Appartement Residence Bougainville

Appartement
Appartement Residence Bougainville
9,7

216 reviews over Appartement Residence Bougainville in het Nederlands

Schoon, gastvrij, behulpzaam, relaxed, faire prijs

Yvonne & Frank
19-6-2018

Schoon en compleet app: van afwasmiddel t/m pleisters, kruiden t/m keukenrol.

Karla en Harry maken t helemaal naar je zin: info over van alles; geschiedenis/flora/restaurants/kaarten te leen enz.. En alles vrijblijvend: 'n praatje "vergadering" in namiddag is gezellig , geen praatjes ook goed. Alleen douche wat klein, maar voor ons geen bezwaar

Erg fijn!

S&J
10-6-2018

Een mooie en relaxte vakantie gehad bij Residence Bougainville! Bij Karla en Harry kan je voor alles terecht en geven goede tips om de omgeving te verkennen. Kortom we hebben volop genoten, bedankt! Een waxinegroet uit Holland.

Toppunt van gastvrijheid

Henk en Renee van Gurp
13-5-2018

Dat het aan het appartement aan niets ontbreekt en dat Harry en Karla zeer gastvrij zijn die met veel passie en liefde het hun gasten naar de zin maken.

Mooie appartementen

Gerard den Hartog
10-5-2018

Een mooi appatement en zeer vriendelijke verhuurders waar niets te veel is.

Fantastisch, super, geweldige eigenaren.

Cor en Helena Vermeer
23-4-2018

Alles is super. Mooi, schoon appartement. Mooie stranden. Mooie omgeving om te wandelen en van de mooie flora te genieten in de spaanse bergen.

We komen zekers terug. Bedankt Karla en Harry.

Heerlijke plek om plezier te hebben en tot rust te

Hans Bonnema
20-4-2018

Met partner en vrienden weer een onvergetelijke week bij Harry en Karla doorgebracht. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Voor informatie betreffende de omgeving kun je bij Harry en Karla terecht. Fijne plek met lieve eigenaren!!

Mooie, schone plek met lieve eigenaars!

Caroline Visdinga
20-4-2018

Geweldig kleinschalig 3 appartementen met zwembad eb bloem rijke groot terras en tuin . Alles is in het appartement aanwezig en heel schoon en netjes. Goede bedden. Harry en Karla ( Nederlandse eigenaars) zijn heel lief, behulpzaam en weten veel van de streek en mooie plekjes om te bezichtigen, stranden of te wandelen. Dit was onze tweede keer en volgend jaar gaan wij weer maar dan wat langer . Het is zeker een aanrader!

Jos en Jules
20-3-2018

3 x rustig gelegen 2-persoons appartementen, volledig en comfortabel ingericht, met zwembad en ruim terras.

Voor herhaling vatbaar

Marge
12-3-2018

Geweldig appartement van alle gemakken voorzien in een rustige woonwijk. Fijn terras in de (ochtend) zon. Verder waren er de eerste levensbehoeften aanwezig zodat niet meteen de supermercado bezocht hoeft te worden. En, last but not least, een geweldige gastheer en gastvrouw! Toppie

Zeker een aanrader.

Annie en Max van Kleef
22-11-2017

Zeer goede en vriendelijke ontvangst. Het appartement is knus en schoon. Zeer goed voorzien en verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Bougainville in La Nucia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Bougainville scoort een 9.65 uit 10 op basis van 217 reviews.