Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)
9,4

30 reviews over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in het Nederlands

Dit is dus vakantie!

Jaap en Diny Nobbe
16-10-2018

Mooie camping. Overzichtelijk, schoon en een veilig gevoel.

Wij kregen al heel snel een all-inclusief gevoel.

Vriendelijke gastvrouw Liza. Heerlijk op z'n kleine Finca.

Al snel een leuk contact met medecamperders.

Heeft al onze verwachtingen overtroffen.

De zee was op 3 km afstand, maar prima te doen op de fiets.

Heerlijk gegeten op advies van Liza in de restaurants van La Marina.

Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!

Geweldige eigenaren en prachtige locatie

Benny en Helga
30-9-2018

Super locatie prachtig aangekleed, schoon sanitair

Een oase van rust

Kees
23-9-2018

Bij aankomst viel direct de prettige sfeer op. Rust en ruimte. We hebben de voorste kamer gehuurd en dat is prima bevallen. De keuken hebben we niet gebruikt maar alles zag er keurig uit. Ron en Liza zorgen erg goed voor hun gasten. Écht een aanrader.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
Hartelijk dank voor je review Kees. We zien je graag weer terug!

Prachtig paradijsje.

Lammy van Duuren
20-9-2018

Wij kwamen met pech aan op een autoambulance. Op oudejaarsdag.

We werden zo lief en hartelijk ontvangen dat we toch nog heerlijke dagen hebben gehad, ondanks de pech aan onze camper. Wij komen vast nog eens terug in dit prachtige paradijsje. Nog heel erg bedankt Liza en Ron.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
Hallo Lammy, Hartelijk dank voor je review. We hopen dat jullie nog eens terugkomen maar dan op je eigen wielen!

Hier komen we zeker eens terug!

T. Jansen
15-9-2018

De perfecte middenweg tussen huren van een huis en verblijf op een camping. Lekker op jezelf, maar toch tussen de mensen. Het appt. met 2 slaapkmrs. is ruim (zowel binnen als buiten), gezellig ingericht, schoon, heeft genoeg opbergruimte en alles is aanwezig (allerlei keuken-gerei, div. maten handdoeken, maar bijv. ook waxine-lichthouders en een Senseo-apparaat). Door de kleinschaligheid is de sfeer onderling gemoedelijk (leven en laten leven) en op het terrein is het heerlijk vertoeven, dankzij rust en ruimte (ook weinig bebouwing rondom) en keuze uit diverse zitjes/bedden op je eigen plek of bij de zwembaden. Alles is goed verzorgd en mozaiek-tegels en palmbomen brengen sfeer. Ook de camping ziet er prima uit. Al op korte afstand (5 min.) winkels en restaurants en ideaal gelegen voor uitstapjes. De eigenaren, Liza en Ron, zijn vriendelijk, zorgzaam, flexibel en service-gericht. Autoverhuur in het dorp was ook prima. Top dus!

Hallo Tamara en boys,

We zijn blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Wij vonden het erg gezellig jullie als gast te hebben.

Een plaatje

Marian
10-9-2018

Een heerlijke plek om de omgeving te verkennen. Je hebt zelf toegang tot het park met een eigen afstandsbediening voor de grote poort.

De keuken zag er perfect uit en alles wat ik nodig had stond er. Ook in de, zeer schone, kamer nog een eigen Senseo en koelkast. Het beddengoed was zelfs gestreken! Al met al een perfect verblijf en zeker voor herhaling vatbaar.

Liza, Eigenaar, 11-9-2018
Dank je wel Marian! Fijn dat je genoten hebt! We zien je graag weer een keertje terug.

Geweldig

Ivar, Sylvia en Bella
25-8-2018

Wij zijn juist terug van een geweldige vakantie op deze camping. Het was erg warm maar door de wat hogere ligging van de camping was er bijna altijd een ‘Caribisch’ briesje. De ligging is centraal t.o.v. diverse leuke badplaatsjes als Santa Pola, Guardamar del Segura en Torrevieja met allen leuke markten en boulevards. Daarnaast is het palmenpark in Elche (Elx) een aanrader. Het vliegveld van Alicante zit op ca. 20 minuten. De camping zelf is een klein paradijs, volledig omheind, weelderig ingericht met vele palmen, mooie cactussen, zwembaden, gemozaïekte bankjes en mooie andere planten en bloemen. Er zijn diverse leuke winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Liza en Ron maken het geheel compleet met hun passie voor hun camping. Beslist een aanrader als je een mooie rustige plek zoekt. Wij zullen deze plek zeker weer bezoeken in de toekomst.

Liza, Eigenaar, 10-9-2018

Hallo Sylvia, Ivar en Bella,

Hartelijk dank voor de review. We hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op Escuera!

Aanrader

Vincent en Annet
24-8-2018

Heerkijk rustige minicamping met genoeg ruimte en leuke, gezellige, behulpzame eigenaren, zeker voor herhaling vatbaar

Ik heb geen minpuntjes kunnen ontdekken

Liza, Eigenaar, 10-9-2018

Hallo Annet en Vincent,

Claudia
14-8-2018

Super lieve mensen en super schoon alles. en heerlijk rustig jamner, dat ik niet hoger dan 10 kon geven dan had ik dat zeker gedaan. Echt een aanrader

Liza, Eigenaar, 18-8-2018
Dank je wel Claudia! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Geweldig!

Peter en Marike
9-7-2018

Heerlijk verblijf gehad, fijne kamer met prachtige badkamer + ligbad. Alle faciliteiten mogelijk om zelf ontbijt/lunch/diner te bereiden. Gastvrouw Liza en gastheer Ron doen alles om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Liza, Eigenaar, 23-7-2018
Dank je Marike en Pater, we vonden het erg leuk dat jullie er waren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.