Vakantiehuis Casa EuroPeCasterstersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• 9Eduard05-04-2016

Dit jaar weer !

Aanrader voor het gezin. Wij waren er in totaal met 7 in aug 2015.. Met kids in de leeftijden van 5 t/m 19 . We hadden dus de grotwoning EN de studio gehuurd oftewel het rijk voor ons alleen ! Heerlijk zwembad, mooie omgeving, en veel uitstapjes of fijne rijafstand ! Wij gaan dus dit jaar(2016) weer een weekje en wellicht nog een lang weekend met 2

Peter, eigenaar, 28-05-2016

Wij willen jullie hartelijk danken voor deze review maar gaan de grotwoning als vakantieverblijf helaas sluiten. Neem gerust contact met ons op, want we hebben voor een groep natuurlijk leuke alternatieven bij vrienden in de buurt. Bij ons is alleen nog de supergezellige studio aan het zwembad voor 1 of 2 personen en het familie- en vriendenpark voor campers beschikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Jeu en Rieky19-11-2015

Heerlijke vakantie

medio oktober hebben we 8 dagen gelogeerd in de studio. Wat is er heerlijker als 's morgens lekker buiten te ontbijten in een heerlijk zonnetje. Peter en Caroline zijn zeer goede gastheren en weten je ook goed te adviseren voor uitstapjes in de omgeving. Kortom een heerlijke tijd gehad.Hopelijk komt aan de onzekerheid over de camperplaats gauw een positief eind.

Caroline en Peter, eigenaar, 23-11-2015

Hoi Rieky en Jeu,

Bedankt voor jullie beoordeling hier op Zoover. Door al deze reacties komen er steeds nieuwe gasten naar EuroPeCa.

2016 is ons 1e lustrumjaar, volg je e-mail en onze site voor speciale aanbiedingen. Tot gauw!

• 10Paul de Klein30-10-2015

Super leuk!

Op camperplaats, was heel gezellig met andere camperaars is helaas nu gesloten tot nader bericht. Peter en Caroline doen het goed, ga zo door !!! Peter heeft lekker pizza voor ons gebakken en we zijn samen naar de Bodega geweest, ( uitleg hoe het proces verloopt van het wijn maken)

Caroline en Peter, eigenaar, 23-11-2015

Jippie Rosalie en Paul, we gaan weer open! Op 1 december (2015) ontvangen we jullie weer met heel erg veel plezier. Tot volgende keer!

• 10John & Gaby15-10-2015

Paradijsje

3 fantastische dagen gehad bij Peter en Caroline deze werden echter afgebroken door een overijverige ambtenaar. Peter dank je voor de enorme gastvrijheid en hopelijk is de papierwinkel binnenkort verleden tijd. Heel graag tot ziens!! Lieve groeten John & Gaby

Peter en Caroline, eigenaar, 25-10-2015

Hallo Gaby en John en alle lezers,

Ook wij hebben genoten van jullie komst naar EuroPeCa en hopen dat het de volgende keer wat langer mag zijn.

Leuk hé om in oktober / november te komen en de wijnproductie (2.500.000 liter!) in onze bodega te kunnen volgen. Nog aardiger is om de volgende keer ook wat ervan te proeven. Gaan we doen hoor!

Fijne reis en heel graag tot ziens

• 8Leendert01-10-2015

Keurig

Caroline en Peter zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om je "thuis" te voelen. De Paella van Caroline is een aanrader!

De Casita, ons verblijf met prima bedden, eigen tuintje en zwembad voor de deur.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Hillie en Hans27-09-2015

Super ervaring.

Ondanks de "tijdelijke" beperkingen op de camperplaats hebben wij 3 dagen genoten van de rust en het prettige contact met Peter. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel van Peter en Caroline. Wij komen zeker weer een keer terug.

Caroline en Peter, eigenaar, 04-10-2015

Hallo Hille en Hans,

Gelukkig dat jullie het ondanks de beperkingen op onze camperplaats naar de zin hebben gehad. Volgende keer kunnen jullie genieten van alle faciliteiten en diensten! Zie onze website

Gereisd met partner in september 2015

• 10Dick en Femmie Walet23-09-2015

Het was voor de derde keer fantastisch

Wat ons aanspreekt zijn Caroline en Peter, fantastische mensen met een hart van goud, hebben ( bijna) alles voor hun gasten over. De kwaliteit prijsverhoging kan niet beter.

Caroline en Peter, eigenaar, 04-10-2015

Hallo Drontense familie,

Ook wij hebben weer genoten van jullie aanwezigheid. Bedankt voor jullie aanwezigheid en jullie reactie hier op Zoover en heel graag tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10René en Marie-José24-08-2015

Doen we nog een keer!

Zeer geschikt voor campers op doorreis. Ruime plekken op vlakke ondergrond. Eigen watervoorziening. Mooie ligging.
    Het voornaamste was toch wel het gevoel dat je welkom was. Peter en Caroline gaven ons meteen het gevoel thuis te zijn. We waren op doorreis naar het noorden en kwamen met de camper op maandag 3 augustus 2015 aan bij EuroPeCa. Ondanks het strakke reisschema hoefde Peter niet al te veel moeite te doen om ons tot woensdag 5 augustus 2015 te laten blijven. Dit ging weliswaar ten koste van een rustdag in Barcelona, maar achteraf gezien hebben we daar totaal geen spijt van. We gaan zeker een keer terug, maar dan in ieder geval langer dan 2 dagen. Peter en Caroline, bedankt voor de gastvrijheid en toch dat beetje thuis (Limburg) gevoel, hahaha. We spreken elkaar!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Jacqueline, Henri en Anouk Engelen07-08-2015

Top, gezellig, mooi, super verzorgd.

Het was voor ons de eerste keer dat we verbleven bij Casa EuroPeCa, het ontvangst was als thuis komen bij goede vrienden. Spontaan en gezellig. Niks is de gastgevers Peter en Caroline teveel voor hun gasten. Hun kennis van de omgeving en bezienswaardigheden is enorm. Ze zijn een bindende factor voor hun gasten en weten dan ook iedereen met mekaar te verbinden op hun gezellig terras. Wij verbleven in de grotwoning welke van alle gemakken voorzien is en een unieke uitstraling heeft. De badkamer is een pareltje. De enorme rust die heerst op dit vakantie paradijs maakt dat je echt vakantie hebt. Op korte afstand liggen diverse leuke kleine dorpjes met goede eetgelegenheden en bezienswaardigheden. Grotere steden zijn met de auto binnen een half uur tot drie kwartier bereikbaar. Limburgse gezelligheid en bourgondische sfeer gebracht door twee enthousiaste gastgevers met gevoel voor top service. Echt een plek waar je mede hierdoor nieuwe vrienden maakt, al is het maar voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Van Troye Marianne03-08-2015

zalige vakantieplek

We hebben 2weken in de grotwoning verbleven en hebben er een fantastische vakantie beleefd. De eigenaars zijn supervriendelijke en warme mensen die steeds voor iedereen klaarstaan met tips. De grotwoning is heerlijk koel en voorzien van alle comfort. De omgeving is prachtig. Mooie stadjes op zo'n 20km van La Romana. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

26 tips over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Jolanda Botinga, 08-05-2012

Als je ergens heen wilt kun je Peter en Caroline altijd voor advies vragen zij weten leuke plekjes, je krijgt er ook nog een geweldige route beschrijving bij,

• Lauraine, 27-04-2014

In het voorjaar staat alles zeer mooi in bloei! Badplaatsen in de omgeving. Het is een echte aanrader om eens door de bergen te rijden. Met pasen veel processies in omliggende dorpen en steden.

• Lauraine, 27-04-2014

Week voor pasen zijn overal processies in omliggende dorpjes en steden die het bezoeken waard zijn, badplaatsen op korte rijafstand en ook een ritje door de bergen is een echte aanrader

7 vragen over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Diana Buiting, 12-02-2012

vervoer

Als je wilt vliegen naar Cas EuoPeC wat is dan het dichtstbijzijnd vliegveld om te landen en hoever is het dan rijden (huurauto) naar Cas EuroPeCa.

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Diana en Frans, Het dichtsbijzijnde vliegveld is dat van Alicante en ligt zo'n 40 km bij ons vandaan (ongeveer half uur tot 40 minuten rijden). Voor huurauto tip: www.doyouspain.com Groetjes, Peter en Caroline

• M . Roelofs, 12-02-2012

camperplaats

mijn vraag is of en wanneer de camperplaats er is ,en evt meerder informatie er over.

De uitzending van mijn vertrek kwam goed over,het lijkt mij een mooie plek.

met vriendelijke groet Tien Roelofs

Casa EuroPeca, 13-02-2012

Hallo Tien,

De camperplaatsen zelf zijn al klaar maar we zijn nog druk bezig met het afbouwen van de sanitairruimte, elektriciteit, water en groenvoorziening. We hopen dat half maart hiermee klaar te zijn. Op onze website www.europeca.eu zullen wij hier dan melding van maken. Overigens hebben we nu al 2 campers op het terrein staan die al een kijkje kwamen nemen. Groetjes, Peter en Caroline

• henriette leusink, 12-02-2012

vacantie

hallo peter en caroline net ik vertrek gezien nu is mijn vraag hoe kan ik bij jullie boeken . en waar kan ik de prijzen en zo zien . we zouden graag wat informatie hebben daar wij het wel zien zitten om bij jullie te boeken . bvd groetjes henriette leusink

Dennis, 12-02-2012

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Henriette, Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

Vakantiehuis Casa EuroPeCa info

• Aantal sterrensterstersterster