Appartement Residence Bougainville

224 reviews over Appartement Residence Bougainville in het Nederlands

Genieten!

Bart en Nicole Bouwens
9-9-2018

Fijn en schoon appartement bij lieve mensen. Mooie locatie, auto nodig.

Genoten van het mooie weer en heerlijke omgeving.

Top verblijf

Bart en Jeannette
1-8-2018

Fantastische vakantie gehad in een heerlijke onderkomen in een prachtige omgeving. Het appartement was zeer compleet, schoon en van alle gemakken voorzien.

Harry en Karla zijn een hele fijne en prettige gastheer en gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie vakantie, fantastisch!!!

Gerrit en Betsie Bunt
30-7-2018

We zijn heel hartelijk ontvangen in een prachtige omgeving en een mooi schoon appartement, waarin alles aanwezig is wat je nodig hebt voor een prettig verblijf. Harry en Karla zijn zeer gastvrij en betrokken om er een fijne tijd van te maken, en geven je advies en tips over allerlei activiteiten en mooie plekjes. Wij zijn zeer tevreden en is voor herhaling vatbaar, en zien terug op een mooie vakantie. Bedankt Harry en Karla

Héérlijk verblijf

Patricia
10-7-2018

Ik was hier in juni/juli voor 19 dagen ivm vrijwwerk, laatste 5 dagen vakantie met partner

ik werd zo hartelijk ontvangen en voelde mij meteen op mijn gemak en thuis

ik kon alles aan Harry en Karla vragen, niks was ze teveel

echt alles aanwezig in het appartement!!!

Fijne, gemoedelijke sfeer

Bedankt Harry en Karla

Geweldig!

Diana & Bo
9-7-2018

Voor de 2e keer geweest! alles is geweldig van de ontvangst tot aan het vertrek. Super knusse, gezellige en schone appartementen waar niets aan ontbreekt. Harry en Karla geven je het gevoel van thuiskomen! ❤️

Weer heerlijk genoten in Residence Bougainville!

Mieke en Ton
3-7-2018

Nu voor de 3de keer hier geweest. Niet alleen het verblijf is schitterend maar ook de omgeving. Met behulp van Karla en Harry ontdekken we steeds weer nieuwe, mooie, interessante plekjes in de omgeving .

Voor heel veel herhalingen gemaakt.

Gitta
2-7-2018

Heel erg goed: de hygiëne van de appartementen TOP!!!

Volgend jaar weer

Joop
2-7-2018

Heel goed verzorgde en goed uitgeruste accommodatie met heel fijn zwembad. Karla en Harry zijn altijd bereid om te helpen en hebben veel voorstellen om de dagen door te brengen. Ze weten veel van de omgeving en kennen de mooiste plekjes. Ook info over winkels ,wijn en restaurants is ruimschoots aanwezig. We komen zeker terug.

Schoon, gastvrij, behulpzaam, relaxed, faire prijs

Yvonne & Frank
19-6-2018

Schoon en compleet app: van afwasmiddel t/m pleisters, kruiden t/m keukenrol.

Karla en Harry maken t helemaal naar je zin: info over van alles; geschiedenis/flora/restaurants/kaarten te leen enz.. En alles vrijblijvend: 'n praatje "vergadering" in namiddag is gezellig , geen praatjes ook goed. Alleen douche wat klein, maar voor ons geen bezwaar

Erg fijn!

S&J
10-6-2018

Een mooie en relaxte vakantie gehad bij Residence Bougainville! Bij Karla en Harry kan je voor alles terecht en geven goede tips om de omgeving te verkennen. Kortom we hebben volop genoten, bedankt! Een waxinegroet uit Holland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Bougainville in La Nucia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.