Vakantiehuis
Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking)

2 reviews over Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking) in het Nederlands

Fantastisch!

2e hands & grietjes,
14-11-2018

Wij ( 2 begeleiders) zijn hier met 2 cliënten geweest.

Marissa is een goede gastvrouw met hulp van vader Simon en moeder Gerda hebben wij een super verblijf gehad. Wij verbleven in het 6 persoons ruim appartement , deze was van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden die met zorg door Marissa zijn opgemaakt .We zijn door de familie opgehaald van het vliegveld in Alicante, dit was heel prettig ! Er is genoeg te doen in en om de accommodatie in Macisvenda ,heerlijk gezwommen in het zwembad bij de accommodatie, geluierd in de hangmat, mountain biken, tafel tennissen . Het eten was Top zowel ontbijt , diner!, wil je meehelpen koken dan is dit geen probleem .

De familie Friso laten je vrij maar zijn toch dichtbij in hun casita , het is een vakantie op maat, geef aan wat je nodig hebt.

De stad Alicante is een aanrader, strand en centrum dicht bij elkaar.

Kortom een aanrader om met je gezin, vrienden of alleen te verblijven.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Veel en wel heel veel meer dan geweldig!!

R.Gröniger,
27-7-2018

Wij zijn begin juni 2018 met onze dochter 11jr oud bij Marissa op vakantie geweest.

Onze dochter heeft een verstandelijke beperking, ze heeft aan Marissa een geweldige vakantievriendin gehad. Ze trokken veel samen op, ook waren de ouders van Marissa, Simon en Gerda in staat om onze dochter de juiste en nodige begeleiding te geven, waardoor wijzelf de handen vrij hadden om ook volop van onze vakantie te kunnen genieten, lekker samen uit eten gaan ed., immers onze dochter was in goede en vertrouwde handen.

Onze dochter heeft dus een geweldige vakantie gehad en wij hebben ook een meer dan geweldige vakantie gehad.

Ik zeg tegen iedereen die het maar wil horen; "op de schaal van 1-10, een hele dikke vette 12.

We zijn zeker van plan voor het komende jaar weer te gaan boeken.

Een echte aanrader voor elk gezin. (zowel met of zonder een verstandelijke beperking helemaal geweldig en goed)

Mvg R. Gröniger

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking) in Macisvenda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bij Marissa (voor mensen met een verstandelijke beperking) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.