtig uitzicht over de bergen en ligt 200 meter van een prachtig kiezelstrand.

wij zijn hier drie weken geweest en we denken erover om het volgend jaar weer terug te komen.

In de omgeving kan je veel wandelingen maken en ook heerlijk fietsen.

Rij je met de auto een klein stukje de bergen in dan gaat er een wereld voor je open aan alle pracht die je hier in het binnenland vind.

De camping zelf is schoon en netjes al is het sanitair wat verouderd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Naranjos in Moncofa / Moncofar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Naranjos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.