Vakantiehuis Casa EuroPeCasterstersterster

80 reviews over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• 2019
    8Daphne20-09-2019

Heerlijk.

We hebben 5 nachten geslapen in de grotwoning. Keurig schoon, alles was aanwezig, zelfs heerlijke verse eitjes van de tevreden kippetjes. Dank voor de gastvrijheid!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ingrid en Hartmut18-04-2019

Een plek om je thuis te voelen, alles wat je nodig hebt is aanwezig... en nog veel meer! Natuur om te wandelen, mooi uitzicht vanaf de camper, zwembad om af te koelen🙂, water nemen, lozen, elektriciteit, wasmachine en droogmolen. Gelukkige kippen en de gasten zijn blij met hun lekkere eitjes! Broodjes service. Eenmaal in de week koken Caroline en Peter voor hun gasten...de paella is heerlijk! Met andere camperaars gezellig tijdens het happy hour samen zitten en ervaringen delen en vooral lachen! Hier ontstaan vriendschappen...misschien voor het leven 😉 Wij vertrokken zoals gepland na 1 week verblijf... maar dezelfde dag verschenen we weer terug bij EuroPeCa en werden ( gelukkig) van iedereen weer hartelijk verwelkomt... ook van Peter🙃 7 nachten werden er 16 😉👍... Caroline en Peter afscheid nemen van jullie is niet gemakkelijk. Hartelijk dank voor jullie hartelijke gastvrijheid!

Gereisd met partner in april 2019

• 9peter&joske12-04-2019

fantastisch

aangenaam verblijf,famiale sfeer

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Andre Vos24-01-2019

Voor herhaling vatbaar. Groter verblijf is mogelij

Geweldig rustige plek, gastvrije mensen. Klein maar knus huisje met een mooi zwembad voor de deur. We hebben er een geweldige tijd gehad in januari 2019.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Nathan van Dongen18-01-2019

Dikke 10 hoor

Je kunt echt het moment nemen om even te ontspannen, een babbel hier en daar met gasten. Echt leuk. Allerhartelijkst ontvangen. We gaan terug,

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Ronald en Marijke04-01-2019

Geweldig verblijf en komen zeker terug!

De ontvangst is zoals gewoonlijk zeer hartelijk, zijn ook als camperaars hier geweest en alles was tip top geregeld. We hebben hier de feestdagen doorgebracht in de studio. De eigenaars Peter en Caroline hadden een heel programma georganiseerd tijdens de feestdagen. Kortom een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Gonzo03-09-2018

Top locatie, van geweldige mensen.

TOP. Top locatie, Top grotwoning ( cueva rambla) , Top gastheer/gastvrouw. Heerlijk gezwommen, genoten, verwend. Tevens genoten van de kippen en de schapen. In een wordt TOP. Komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10jan03-07-2017

beter kan niet

Ga op vakantie naar Peter en Caroline. Als je aankomt en als je weggaat weet je niet wat je is overkomen. Gastvrijheid voorop. Niets is te veel voor hen. Iedereen die hier is geweest komt terug.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Nico en Jolanda20-06-2017

Wij hebben de studio gehuurd voor 2 dagen.

De studio was van alles voorzien. De gastvrijheid van Peter en Caroline was geweldig. We werden verwelkomd met Sangria en een hapje en niks was teveel. Mee naar de supermarkt, restaurant s'avonds laat voor ons geregeld, verse eitjes van de kippen. Het kon niet op. Het zwembad en de rust van het platteland als je op je eigen terras zat met het mooie uitzicht was heerlijk. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jan-Willem en Anita Wisse10-06-2017

Het was een supergezellige tijd die we hadden.

Mensen moeten beslist weten dat ze daar het gevoel krijgen van een warme douche. Alles was gezellig, er was: wifi, zwembad, doucheruimte, toilet, gezellige staanplaats voor de camper, stroom, water, lozen grijs water en toilet, buitenkroeg. Naast de fantastische voorzieningen, was Peter altijd in voor een praatje en deed hij alle moeite om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. 's Morgens vers broodje en regelmatig eitjes van eigen klppen.

Bedankt voor een fijne tijd namens Jan-Willem en Anita Wisse

Gereisd met partner in mei 2017

26 tips over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Jolanda Botinga, 08-05-2012

Als je ergens heen wilt kun je Peter en Caroline altijd voor advies vragen zij weten leuke plekjes, je krijgt er ook nog een geweldige route beschrijving bij,

• Lauraine, 27-04-2014

In het voorjaar staat alles zeer mooi in bloei! Badplaatsen in de omgeving. Het is een echte aanrader om eens door de bergen te rijden. Met pasen veel processies in omliggende dorpen en steden.

• Lauraine, 27-04-2014

Week voor pasen zijn overal processies in omliggende dorpjes en steden die het bezoeken waard zijn, badplaatsen op korte rijafstand en ook een ritje door de bergen is een echte aanrader

7 vragen over Vakantiehuis Casa EuroPeCa

• Diana Buiting, 12-02-2012

vervoer

Als je wilt vliegen naar Cas EuoPeC wat is dan het dichtstbijzijnd vliegveld om te landen en hoever is het dan rijden (huurauto) naar Cas EuroPeCa.

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Diana en Frans, Het dichtsbijzijnde vliegveld is dat van Alicante en ligt zo'n 40 km bij ons vandaan (ongeveer half uur tot 40 minuten rijden). Voor huurauto tip: www.doyouspain.com Groetjes, Peter en Caroline

• M . Roelofs, 12-02-2012

camperplaats

mijn vraag is of en wanneer de camperplaats er is ,en evt meerder informatie er over.

De uitzending van mijn vertrek kwam goed over,het lijkt mij een mooie plek.

met vriendelijke groet Tien Roelofs

Casa EuroPeca, 13-02-2012

Hallo Tien,

De camperplaatsen zelf zijn al klaar maar we zijn nog druk bezig met het afbouwen van de sanitairruimte, elektriciteit, water en groenvoorziening. We hopen dat half maart hiermee klaar te zijn. Op onze website www.europeca.eu zullen wij hier dan melding van maken. Overigens hebben we nu al 2 campers op het terrein staan die al een kijkje kwamen nemen. Groetjes, Peter en Caroline

• henriette leusink, 12-02-2012

vacantie

hallo peter en caroline net ik vertrek gezien nu is mijn vraag hoe kan ik bij jullie boeken . en waar kan ik de prijzen en zo zien . we zouden graag wat informatie hebben daar wij het wel zien zitten om bij jullie te boeken . bvd groetjes henriette leusink

Dennis, 12-02-2012

Casa EuroPeCa, 13-02-2012

Hallo Henriette, Op onze website: www.europeca.eu kun je bij prijzen en reserveren in de agenda kijken voor beschikbaarheid van het vakantiehuis en de logeerkamers. Witte plekken in de agenda betekent dat die periode nog niet geboekt is. Middels een e-mail naar [email protected] kun je een reservering doorgeven en natuurlijk eventuele vragen stellen. Groetjes, Peter en Caroline

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4