Vakantiehuis Casa EuroPeCasterstersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• 9Hans en Anja Ramaekers01-08-2015

Aanrader

3 jaar geleden grotwoning en nu voor weekje uitpuffen in het 2 persoons appartement. Voelde als thuiskomen. Gastheer en gastvrouw is niets teveel. Alles kan en niets hoeft, is hun motto. Een uitermate geschikte plek om even te onthaasten.

• 10luykx pascal12-07-2015

een 2de huis voor ons

Europeca is gewoon een 2 de huis waar we graag naartoe gaan en ons heel goed thuis voelen zeker met zo vriendelijke eigenaars Met andere woorden een echte aanrader voor iedereen Peter en Caroline doe zo voort
    Mvg Carine en pascal from belguim

• 10Jos en Lonneke02-07-2015

Je thuis (laten) voelen op vakantie!

La Casita: alles (behalve dan douche en toilet) aanwezig op 12 m2, kleurrijk, prima bedden, de meest bekeken Nederlandstalige zenders, airco, plafondventilator, keukenblokje, kast. Zwembad: groot genoeg voor het trekken van baantjes, schoon, aanlokkelijk, onmisbaar.. Terrein: groot, gezellige zitjes, leuke hondjes.. Peter en Caroline: zorgzaam, makkelijk, bourgondisch, gezellig, behulpzaam, sociaal, goede gesprekspartners.. Gewoon boeken dus! (Als je tenminste nog een vrij plekje kunt vinden..)

• 10Michels14-06-2015

Thuiskomen in Spanje

Het was de eerste keer dat we met ons gezin naar Spanje gingen. Spannend wat je te wachten staat. Door het warme onthaal en de fantastische locatie. Was het voor ons thuiskomen in spanje. Peter en Caroline zijn geweldige mensen. Fam . Michels Milheeze

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Henk Hol22-05-2015

Leuke plek om leuke uitstapjes te maken

Wij zijn bijna twee weken in de studio op Casa EuroPeca geweest. In totaal hebben we bijna 1400 km gereden, uitstapjes gemaakt naar Alicante, Aspe ongeveer 15 km vanaf La Romana, verrassend leuk,Novelda ook in de buurt en El Castell Cadelest,aanrader niet ver van de watervallen van Callosa d'en Sarria.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Niko de la Haye13-04-2015

Mooiste overwinteringsplek

Zo gastvrij, lief voor de hond, nog liever voor ons. Het "5 uurtje" met al onze medecamperaars, zo gezellig! Schatten! Tuurlijk komen wij terug. Nu zowel op de heen- als de terugreis

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Ria Rombouts15-01-2015

Heerlijke plek met zeer goede service

Hadden nog nooit van deze camping gehoord, maar we moesten in de buurtr van Alicante zijn en dan ga je op internet zoeken. Zagen deze camping staan en dachten: "Nu voor 1 of 2 dagen kan dit wel" Is het niets dan zijn we zo weer weg. Maar niets is minder waar. We zijn er een week gebleven. Op 10 jan. moesten we ons elders melden anders hadden we er nu nog gestaan. Kleinschalig, wat erg gezellig is en een service waar je U tegen zegt. Alles kan en wordt gedaan. Niets is Peter en Caroline (de eigenaren) te veel. Nee, dit is zeker een aanrader met een gouden rand. Ik zou zeggen: Ga het proberen !! Veel plezier Duco en Ria uit Zoetermeer gaan hier zeker terugkomen

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Sterre Willems26-10-2014

In een woord geweldig!

In oktober een fantastische week doorgebracht bij Peter en Caroline. Meteen bij aankomst een erg welkome ontvangst met lekker eten. Het weer was heerlijk, het zwembad is mooi en de gastvrouw en gastheer zijn gastvrij en erg vriendelijk. Op 1,5 km, prima bewandelbaar, ligt La Romana. Er zijn genoeg mooie dingen te bezichtigen en de omgeving is prachtig. Een ideale vakantiebestemming voor de avonturier, wandelaar en occasional bergbeklimmer. Het hebben van een auto is wel zeker aan te raden, aangezien alles toch vrij ver uit elkaar ligt.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Familie Herben-Straat07-10-2014

Op en top superlocatie, superbediening, supergrot.

Casa Europeca is een absolute topper. Let in de grotwoning, 't-is ècht een grotwoning, op je hoofd. Daar is het letterlijk "eigen schuld dikke bult". Topservice enzovoorts. Caroline en Peter offeren zelfs hun weinige vrijetijd voor je op voor zover ze dat kunnen doen. Geen vraag is hun te gek om te beantwoorden! Supergezellig!! Ook de Paella bij de buren, de Amerikaanse BBQ èn koffie/thee met amandelcake in de Europeca-kiosk was top.

Gereisd met partner in september 2014

• 9joka20-09-2014

Fantastische plek

mooie grotwoning, van alle gemakken voorzien, ruim en super schoon. In de omgeving veel te zien . Als je erop uit wil trekken is een auto een aanrader. Maar lekker luieren aan het zwembad en genieten van het mooie uitzicht is ook heerlijk. Caroline en Peter zijn zeer klantvriendelijk , behulpzaam en niets is teveel om het naar je zin te maken. In de omgeving veel leuke restaurantjes . Leuke strandjes op ongeveer 40 minuten rijden met de auto.

Gereisd met partner in september 2014

26 tips over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Jolanda Botinga, 08-05-2012

Als je ergens heen wilt kun je Peter en Caroline altijd voor advies vragen zij weten leuke plekjes, je krijgt er ook nog een geweldige route beschrijving bij,

• Lauraine, 27-04-2014

In het voorjaar staat alles zeer mooi in bloei! Badplaatsen in de omgeving. Het is een echte aanrader om eens door de bergen te rijden. Met pasen veel processies in omliggende dorpen en steden.

• Lauraine, 27-04-2014

Week voor pasen zijn overal processies in omliggende dorpjes en steden die het bezoeken waard zijn, badplaatsen op korte rijafstand en ook een ritje door de bergen is een echte aanrader

7 vragen over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Diana Buiting, 12-02-2012

vervoer

Als je wilt vliegen naar Cas EuoPeC wat is dan het dichtstbijzijnd vliegveld om te landen en hoever is het dan rijden (huurauto) naar Cas EuroPeCa.

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Diana en Frans, Het dichtsbijzijnde vliegveld is dat van Alicante en ligt zo'n 40 km bij ons vandaan (ongeveer half uur tot 40 minuten rijden). Voor huurauto tip: www.doyouspain.com Groetjes, Peter en Caroline

• M . Roelofs, 12-02-2012

camperplaats

mijn vraag is of en wanneer de camperplaats er is ,en evt meerder informatie er over.

De uitzending van mijn vertrek kwam goed over,het lijkt mij een mooie plek.

met vriendelijke groet Tien Roelofs

Casa EuroPeca, 13-02-2012

Hallo Tien,

De camperplaatsen zelf zijn al klaar maar we zijn nog druk bezig met het afbouwen van de sanitairruimte, elektriciteit, water en groenvoorziening. We hopen dat half maart hiermee klaar te zijn. Op onze website www.europeca.eu zullen wij hier dan melding van maken. Overigens hebben we nu al 2 campers op het terrein staan die al een kijkje kwamen nemen. Groetjes, Peter en Caroline

• henriette leusink, 12-02-2012

vacantie

hallo peter en caroline net ik vertrek gezien nu is mijn vraag hoe kan ik bij jullie boeken . en waar kan ik de prijzen en zo zien . we zouden graag wat informatie hebben daar wij het wel zien zitten om bij jullie te boeken . bvd groetjes henriette leusink

Dennis, 12-02-2012

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Henriette, Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

Vakantiehuis Casa EuroPeCa info

• Aantal sterrensterstersterster