7 vragen over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Diana Buiting, 12-02-2012

vervoer

Als je wilt vliegen naar Cas EuoPeC wat is dan het dichtstbijzijnd vliegveld om te landen en hoever is het dan rijden (huurauto) naar Cas EuroPeCa.

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Diana en Frans, Het dichtsbijzijnde vliegveld is dat van Alicante en ligt zo'n 40 km bij ons vandaan (ongeveer half uur tot 40 minuten rijden). Voor huurauto tip: www.doyouspain.com Groetjes, Peter en Caroline

• M . Roelofs, 12-02-2012

camperplaats

mijn vraag is of en wanneer de camperplaats er is ,en evt meerder informatie er over.

De uitzending van mijn vertrek kwam goed over,het lijkt mij een mooie plek.

met vriendelijke groet Tien Roelofs

Casa EuroPeca, 13-02-2012

Hallo Tien,

De camperplaatsen zelf zijn al klaar maar we zijn nog druk bezig met het afbouwen van de sanitairruimte, elektriciteit, water en groenvoorziening. We hopen dat half maart hiermee klaar te zijn. Op onze website www.europeca.eu zullen wij hier dan melding van maken. Overigens hebben we nu al 2 campers op het terrein staan die al een kijkje kwamen nemen. Groetjes, Peter en Caroline

• henriette leusink, 12-02-2012

vacantie

hallo peter en caroline net ik vertrek gezien nu is mijn vraag hoe kan ik bij jullie boeken . en waar kan ik de prijzen en zo zien . we zouden graag wat informatie hebben daar wij het wel zien zitten om bij jullie te boeken . bvd groetjes henriette leusink

Dennis, 12-02-2012

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Henriette, Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

• geert en hanny schippers, 12-02-2012

boeking

Hallo familie

Heb jullie programma gekeken van ik vertrek. Graag zouden wij bij jullie een keer komen logeren, helaas hebben wij onze vakantie van 2012 al geregeld maar voor 2013 in de maanden mei/juni zouden wij heel graag gebruik willen maken van jullie prachtige stulpje. Waar kan ik de prijzen vinden en op welke site kan ik eventuweel boeken.

vr.gr. uit het koude nederland

geert en hanny

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Geert en Hannie, We zouden het heel leuk vinden jullie hier in La Romana te mogen verwelkomen. Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

• maria de bie, 12-02-2012

e-mail adres

Dag Peter en Caroline, Op welk adres kan ik jullie privé bereiken (zonder dat het op de site komt te staan)? Met vr. groet,

Casa Europeca, 12-02-2012

ons e-mail adres is [email protected], ons adres Bario cuevas San Anton 20 03669 La Romana Alicante Spanje. De routebeschrijving volgt zo snel mogelijk op onze site www.europeca.eu

• Jose van der Pol, 11-02-2012

hoe te boeken?

Goede avond,

Net jullie programma gezien van "Ik vertrek" wat een mooie locatie en gezellige woning hebben jullie, knap wat jullie daar zijn begonnen, ziet er prachtig uit! Nu ben ik aan het kijken of wij dit kunnen boeken, maar dat lukt niet erg, is het zo dat jullie alleen aan kennissen en bekenden verhuren of ook aan vreemden? Wij hebben namelijk wel interesse om te boeken bij jullie en de voorkeur gaat dan uit naar de Cuave.

Casa EuroPeCa, 11-02-2012

Hallo Jose,

Als je ons een e-mail zou willen sturen met de datum dat je eventueel wilt komen, kunnen we je hierop antwoord geven. Door de uitzending van ik vertrek loopt het hier nu storm met de boekingen en we hebben een wie-het-eerst-komt, die het eerst-boekt beleid! Groetjes, Caroline en Peter

Peter, 12-02-2012

Onze grotwoning is voor een gezelschap, de kamers boven voor familie, vrienden en kennissen, maar dat laatste ben je al gauw van ons hoor haha

• Peter, 02-08-2011

grote onbekende

Wie kent Antonio uit Spanje die ons een prachtige beoordeling gaf van maar liefst 3 punten? Helaas hebben we hem nooit mogen begroeten (open vanaf 15 juli 2011), toch bedankt

Pytsje, 11-02-2012

Hallo, we hebben het programma Ik Vertrek gezien en waren zeer onder de indruk van u. Lieve mensen uit Maastricht! We hopen dat het jullie goed gaat. Heel veel succes! met vriendelijke groet, Petra