Vakantiehuis Casa EuroPeCasterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• 10Marcel van Dam vandamskirschenhof02-03-2017

Hier word je vrolijk van ruimte en gastvrij

Wij hebben weer een heerlijke tijd hier doorgebracht en genoten van het geweldig uitzicht prima gewandelen en gefietst kortom een leuk verblijf met de camper op deze svr plek.een echte aanrader voor de winterperiode en het leukste is dat je je gelijk thuis voelt en elk jaar terug gaat .Peter en Caroline zijn supper aardig en doen er alles aan om het naar het zin te maken er is op loopafstand genoeg te doen ook de dieren vonden wij een verrijking beste mensen ga zo door groetjes uit Berlijn.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Gerard en Lucie15-09-2016

Met één woord geweldig!

Zelden zo'n geweldige locatie meegemaakt Peter en Carolien doen alles om de gasten het naar hun zin te maken. Zelf een eindcijfer 10 is nog te laag. Wij komen zeker terug, bedankt voor de geweldige vakantie dankzij jullie is het een groot succes geworden.

Groetjes, Gerard en Lucie.

• 9karin clermons01-09-2016

Gastvrij, "t is thuikomen"

Peter en Carolien hebben een heerlijke plek in een mooie omgeving georeerd voor hun gasten. We waren er voor de 2 de keer en het voelde als vanouds: welkom, rust, heerlijk zwembad en lekker eten in de directe omgeving. Kortom....we gaan zeker nog terug... Misschien komend jaar???

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9lisette marcelis07-07-2016

Rustgevend, gastvrijheid, gezellig samenzijn

Het geheel is gewoonweg goed ! Peter en Caroline zijn fantastische mensen . Doen het mogelijke voor je. Heerlijk zwembad, goed vertier ! , en rustgevend. Altijd mooi weer ! Succes verzekerd !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 9piet van der lugt05-07-2016

en geweldige stek

Als je daar bent kom je in en warm bad terecht Peter en Caroline zijn zulke lieve mensen daar ga je gewoon weer naar terug

Gereisd met partner in juni 2016

• 9pieter ploeger05-07-2016

geweldig

alles is goed gezellig gemoedelijk vrolijk elke morgen broodjes

• 10J.W. Pogge04-07-2016

Nog géén betere plek gevonden, wel gezocht.

De warmte en gezelligheid die Peter en Caroline uitstralen. Er ontstaat een spontane saamhorigheid en vriendschap tussen de meeste camperaars. Er HOEFT niks en er MOET niks, maar bijna alles KAN.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10Gerrit Sleegers04-07-2016

Hier kom je tot rust van de weereldse hektiek.

Prachtige plaats om tot rust te komen, wandelen in de bergen doet een mens goed. Genieten van de gastvrijheid van Caroline en Peter. Beter gezegd je wordt er verwend.

• 10Albert Kramer10-05-2016

We kwamen voor 1 week en bleven er 4. Peter en Caroline zijn erg gastvrij en creëren een uitstekende vriendschappelijke sfeer op de minicamping. De omgeving heeft veel te bieden: wandelingen door kloven en over heuvels, een bijzondere kerk in Novelda en - wat verder weg - de stadjes Alicante en Elche. Het dorp La Romana is op loopafstand en heeft diverse restaurantjes waaronder een Engelse pub waar we regelmatig gingen eten.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Annemie07-05-2016

Limburgse gastvrijheid in Spanje

Alles heel goed in orde ,geen klachten ,heerlijk thuiskomen in Spanje ,Peter en Caroline schatten van mensen . Die hier wat te zeuren heeft moet een hotel boeken ,komen graag terug .

Gereisd met partner in december 2015

26 tips over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Jolanda Botinga, 08-05-2012

Als je ergens heen wilt kun je Peter en Caroline altijd voor advies vragen zij weten leuke plekjes, je krijgt er ook nog een geweldige route beschrijving bij,

• Lauraine, 27-04-2014

In het voorjaar staat alles zeer mooi in bloei! Badplaatsen in de omgeving. Het is een echte aanrader om eens door de bergen te rijden. Met pasen veel processies in omliggende dorpen en steden.

• Lauraine, 27-04-2014

Week voor pasen zijn overal processies in omliggende dorpjes en steden die het bezoeken waard zijn, badplaatsen op korte rijafstand en ook een ritje door de bergen is een echte aanrader

7 vragen over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Diana Buiting, 12-02-2012

vervoer

Als je wilt vliegen naar Cas EuoPeC wat is dan het dichtstbijzijnd vliegveld om te landen en hoever is het dan rijden (huurauto) naar Cas EuroPeCa.

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Diana en Frans, Het dichtsbijzijnde vliegveld is dat van Alicante en ligt zo'n 40 km bij ons vandaan (ongeveer half uur tot 40 minuten rijden). Voor huurauto tip: www.doyouspain.com Groetjes, Peter en Caroline

• M . Roelofs, 12-02-2012

camperplaats

mijn vraag is of en wanneer de camperplaats er is ,en evt meerder informatie er over.

De uitzending van mijn vertrek kwam goed over,het lijkt mij een mooie plek.

met vriendelijke groet Tien Roelofs

Casa EuroPeca, 13-02-2012

Hallo Tien,

De camperplaatsen zelf zijn al klaar maar we zijn nog druk bezig met het afbouwen van de sanitairruimte, elektriciteit, water en groenvoorziening. We hopen dat half maart hiermee klaar te zijn. Op onze website www.europeca.eu zullen wij hier dan melding van maken. Overigens hebben we nu al 2 campers op het terrein staan die al een kijkje kwamen nemen. Groetjes, Peter en Caroline

• henriette leusink, 12-02-2012

vacantie

hallo peter en caroline net ik vertrek gezien nu is mijn vraag hoe kan ik bij jullie boeken . en waar kan ik de prijzen en zo zien . we zouden graag wat informatie hebben daar wij het wel zien zitten om bij jullie te boeken . bvd groetjes henriette leusink

Dennis, 12-02-2012

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Henriette, Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

Vakantiehuis Casa EuroPeCa info

• Aantal sterrensterstersterster