Hotel Allon Mediterrania

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°13°
Hotel Allon Mediterrania
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Allon Mediterrania voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Allon Mediterrania in het Nederlands

Degelijk en goed hotel

Jomi
5-10-2017

Schone nette kamer met zeezicht. Ontbijt, lunch en diner gewoon goed met keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel. Prima ligging tegenover een prachtig strand. Benidorm, Altea en Calpe bijv. zijn goed bereikbaar.

Er is een bar die altijd gesloten is en een zeer ongezellig sfeerloos soort restaurant. Deed ons meer denken aan een kantine. Het zwembad is zeer klein en de handdoeken leggers waren steeds Nederlanders!

Prima hotel aan de boulevard.

NannoSijtse
12-6-2017

Grote nette kamer (416) met zitje (zonder tafeltje) en balkon (met 2 stoelen). Badkamer met toilet en stortdouche. Eten erg goed. Het oude stadje heeft hele kleine smalle straatjes met huizen in allerlei kleuren. Wandelen is mogelijk langs de kust richting La Cala. Onderweg op Platja Torre kun je iets eten en/of drinken. Op naturistenstrandje halverwege is geen horeca aanwezig. Prachtige route.

Familiebezoek

Gilberte
2-7-2015

Bij aankomst konden we onmiddellijk naar de kamer. Die gaf direct een kraaknette indruk (het ganse hotel trouwens). Elke dag werden de kamers én badkamer piekfijn in orde gebracht. Voor reizigers die langer dan een week verblijven, zouden er meer kleerhangers mogen voorzien worden in de kasten. Dankzij de ligging van het hotel (alle kamers hebben zeezicht) is het aangenaam vertoeven op het balkon. Op wandelafstand kan je het stadje verkennen (vooral de rolmat om naar het centrum te gaan is leuk). De maaltijden worden geserveerd in de vorm van buffet (steeds kleine hoeveelheden die regelmatig aangevuld worden) maar moeten toch o.i. warmer zijn. Er is voor elk wat wils. Wil men liever uitgebreider eten dan zijn er in de buurt kleine restaurantjes waar je voor tussen de 10 en 15 € lekker kan tafelen.

Wil je afkoelen dan kan je gerust in zee (alleen de rustige straat oversteken) en of naar het zwembad.

Prima hotel

bert zonne
2-2-2014

Keurig netjes, prima ontbijt, goede service, gewoon goed aan te bevelen.

Nieuw hotel direct aan het strand

Getrouwd stel
2-10-2011

Hotel Allon is een mooi nieuw hotel waarin alle kamers zeezicht hebben. Het ligt aan de boulevard en het strand. Het personeel is erg vriendelijk, vooral Mary van de receptie was erg behulpzaam en gaf goede tips. Het hotel wordt ook erg goed schoon gehouden, zowel de kamer als de restaurants en bij het zwembad. De wifi/internet (tegen betaling van Eur 3 per dag) is van erg goede kwaliteit/snelheid, zowel op de kamer als in de overige ruimtes.

Het ontbijt is erg goed. Wij hebben de lunch en diner buiten het hotel genuttigd. Er is een groot aanbod van restauarants op de boulevard waar je prima kunt eten, allemaal voorzien van een terras.

Voor (kleine) kinderen is het hotel niet echt geschikt.

Het enige minpunt is dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allon Mediterrania in La Vila Joiosa / Villajoyosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allon Mediterrania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.