We hebben een aantal aanbieders voor La Nucia voor je op een rij gezet:

vakanties La Nucia

We hebben een aantal aanbieders voor La Nucia voor je op een rij gezet:

Reviews over La Nucia

Geweldig , echt genieten 👍🏻🥂fantastisch !

Gitta Helmer,
    11-7-2018

La Nucia ,is een klein dorp , erg gezellig met een oude stadskern , daarom heen liggen nieuwe wijken gebouwd .

Het is voorzien van een sportcentrum en heel veel variatie van supermarkten ( Aldi, Lidl en supermarkten met heel veel Nederlands producten )

Er zijn ook heel veel leuke restaurantjes en pizzeria's . Duur en niet te duur !

De plaats ligt in de bergen vlakbij allerlei leuke kustplaatsen Albir ( heel erg leuk )

Pollop , Quedelest ( ook een aanrader ),Murcia , Valencia , Altea enz , enz

Het is een ontzettend schoon dorp , met prachtig verzorgde rotondes

Kortom te veel om op te noemen .

Het ligt ook 4 km bij Benidorm vandaan , als je de drukte op wil zoeken ( leuke kroegjes en tappasrestaura tjes.

We komen er al 12 jaar en zijn er nog lang niet uitgekeken .

Kortom meer dan de moeite waard !

Gereisd met partner in juli 2018

Prima vertrekpunt.

Bart en Nicole,
    7-5-2015

Prima vertrekpunt om van hieruit naar mooie plaatsen in de omgeving te trekken. In la Nucia zijn verschillende restaurantjes waar je lekker kunt eten en waar een typisch spaanse gemoedelijke sfeer heerst. Daarnaast zijn er verschillende winkels en supermarkten op korte afstand zodat je alle boodschappen eenvoudig kunt doen. Nattuurlijk ben je ook dichtbij kustplastsen als Altea, Albir en natuurlijk Benidorm. Maar het achterland heeft zeker zoveel te bieden.....

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Nucia de stad van de rotondes

Robert van der Ploeg,
    24-7-2013

Nucia is een lang gerekte stad, meer gericht op arbeid dan op ontspanning. Een zgn werkstad. Niet onaardig, minder uitnodigend. Bijzonder is het gedeelte met de waterval. In de directe nabijheid zijn een paar dorpen die het bezoeken waard zijn. Natuurlijk niet te vergeten de steden als Altea en Benidorm. Benidorm heeft een grote dichtheid van zeer hoge gebouwen op een erg klein oppervlakte. Bijzonder is de sky-line, zichtbaar bij het aanvliegen van de stad Alicante.

Gereisd met partner in juni 2013

Een woon-werkomgeving, authentiek

heer Jansen,
    17-9-2012

Een normale woon-werkstad in Spanje die in eerste instantie wat industrieel aandoet. Bij nadere beschouwing is het echter een leuk, authentiek plaatsje met goede toegang tot de kustplaatsen en poort naar een werkelijk prachtig en indrukwekkend berglandschap.

Gereisd met partner in september 2012

Tussen rust en drukte

Felix Kools,
    26-8-2012

La Nucia is een dorp net buiten Benidorm en ligt precies tussen de drukte van de Costa Blanca en het rustige bergachtige achterland. La Nucia heeft nog een pittoresk centrum, maar meer richting de kust is alles afgestemd op het massatoeristme. La Nucia is een prima uitvalbasis om de steden Valencia, Alicante en Elche te ontdekken. Leuke plaatsjes als Polop en Altea liggen om te hoek en ook Guadalest ligt niet ver weg. Het achterland van La Nucia is ruig en is ideaal om te wielrennen en te mountainbiken.

Gereisd met partner in augustus 2012
La Nucia scoort een 8,9 uit 10, op basis van 43 reviews