Reviews over Moncofa / Moncofar

als je van rust houdt okè.

J.A.C. Dusomos
    11-6-2010

juli en augustus druk,andere maanden zeer rustig. er zijn een paar goede restauranten en er is ook een chinees restaurant.uitgaan is minder.dicht bij valencia en castellon daar is volop gelegenheid voor shoppen en cultuur.goede wegen, binnenland erg mooi.komen hier elk jaar voor 7 à 8 dagen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 11 2010 22:44:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn zowel in oktober 2007 als in februari 2008 op de

van Hoeck
    10-2-2008

Wij zijn zowel in oktober 2007 als in februari 2008 op de camping Monmar in Moncofa playa geweest. Het is een verzorgde camping met uitstekende sanitaire voorzieningen. Zowel het strand als de boulevard zijn mooi aangelegd en worden goed onderhouden. Moncofa playa bestaat voornamelijk uit appartementen-complexen die met name tijdens de zomermaanden bewoond zijn. Voor rust en goed weer is Moncofa zeker een aanrader. In de omgeving zijn voldoende mogelijkheden om cultuur op te snuiven ( Valencia 45 km en Castello 20 km). Verder zijn er diverse kleinere dorpen in de omgeving op fietsafstand.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn er in het najaar (oktober) geweest

NvR
    12-12-2006

Wij zijn er in het najaar (oktober) geweest. Moncofar playa bestaat hoofdzakelijk uit prive vacantieflats welke in onze tijd nauwelijks bewoond werden. Het is bij uitstek een Spaans toeristengebied met veel bouwactiviteiten. De meeste winkels waren dicht. Als u van rust en van fietsen houd is dit een aanrader, zeker de camping MonMar. Geen zand maar grind op het strand. Een mooie boulevard met palmen. Goede fietsmogelijkheden.

Gereisd Anders in Tue Dec 12 2006 09:23:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Moncofa / Moncofar scoort een 7,8 uit 10, op basis van 10 reviews