Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)
9,4

35 reviews over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in het Nederlands

Diny,
4-12-2018

Reserveer op tijd want er zijn 10 plaatsen. De plaatsen zijn divers. Meerwaarde van de camping is de hacienda waarbinnen zich een appartement en twee hotelkamers bevinden. Fijn als je familie of bekenden wil ontvangen. Dit kan ook in een klein chalet op de camping. Wel tegen betaling natuurlijk. Als laatste: de persoonlijke benadering van de campingeigenaren Liza en Ron is heel fijn.

Geweldig !!

Marjolein,
2-12-2018

Een hele gezellige, kleine en gemoedelijke camping. Die met veel liefde en passie onderhouden wordt.

Mooie kleine camping

P Jansen,
1-12-2018

Leuke kleine gemoedelijke camping met gastvrije Nederlandse eigenaren. Je staat midden in een mooi onderhouden tropische tuin.

Voor ons de beste vakantieplek voor elk jaar!

Yoreen Kwak,
30-11-2018

We zijn op deze camping terechtgekomen omdat mijn ouders er altijd gingen overwinteren. We wilden weleens zien hoe het daar was, want volgens de verhalen was het daar geweldig. Nou, mijn ouders hebben niets teveel gezegd: het is er ge-wel-dig! Zalig zwembad, ruime plek (we hebben een hele grote caravan) zeer schoon sanitair, absolute rust 's nachts, fijne eigenaren. Precies wat we willen.

De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Kom je vanaf het vliegveld, dan halen ze je op.

Het terrein is beveiligd met een hek welke je met een tag zelf open kunt maken.

Leuke winkels in de buurt, lidl en strand iets verder weg. Kortom: echt helemaal geweldig dus.

Wij geven ze een dikke 9!

Liza, Eigenaar, 30-11-2018

Hallo Yoreen en Martijn,

Hartelijk dank voor de mooie review. We zijn blij jullie al 2 keer te hebben mogen ontvangen en zien elkaar volgend jaar weer!

Fijne accommodatitie aan de Costa Blanca.

Ronald,
22-11-2018

Rust, ruimte, natuur en dicht bij het strand. Het was een zeer aangenaam verblijf op Escuera in La Marina. Van alle gemakken en faciliteiten voorzien. Een dikke tien!

Liza, Eigenaar, 30-11-2018

Hallo Ronald,

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons. We zien er naar uit jullie snel weer te ontmoeten.

Dit is dus vakantie!

Jaap en Diny Nobbe,
16-10-2018

Mooie camping. Overzichtelijk, schoon en een veilig gevoel.

Wij kregen al heel snel een all-inclusief gevoel.

Vriendelijke gastvrouw Liza. Heerlijk op z'n kleine Finca.

Al snel een leuk contact met medecamperders.

Heeft al onze verwachtingen overtroffen.

De zee was op 3 km afstand, maar prima te doen op de fiets.

Heerlijk gegeten op advies van Liza in de restaurants van La Marina.

Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!

Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Jaap en Diny,

Hartelijk dank voor de mooie review! Het was erg leuk jullie te ontmoeten! Graag tot een volgende keer.

Geweldige eigenaren en prachtige locatie

Benny en Helga,
30-9-2018

Super locatie prachtig aangekleed, schoon sanitair

Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Helga en Nenny,

dank voor de mooie review. We zien elkaar volgend jaar september weer!

Een oase van rust

Kees,
23-9-2018

Bij aankomst viel direct de prettige sfeer op. Rust en ruimte. We hebben de voorste kamer gehuurd en dat is prima bevallen. De keuken hebben we niet gebruikt maar alles zag er keurig uit. Ron en Liza zorgen erg goed voor hun gasten. Écht een aanrader.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
Hartelijk dank voor je review Kees. We zien je graag weer terug!

Prachtig paradijsje.

Lammy van Duuren,
20-9-2018

Wij kwamen met pech aan op een autoambulance. Op oudejaarsdag.

We werden zo lief en hartelijk ontvangen dat we toch nog heerlijke dagen hebben gehad, ondanks de pech aan onze camper. Wij komen vast nog eens terug in dit prachtige paradijsje. Nog heel erg bedankt Liza en Ron.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
Hallo Lammy, Hartelijk dank voor je review. We hopen dat jullie nog eens terugkomen maar dan op je eigen wielen!

Hier komen we zeker eens terug!

T. Jansen,
15-9-2018

De perfecte middenweg tussen huren van een huis en verblijf op een camping. Lekker op jezelf, maar toch tussen de mensen. Het appt. met 2 slaapkmrs. is ruim (zowel binnen als buiten), gezellig ingericht, schoon, heeft genoeg opbergruimte en alles is aanwezig (allerlei keuken-gerei, div. maten handdoeken, maar bijv. ook waxine-lichthouders en een Senseo-apparaat). Door de kleinschaligheid is de sfeer onderling gemoedelijk (leven en laten leven) en op het terrein is het heerlijk vertoeven, dankzij rust en ruimte (ook weinig bebouwing rondom) en keuze uit diverse zitjes/bedden op je eigen plek of bij de zwembaden. Alles is goed verzorgd en mozaiek-tegels en palmbomen brengen sfeer. Ook de camping ziet er prima uit. Al op korte afstand (5 min.) winkels en restaurants en ideaal gelegen voor uitstapjes. De eigenaren, Liza en Ron, zijn vriendelijk, zorgzaam, flexibel en service-gericht. Autoverhuur in het dorp was ook prima. Top dus!

Hallo Tamara en boys,

We zijn blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Wij vonden het erg gezellig jullie als gast te hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.