Vakantiepark Rascasa

In La Mata op vakantie reuze gezellig

v. Doorn
30-8-2012
  • Activiteiten8

Vakantiepark Rascasa is een gezellig park met meerdere verschillende huisjes, ook bewoond door vriendelijke Spaanse eigenaren. Kindvriendelijk d.w.z. er is een veilig zwembad onder dagelijks toezicht van een badmeester en het park ligt centraal. De omgeving bestaat uit duinen en uitzicht op groen en het park ligt aan een rustige weg naar het dorp, waar je 's morgens je lekkere verse broodjes kunt halen. Lopend 5 minuten! La Mata zelf is een oud vissers dorp en je waant je dan ook echt nog in oud Spanje (ook merkbaar aan de prijzen). Het huisje wat wij habben gehuurd lag perfect, vriendelijke Spaanse buren en voorzien van wasmachine e.d. 's morgens haalde ik zelf verse broodjes in het dorp en zaten wij heerlijk in ''ons'' tuintje te eten. Binnen comfortabel ingericht: alle NL tv netten, lekkere bank, nieuw bed allemaal ok! Overdag door de duinen naar het rustige schone strand, met een authentieke Spaanse strandtent met heerlijke tappas. Eén minpuntje: de vakantie was weer te kort :-)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Volgend jaar weer

N. Oppenhuis
29-8-2012
  • Activiteiten7

Gezin, twee tieners 13 en 15, heerlijke vakantie. We werden netjes opgehaald van het vliegveld en toen naar onze bungalow gebracht. deze was zeer netjes en schoon. Wij hadden de boven bungalow met dakterras en dat was zeker sávonds heerlijk. Mooi uitzicht over het zoutmeer. Aardige mensen om ons heen en gezellig aan het zwembad. De jongens konden lopend naar La Mata een terasje pakken of een ijsje halen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De moeite waard

Rene Postma
29-8-2012
  • Activiteiten7

Voor ons was dit een heerlijke vakantie, goed ontvangst, goede service. Het park is kleinschalig wat het juist zo gemoedelijk maakt. Geen overlast, heerlijk zwembad. Zeer geschikt om met kleinere klinderen op vakantie te gaan.Zelfs een klein speeltuintje. Rascasa ligt vlak bij La mata waar leuke restaurantjes zijn aan het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echte aanrader!!!

Jurriaan van den Burg
8-6-2012
  • Activiteiten8

Ik en een paar vrienden hebben een heerlijke geweldige vakantie gehad! De ligging was prettig aan de duin kant, lekker rustig, strand is op loopafstand (5 min.) als je lekker wilt eten is er langs de promenade genoeg keuze. de service van casa las dunas is werkelijk super goed en zeer vriendelijk, nooit eerder meegemaakt! toppers zo houden, dan komen ik/wij zeker bij jullie terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

een aanrader

C. Dirks
7-6-2012
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Een zeer verzorgd en van alles aanwezig huisje. Rascaca 2 huisnr 6, mooi flatscreen aanwezig met Hollandse programma's. Echt een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in mei 2011

Top!!

Riccardo Morelli
7-6-2012
  • Activiteiten7

Heerlijk weekje gehad met een groep vrienden. Het huisje was compleet, schoon en alles was goed geregeld. Het zwembad was heerlijk en de zee op loopafstand. La Mata is een fijn rustig dorpje en het verderop gelegen Torreveja goed om je is even lekker uit te leven. En niet te vergeten de beheerders zijn ontzettend aardig en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Wed May 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi park aan de duinen

Bert
Thu Apr 05 2012 08:54:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we zaten in huisje 34. Heel compleet. Aan de koude kant in januari en februari want het is op het noorden. Er zijn wel electrische kacheltjes. De weg was wel goed te horen , maar snachts is er weinig verkeer. De zee en het meer zijn dicht bij. Voor internet moet je naar het internetcafe. De markt is vlakbij goedkoop en verse groenten.

Zeer fijn park

Hugo Mastenbroek
      26-6-2011
      • Onderkomen6
      • Onderkomen6
      • Activiteiten8

Wij hebben twee weken in huisje 43 gelogeerd. Zeer compleet ingericht, alles was er. Volop servies, oven, wasmachine, vaatwasser, etc... Als je iets nodig had vond je het altijd wel ergens in een kastje of lade.

Twee stappen naar het zwembad, wat heerlijk warm was en goed schoon. Zeer rustig. Dichtbij het plaatsje La Mata. Dat is echt een super Spaans dorpje, mooi strand en leuke eettentjes. Weinig toerisme. Dichtbij Torrevieja, wat zeer druk en toeristisch is. Strand is niet aan te lopen, ga met de auto.

De bedden waren echt schandalig slecht en veel te klein, die dienen echt vervangen te worden!

Er wonen veel mensen permanent op het park, ook Nederlanders. Dit maakt het een gezellig klein dorpje. Iedereen is behulpzaam, heb nog nooit zo veel contact gehad met anderen op vakantie.

De verhuurder van Casa las Dunas was goed bereikbaar en behulpzaam.

Er is geen internet op het park, kan je wel erbij krijgen als je van tevoren reserveert, maar is erg sloom en duur

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Geweldig gezellig huisje!

Corrie Roelans
      5-1-2010
      • Onderkomen7
      • Onderkomen7

Ook wij hebben in 2008 verbleven in huisje 41 en het was prima! Dit zijn vakantiehuisjes en geen overwinterverblijven. Bovendien is het huisje zeker neit duurder dan de andere, integendeel. Voor ons reden om weer te boeken voor huisje 41 in de maand mei.

Gereisd Met partner in Tue Jan 05 2010 21:25:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie gehad, in rascasa 41

annelies steens
      16-12-2009
      • Activiteiten7

wij hebben in oktober 2 weken in rascasa 41 gezeten, was echt super!! 5 minuten lopen nr t strand, zwembad voor de deur en voorzijde een mooi terras,met luxe houten(!!) tuinset(stoelen met 5 standen heerlijk) en achter ook nog terras, dus altijd wel een zonnig plekje! interieur was prima, alles is er; 2zitsbankje die ik toevallig thuis ook heb, lekkere lounge stoel, flatscreen tv met nederlandse tv en dvd-speler(!), senseo,etc, helemaal top! en we werden super begeleid door de mensen van casa las dunas, met sleuteloverdracht, gasflessen en autohuur! wij hopen volgend jaar hier weer heen te gaan. 's avonds kon je op sommige dagen zelfs de zee horen ruisen!!!

Gereisd Met partner in oktober 2009

• AdresRascasa 41
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rascasa in La Mata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rascasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.