We hebben een aantal aanbieders voor La Mata voor je op een rij gezet:

Reviews over La Mata

Fantastische plek

v. Doorn
    30-8-2012

Uitgaansleven bestaat voornamelijk uit het buiten zijn in het dorp. Eten aan de boulevard en strand. Het is geen discotheken dorp. Cultuur: La Mata is echt nog oud Spanje voor cultuur zul je het verderop kunnen zoeken. De plaatsjes in de omgeving zijn ook zeer gezellig, toeristisch. Grote shoppingcenter in de buurt met natuurlijk ''Zara'' en veel andere moderne winkels. De sfeer in La Mata is gemoedelijk, echt Spaans.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk ongedwongen dorp

Johan
    21-7-2011

La Mata is een vrij groot, rustig dorp met mooie stranden, veel betaalbare restaurants, een vriendelijke bevolking met overwegend Spaanse toeristen. In de omgeving zijn leuke plaatsen en het natuurgebied met de zoutmeren gemakkelijk met de auto te bereiken. Naar Torrevieja rijdt iedere 20 minuten een bus waarmee je gemakkelijk en goedkoop naar het centrum rijdt. La Mata is een prima plek om te relaxen terwijl drukte gemakkelijk bereikbaar is.

Gereisd Met partner in Fri Jun 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog heerlijk rustig!

Corrie Roelans
    5-1-2010

Eeen heerlijk rustig plaatsje is La Mata nog met een gezellig markt en leuke terrasjes. Vooral de kiosk aan het pleintje bij het strand is een topper wat betreft tapas! We gaan in mei weer en verheugen ons erop.

Gereisd Met partner in januari 2010

VAKANTIE met HOOFDletters !!!!!!!!!!

Marleen & Wim
    30-7-2009

Als je rust, een mooi strand met leuke 'tentjes' met betaalbare prijzen zoekt DAN heb je 'het' gevonden. 90% Spaans, voor en naseizoen doordeweek zeer rustig en in de weekenden komen de Spanjaarden uit Madrid etc. naar hun buitenverblijf en is het gezellig drukker. Voldoende nering voor de dagelijkse behoeften. Voldoende zeer betaalbare restaurantjes. Geweldig klimaat, zomers altijd een 'zeebries(je)'. Wil je groot shoppen, drukte en vertier: Elke 20 minuten de bus voor 1,15 naar Torrevieja en tot 22.30 terug (weer 1,15) of met de taxi =/- EUR 12,--. Het MASSAtourisme heeft hier geen vat op gekregen, onbekend is onbemind! Hier vindt je NIET: Friet van Piet of Fricandel van Nel maar wel de Tapas! Een half uur van vliegveld Alicante met de taxi voor EUR 50,-- en je bent er.

Gereisd Met partner in juli 2009

Geweldig strand!!!

michiel
    17-5-2009

Geweldige plek als je een strandvakantie wilt!!! Mooie brede zandstranden die eindeloos door lijken te lopen, schone lucht en zeker buiten de vakanties relatief rustig. In het dorpje is alles te krijgen, maar wil je wat goedkoper/ groter inkopen, dan zijn steden als Torrevieja in de buurt.

Lekker plekkie

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009