Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)

VakantiehuisWeer vandaag30°24°
Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping)
9,2

22 reviews over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

5 STAR CAMPING SITE DID NOT WANT YO LEAVE

Paul hill
22-7-2018

What a lovely tranquil hidden little gem a beautifull well looked after OASIS and wonderfully helpfull hosts ( Dutch owners speak good english ) who look after you with great care and kindness. We only planned to stay at this site for 3 days and was going to do wild camping on the beach but we changed all our plans and actually stayed 7 weeks with LIZA AND RON (the owners.) Loved the decent sized pitch as we have a 30 foot motorhome the 2 pools were perfect to cool off in, LIZA and Ron even purchased a new satellite dish installed it to a big big tv so all the campers were able to watch the WORLD CUP FOOTBALL matches. Even when we had to leave the campsite eventually Lisa delivered to us two parcels to us herself that had not arrived at there's from Amazon

UK for us when had to move 5km away to another campsite because our pitch was

Booked up. Would definitely recommend this wonderful campsite. 5 STAR.

Geweldig!

Peter en Marike
9-7-2018

Heerlijk verblijf gehad, fijne kamer met prachtige badkamer + ligbad. Alle faciliteiten mogelijk om zelf ontbijt/lunch/diner te bereiden. Gastvrouw Liza en gastheer Ron doen alles om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Geweldig fijn verbijf gehad voor herhaling vatbaar

Trees en Jan Buurman
3-7-2018

Een prachtige mini camping goede voorzieningen prachtig appartement en hotelkamers mooie plaatsen voor je caravan of camper groot zwembad en een mini bad voor de kids het strand op 3 km geweldige gastvrouw Liza en gastheer Ron die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken !

Liza, Eigenaar, 4-7-2018

Hallo Trees en Jan,

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Daar genoten wij ook van. We zien jullie graag nog eens terug!

Fantastische kleinschalig vakantiecomplex

Erwin en Joyce
16-6-2018

In mei zijn we voor de 2e keer naar Escuera geweest samen met onze dochters.

Een erg fijne plek om te verblijven in een ongedwongen sfeer.

Je kunt hier zowel met je caravan of camper verblijven (met uitstekend sanitair) of verblijven in een appartement of een van de twee hotel kamers.

De gastvrouw (Liza) doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en spreekt gewoon nederlands en mocht er iets stuk gaan dan wordt dat direct verholpen door Ron de klusjesman.

Je kunt er heerlijk zwemmen in een van de twee zwembaden of lekker zonnen bij het zwembad of elders in het kleinschalige complex met mooie palmbomen.Onder het appartement hebben ze een recreatieruimte gerealiseerd waar je kunt ontspannen door bv een boek te lezen of een spelletje te doen.

Ook staat hier een klein podium met een piano waar de kinderen een voordracht kunnen doen, een sauna en een binnen bbq.

Wij gaan deze zomer voor de 3e keer er heen....

Liza, Eigenaar, 18-6-2018

Hallo Erwin, Joyce en meiden!

Hartelijk dank voor de leuke review. We zien elkaar deze zomer weer!

Professioneel

Theo en Fransien
29-5-2018

Wij zijn net terug van negen weken kamperen op deze gezellige vakantie camping bij Ron en Liza.Rustige kleine camping met goede sfeer en super schoon sanitair.Je kan volop genieten van privacy en wil je een praatje maken?Kan altijd , maar hoeft niet. Elke dag genoten van het zwembad en de bibliotheek!De camping heeft alles in de buurt:natuurgebied, zee, winkels en restaurants.We hebben veel gewandeld en gefietst en je hoeft niet perse je auto te gebruiken. Wat ook prettig is :

de camping is goed afgesloten .Je krijgt een sleutel van het hek, dus je voelt je echt veilig.En het klimaat is geweldig in het voorjaar, praktisch geen regen gehad!

Liza en Ron bedankt!

Liza, Eigenaar, 18-6-2018

Hallo Fransien en Theo,

We vonden het erg gezellig jullie als buren te hebben. Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en we zien elkaar volgend jaar weer!

Geweldig

Jan&nelly
18-5-2018

Hier geweest van okt'17 tot apr'18 dus 6 maanden met de camper. Een geweldige plaats om de wintermaanden door te brengen. Ron&liza zijn geweldig doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Ze zijn constant bezig met het verbeteren van de camping en gastenverblijf. Nieuwe herentoiletten voor de campinggasten, alles wordt geschilderd in frisse kleuren, nieuw dagverblijf in de kelder voor de gasten met relaxbank tv boekenkast met heel veel boeken en spelletjes. En een heerlijke sauna. En ook nog een pooletafel. Ron&Liza zijn zeer goed bezig om alles zoveel mogelijk te verbeteren, endaar mogen ze trots op zijn. Zijn er nog nadelen ja helaas kan je niet zelf de andere campinggasten uitkiezen (grapje ) komen zeker weer terug. Bedankt Ron&Liza voorwendselen geweldig 1/2 jaar la escuera

Liza, Eigenaar, 23-5-2018

Hallo Nelly en Jan,

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alle veranderingen zo positief worden ervaren. We hebben er zelf ook erg veel plezier in.

Fijn dat jullie in oktober weer terugkomen en een fijne zomer gewenst!

La Escuera is een mooie plek onder de zon. Het is in de eerste plaats een (mini-) camping, maar verhuurt daarnaast een villa en twee kamers, waarvan één met een groot balkon. En die kamer hebben wij met veel plezier voor acht nachten gehuurd.

Op het ommuurde terrein was het, ondanks de bezetting van alle campingplaatsen, rustig. De kamer was ruim genoeg, evenals de badkamer. In een apart gebouwtje is er een keukentje met alle voorzieningen. Weliswaar doet het één en ander wat gedateerd aan, maar het is een prima prijs - kwaliteitverhouding. Je krijgt veel waar voor je geld. De Nederlandse gastvrouw, die ook woont op het terrein, maakt je vakantie compleet en is correct, vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving is voldoende te doen, denk daarbij aan strand-, wandel- en fietsmogelijkheden, geen uitgaansgebied. Een auto zou ik aanraden.

We zijn hier nu twee keer geweest. Komen we weer op bezoek in de regio, dan boeken we la Escuera.

Liza, Eigenaar, 23-5-2018

Hallo Thea en John,

Bedankt voor de review. We zijn blij dat het verblijf naar wens is geweest en zien jullie graag weer een keer terug!

Zeer vriendelijke eigenaren, zeer schoon. Ligt dicht bij vliegveld, desgewenst ophaalservice. Dicht bij dorpscentrum en winkels. Mooie tochten in de omgeving te maken. Mooie wandelingen. Strand te ver om te lopen dus eigen vervoer nodig.

Liza, Eigenaar, 18-4-2018
Hartelijk dank Hans! We zien elkaar in oktober weer!

was geweldig

Fam.Dankbaar
4-4-2018

Leuke Camper plek , heel aardige eigenaren. Niet veel plaatsen, dus moet men wel bespreken anders kom je voor een dichte poort.

Liza, Eigenaar, 9-4-2018
Hartelijk dank voor je review Herman. We hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op Escuera!

Ga in december weer voor 4 maanden.

Paul Wesseling
2-4-2018

Kleine knusse camping die geleid wordt door Liza en haar man Ron.

Een zeer hartelijke ontvangnst je voelt je gelijk thuis.

Verder mooie plaatsen en prima sanitair zowel voor de dames als voor de heren.

liza, Eigenaar, 9-4-2018
Dank je Paul, we vonden het gezellig dat je hier was. Tot december!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Escuera (+ bungalow & minicamping) scoort een 9.19 uit 10 op basis van 22 reviews.