Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

9.4Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Macisvenda

Op vakantie geweest naar Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)?

9.4Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

• 2019
    9Cor Brouwer & Antine Kooistra24-07-2019

Geweldige vakantieplek voor bijzondere mensen!

Het ruime appartement is gelegen op de begane grond van een groot Spaans huis op het lieflijke platteland bij Macisvenda. Het is schoon, volledig en smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien, zoals bijvoorbeeld 2 badkamers, was- en afwasmachine. Voor het huis bevindt zich een groot terras met zwembad, ligbedden, lounge- en eethoek. Ook is er een grote tuin met (fruit)bomen waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten. In de omgeving zijn vele mogelijkheden voor bijzondere uitstapjes. De eigenaren (Simon en Gerda) geven hiervoor naar behoefte waardevolle suggesties en tips. Dochter en gastvrouw Marissa is gezellig aanwezig en zorgt voor een ontspannen sfeer op de accommodatie. In overleg kan aan zorgvragen inhoud gegeven worden. Uit alles blijkt dat Simon, Gerda en Marissa ernaar streven om hun gasten een comfortabel en fijn verblijf te bezorgen. Voor ons een prachtige vakantieplek om samen met onze dochter naar terug te keren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9judith05-06-2019

Het was echt een fantastiche vakantie

Op vakantie bij Marissa. Marissa is een goeie en lieve gastvrouw. Met behulp van moeder Gerda en vader Simon. Ze hebben hier met zijn drieën een mooie en veilige plek gecreëerd. Ik heb echt genoten van mijn 8 dagen Spanje. We hebben met zijn 4e erg veel leuke dingen gedaan. Ik heb ook erg genoten van jullie gastvrijheid. Ik zou zeggen ga zo door, dit jullie echt super. Ik zou de mensen ook zeker aan raden om op vakantie te gaan bij Marissa.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    102e hands & grietjes14-11-2018

Fantastisch!

Wij ( 2 begeleiders) zijn hier met 2 cliënten geweest. Marissa is een goede gastvrouw met hulp van vader Simon en moeder Gerda hebben wij een super verblijf gehad. Wij verbleven in het 6 persoons ruim appartement , deze was van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden die met zorg door Marissa zijn opgemaakt .We zijn door de familie opgehaald van het vliegveld in Alicante, dit was heel prettig ! Er is genoeg te doen in en om de accommodatie in Macisvenda ,heerlijk gezwommen in het zwembad bij de accommodatie, geluierd in de hangmat, mountain biken, tafel tennissen . Het eten was Top zowel ontbijt , diner!, wil je meehelpen koken dan is dit geen probleem . De familie Friso laten je vrij maar zijn toch dichtbij in hun casita , het is een vakantie op maat, geef aan wat je nodig hebt. De stad Alicante is een aanrader, strand en centrum dicht bij elkaar. Kortom een aanrader om met je gezin, vrienden of alleen te verblijven.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10R.Gröniger27-07-2018

Veel en wel heel veel meer dan geweldig!!

Wij zijn begin juni 2018 met onze dochter 11jr oud bij Marissa op vakantie geweest. Onze dochter heeft een verstandelijke beperking, ze heeft aan Marissa een geweldige vakantievriendin gehad. Ze trokken veel samen op, ook waren de ouders van Marissa, Simon en Gerda in staat om onze dochter de juiste en nodige begeleiding te geven, waardoor wijzelf de handen vrij hadden om ook volop van onze vakantie te kunnen genieten, lekker samen uit eten gaan ed., immers onze dochter was in goede en vertrouwde handen. Onze dochter heeft dus een geweldige vakantie gehad en wij hebben ook een meer dan geweldige vakantie gehad. Ik zeg tegen iedereen die het maar wil horen; "op de schaal van 1-10, een hele dikke vette 12. We zijn zeker van plan voor het komende jaar weer te gaan boeken. Een echte aanrader voor elk gezin. (zowel met of zonder een verstandelijke beperking helemaal geweldig en goed) Mvg R. Gröniger

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

0 tips over Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

0 vragen over Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6