We hebben een aantal aanbieders voor La Romana voor je op een rij gezet:

Reviews over La Romana

Fantastische plek

Ria Rombouts
    15-1-2015

Goede plek vooral voor camperaars. Voor kinderen is het niet echt een aanraden. Je kunt er wel wandelen en fietsen in de buurt. Het dorpje La Romana stelt niet echt veel voor. Een paar restaurantjes en barretjes. Verder 2 (kleine) supermarkten apotheek , bakkertje en dan heb je het wel gehad.

Gereisd Met partner in januari 2015

Leuk dorpje goede uitvals basis voor dagtrips

L schoonwater
    2-9-2013

Diverse mogelijk heden Lekker luieren in bergomgeving Fietsen of wandelen Toeren door de dorpjes met bezoek van div wijn cooperaties golfen zwemmen Grotere toeristen steden snel bereikbaar en vlakbij vliegveld zonder overlast hiervan Zeer zeker de moeite

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Geweldig!

John en Miranda
    27-7-2013

Voor ons was het een try out, maar hadden al snel spijt dat we maar 10 dagen hadden geboekt. Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Europeca bij Caroline & Peter. Niets was ze te veel! Wij hebben de logeerkamer en grotwoning gehad. De grotwoning in het bijzonder is fantastisch: het is groot met inloopdouche, complete keuken, wasmachine en sataliet tv met Nederlandse zenders! En alles is heel erg schoon! De ligging is heerlijk rustig, waardoor je lekker kunt bij tanken, maar men kan ook leuke uitstapjes maken in de omgeving (huurauto is wel aan te bevelen). Ook de campeerplaatsen zijn groots en ruim opgezet! Dus.... tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in juli 2013

Tussen de spanjaarden

Bart
    16-9-2012

Maar een half uurtje rijden uit de kust. Hier zul je niet veel toeristen tegen komen, maar zit je tussen de vriendelijke Spanjaarden in. Genoeg restaurantjes maar verder niet heel veel te beleven. Supermarkt met een vriendelijke eigenaar. De stad Elche is mooi met alle palmbomen. Hier kunnen de dames goed shoppen. Alicante is 's avonds gezellig druk, leuk sfeertje. En dan weer terug naar de rust in La Romana.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012
La Romana scoort een 9,8 uit 10, op basis van 15 reviews