Appartement La Nucia App. D

3 reviews over Appartement La Nucia App. D in het Nederlands

Gewoon heel snel boeken!

Rob & Corry
28-10-2017

Beter dan dit kun je het in La Nucia echt niet krijgen! Heerlijk appartement met alle goede zorg van Harry en Karla.

Oude reviews (archief)

Prachtige uitvalbasis voor allerlei aktiviteiten

vera van der boom
20-2-2009

Karla en Harry geven je als gast het thuis gevoel.Ze vertellen graag wat er in de omgeving te doen is en willen van alles doen om het jou naar de zin te maken. Ze zijn attent, behulpzaam en voelen aan wat de gasten willen. Mooie wandelroutes lagen klaar in ons

appartement.La nucia is een rustige, luxe en mooie uitvalsbasis voor schitterende wandelingen in de bergen, aan het strand of op de cape.Binnen 15 minuten ben je in de bergen,aan het strand of rij je naar Benidorm. Alles onders handbereik

Wij, een ouder echtpaar van ruim 70 jaar, gaan jaarlijks in de maand maart naar de Costa Blanca en zoeken op internet naar een acccomodatie. Deze accomodatie overtreft alles. Practisch alles is perfect. De eigenaren, Harry en Karla, weten hoe ze het je naar de zin kunnen maken en dat ook doen.Een auto huren is een must. Teon wij voor de 1e maal daar kwamen, heetten we geachte heer en mevrouw de Zwart. Toen we daar weg gingen was het beste Marcel en Ria.

Familie de Zwart Velserbroek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Nucia App. D in La Nucia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Nucia App. D zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Nucia App. D scoort een 9.75 uit 10 op basis van 3 reviews.