Vakantiehuis Casa Amistad

9.7Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Macisvenda

Op vakantie geweest naar Casa Amistad?

9.7Fenomenaal

2 reviews over Vakantiehuis Casa Amistad

• 2018
    10Robin en Esther05-10-2018

Heerlijke vakantieplek, aanrader!

Wat hebben wij een heerlijke week gehad! Een prachtige locatie waar je echt tot rust komt. Het appartement waar wij in zaten was echt van alle gemakken voorzien, je kon het zo gek niet bedenken en het was er! Het appartement is ook ingesteld op kleine kinderen, zo was er een ledikant en een kinderstoel aanwezig. We kregen zelfs van de eigenaren een autostoel zodat we die niet hoefde te huren bij de autoverhuur, top! Verder was alles brandschoon en hebben we genoten van het heerlijke zwembad. Als je er op uit wilt is er ook van alles te doen in de omgeving. Zo hebben wij o.a. de steden Alicante en Murcia bezocht, zijn we naar een thermaal bad geweest en hebben we op de top gestaan van de hoogste berg in de omgeving (la pila). De eigenaren zijn heel erg gastvrij en konden veel vertellen over de omgeving. Deze plek is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Enno05-06-2018

fantastisch, in oktober nog een keer met vrienden

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze vakantie woning van Simon, Gerda en Marissa. Je kunt er lekker wandelen en er zijn mountainbikes ter beschikking en er is de luxe van een heerlijk zwembad. Het is er super schoon, heel gezellig en heerlijk rustig. Als je geen auto bij je hebt, adviseren wij wel om een auto te huren. Hele aardige eigenaars die ontzettend hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Het huis is ook zeer geschikt voor twee gezinnen of een vriendengroep. Ook die zullen zich er prima vermaken. Een echte aanrader als je eens lekker rustig op vakantie wilt. De drukte van bijvoorbeeld Alicante, Murcia, of het strand is met een klein uurtje rijden op te zoeken. Enno en Christien de Vries

Gereisd met partner in april 2018

0 tips over Vakantiehuis Casa Amistad