Sorteren

vakanties La Nucia

Reviews over La Nucia

Geweldig , echt genieten 👍🏻🥂fantastisch !

Gitta Helmer
    11-7-2018

La Nucia ,is een klein dorp , erg gezellig met een oude stadskern , daarom heen liggen nieuwe wijken gebouwd .

Het is voorzien van een sportcentrum en heel veel variatie van supermarkten ( Aldi, Lidl en supermarkten met heel veel Nederlands producten )

Er zijn ook heel veel leuke restaurantjes en pizzeria's . Duur en niet te duur !

De plaats ligt in de bergen vlakbij allerlei leuke kustplaatsen Albir ( heel erg leuk )

Pollop , Quedelest ( ook een aanrader ),Murcia , Valencia , Altea enz , enz

Het is een ontzettend schoon dorp , met prachtig verzorgde rotondes

Kortom te veel om op te noemen .

Het ligt ook 4 km bij Benidorm vandaan , als je de drukte op wil zoeken ( leuke kroegjes en tappasrestaura tjes.

We komen er al 12 jaar en zijn er nog lang niet uitgekeken .

Kortom meer dan de moeite waard !

La Nucia is een vriendelijk stadje!

Nanda en Ruud
    9-11-2015

Zoek je rust maar ook de stranden en Benidorm in de omgeving, dan moet je overwegen in la Nucia te verblijven.

Prima vakantieoord met goede restaurantjes.

loes Jansen
    30-6-2015

Heel schoon en goed georganiseerd dorp.

Prima restaurants.

Spaans dorpje zoals vele andere

Yvonne Jansen
    24-6-2015

veel leuke dorpen en plaatsen in de buurt

La Nucia op zich niet bijzonder

Prima vertrekpunt.

Bart en Nicole
    7-5-2015

Prima vertrekpunt om van hieruit naar mooie plaatsen in de omgeving te trekken. In la Nucia zijn verschillende restaurantjes waar je lekker kunt eten en waar een typisch spaanse gemoedelijke sfeer heerst. Daarnaast zijn er verschillende winkels en supermarkten op korte afstand zodat je alle boodschappen eenvoudig kunt doen. Nattuurlijk ben je ook dichtbij kustplastsen als Altea, Albir en natuurlijk Benidorm. Maar het achterland heeft zeker zoveel te bieden.....

La Nucia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 43 reviews