Hotel La Romana Spastersterster

7.3Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), La Romana

Op vakantie geweest naar La Romana Spa?

7.3Goed

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel La Romana Spa

• 2019
    7Christie19-03-2019

Prima, maar vies buitenzwembad en spa te duur

De accommodatie was prima verzorgd. Heerlijke omgeving, heel veel vogeltjes in de tuin, echt een omgeving om tot rust te komen. Ontbijt was goed, van alles wel een beetje. Helaas kwamen we er achter dat de spa 28 euro per 90 minuten kost, praktisch nog duurder dan een entree in een Nederlandse spa. Was ons niet de moeite waard, als het max. €15 was hadden we het nog overwogen. Ook was het buiten zwembad erg vies, het is buiten het hoogseizoen maar het was fijn geweest als dit was gecommuniceerd. Mijn partner had het nog fijn gevonden om even te zwemmen. Ook waren er maar 2 ligbedjes, waardoor je een beetje tot je terras was gebonden. Jammer, ze kunnen echt een hele gave/leuke lounge maken in de tuin. Ook eten in restaurant was voor ons te duur t.o.v. de rest van de regio.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

7Cees01-04-2014

Prima voor één nacht

Tijdens rondrit met huurauto door de Hondonvallei overnacht in hotel La Romana Spa. Aan de rand van het dorp La Romana. Vrachtwagens met grote blokken steen uit de marmergroeven rijden daar af en aan. De prachtige tuin rondom het hotel doet bijna Toscaans aan. We waren de enige hotelgasten. De Spa was gesloten. We hadden juist voor die Spa (tegen betaling) dit hotel uitgekozen, jammer. Het personeel was wel behulpzaam om onze koffers de trap op te dragen. Er is dus helaas geen lift aanwezig. Alle kamers op de verdieping. Hoge kledingkasten. Kleine badkamer. De bar was ook gesloten. Gelukkig was er vlakbij nog een Bodega open waar we drankjes konden kopen. Een kok moest ‘s avonds uit het dorp komen om voor ons het diner te bereiden. Weinig keuze in het van te voren te bestellen menu. Niets te doen. Goed geslapen op royaal bed. Mooi uitzicht vanaf de kamer. Het eenvoudige ontbijt was voor ons klaar gezet. Zelfbediening dus. Prima voor één nacht. Daarna inpakken en weer verder rijden.

Gereisd met partner in november 2013

• 9Jos25-10-2011

Uitstekend!

Acht dagen vertoefd in dit schitterend gelegen hotel. Wat een rust! Qua ligging, maar ook in die zin dat we soms de enige hotelgasten waren. Dat vonden wij niet erg, alle faciliteiten alleen voor ons tweeen! Personeel is supervriendelijk, doen hun best om het naar je zin te maken. Ook 2x gedineerd in het hotel, heerlijk gegeten. Enig nadeel van het hotel is de ligging t.o.v. de toeristische tips uit ons Anwb-boekje; voor alles zit je toch snel 30-60 minuten in de (huur)auto. Nog een tip voor de wandelliefhebbers: vraag naar de wandelroute nabij het hotel. Die is verrassend mooi en brengt je naar een mooie bergtop.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Manon10-08-2011

Fantastische plek om 100% te relaxen

Prachtig gelegen hotel met mooie ruime kamers en heel goede bedden. Personeel is heel vriendelijk en in het restaurant kan je voortreffelijk eten! Ik kom hier zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Mary-Lou van de Ven27-07-2009

Topper

Jammer dat de spa nog niet klaar was, maar voor de rest 1000% geweldig.

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Hotel La Romana Spa