We hebben een aantal aanbieders voor Lliber voor je op een rij gezet:

Reviews over Lliber

Echt Spaans

Pat
    25-11-2012

De drukte is vlakbij. Hier kom je thuis in de rust. Strand en drukte 15 minuten met de auto. Calpe, Moraira, Javea, Denia. Jalon 3 km heeft zaterdags de bekende rastro markt. Gezellig en druk. Veel te beleven in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jun 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Héérlijk

Ciska
    11-6-2011

Wij zijn in Casa la Roca geweest. Gewoon héérlijk, super mooi uitzicht vanaf het terras bij het zwembad. Zoveel rust als deze omgeving uitstraalt, hier kom je gewoon tot rust en als je wilt er zijn verschillende stranden en ander vertier op een klein stukje rijden met de auto.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Een aanrader

M. Mosch
    17-11-2008

El Rancho is een mooie ruime villa gelegen in de landelijke Jalonvallei op nog geen 15 minuten van het strand van Calpe. De omgeving is adembenemend. Een omgeving waar wij hebben genoten van de natuur en de Spaanse cultuur

Gereisd Familie in november 2008
Lliber scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews