Villa Oudaen

Meer villa info

7 reviews over Villa Oudaen

• 9Winny en Johan21-07-2016

Nog steeds een aanrader😊

Mooie villa met een gezellige inrichting in een rustige wijk. In het huis is alles wat je nodig hebt aanwezig. Het zwembad is heerlijk en er is nu zelfs een buitendouche. Voldoende supermarkten en restaurants in de nabije omgeving en met Benidorm op een steenworp afstand kun je als je er behoefte aan hebt de drukte opzoeken. Maar ook de omliggende dorpjes zoals Guadalest zijn de moeite van een bezoekje waard.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7GJagerman25-09-2015

Aardige ligging, maar lopend te ver van alles.

Behalve dat we lek geprikt werden door de tijgermug en veel vliegen, was de Villa in orde met alles erop en eraan,maar in Sept is geen doen plus je moet een auto hebben want de Villa is ver weg van een strand en dat viel tegen.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Winny Filippo06-07-2014

Een aanrader!

Villa Oudaen ligt in een rustige urbanisatie. Maar wil je de drukte opzoeken, dan is er genoeg te doen in de nabije omgeving. Wij hebben de drukte slechts twee keer opgezocht. Met een heerlijk zwembad in de prachtig aangelegde tuin en een huis dat van alle gemakken is voorzien, was er voor ons geen noodzaak de villa meer dan strikt noodzakelijk te verlaten! Villa Oudaen was voor ons niet een vakantiehuis, maar een vakantiethuis.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Danielle Bakker30-07-2011

Heerlijk compleet huis van alle gemakken voorzien!

Het huis is echt super compleet, alle denkbare appararaten zijn er. Heerlijk zwembad in een mooie tuin. het huis is zeer overzichtelijk en overal airco. Ook de bedden wat wij heel belangrijk vinden sliepen heerlijk. Alle handdoeken (ook badlakens) zijn voorhanden en er kan gewassen worden (en ook in de droger). Kortom fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Tineke, Fred, Elise en Ben05-08-2010

Een heerlijk huis!!!

De allereerste verrassing was al het straatje waar "Villa Oudaen"aan is gelegen. De tweede verrassing was het huis zelf en de prachtige tuin. We beschikten over maximale privacy in de tuin en bij het zwembad. Voor de kleintjes was er (op verzoek) een box en speelgoed aanwezig. Bovendien mochten we de Wii ook gebruiken. Verder is echt alles in het huis aanwezig. Ruim voldoende handdoeken en badlakens. Heerlijke bedden en prima douches. Kortom we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Jans, Soraya & Yvette13-07-2009

Paradijsje

Toen we aankwamen waren we zwaar onder de indruk. Een supergezellige tuin met allemaal verschillende gezellige zitplekjes,(in of uit de zon) en veel ruimte. Ook binnen was het prima vertoeven. Alles was gezellig en compleet ingericht. Schitterend ( rookvrij) huis, in het meer rustige gedeelte van La Nucia, maar als je drukte wil kun je dat altijd opzoeken in bijvoorbeeld Albir of het zeer toeristische en dus drukke Benidorm. Het eerste wat ons opviel was de charme van het straatje waar Villa Oudaen aan gelegen is. Gastheer (Wim) en gastvrouw (Tea) doen er alles aan het je naar de zin te maken. Zo hadden zij er ook voor gezorgd dat bij aankomst bloemen, taart en een gevulde koelkast op ons stonden te wachten, heerlijk als je na een lange autorit aankomt en je niet meteen boodschappen hoeft te doen! Het huis zelf is van alle ( elektrische) gemakken voorzien met uitstekende bedden. Een wasmachine & een droger maken dat je aan linnengoed niets hoeft mee te nemen, overigens

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8A.Termond27-02-2009

Voor herhaling vatbaar. Toppertje

Een prima villa op een mooie plek.Alles is aanwezig en we hoefden niets mee te nemen. Vervoer is wel noodzakelijk.Benidorm en Albir (stranden)vlakbij aanwezig. Heerlijk zwembad

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Villa Oudaen info